K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-06-2015, 23:05   #11
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Men du var selv med til mødet med rehabiliteringsteamet, ikke? Der må de have talt om hvorfor de kommer med netop en indstilling til et ressourceforløb indeholdende ting du allerede har afprøvet. Var de ting ikke oppe at vende mens du var med til mødet. Indstilling skal jo afspejle det som de kom frem til på rehabiliteringsmødet.

Jeg bliver lidt bekymret fordi jeg selv skal til et møde med rehabiliteringsteamet om kort tid. Jeg troede at indstillingen blev lavet mens man er tilstede. Hmmm måske man skal optage mødet.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2015, 07:21   #12
MissBlue81
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2012
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
MissBlue81 er ny på vejen
Jo, de sagde hvad de kom frem til, men da jeg både var udmattet og chokeret, fik jeg spurgt ind til det. Forøvrigt fik jeg hverken en begrundelse for valget. Da jeg så fik indstillingen og fik den læst, blev jeg så overrasket over at de absolut intet skriver andet end at man skal det og det. Jeg håbede så på at jeg kunne få lidt respons tilbage på mine kommentarer, men heller ikke her synes man at man vil gi en forklaring på det. Nå, pyt med det, jeg vil kontakte min sagsbehandler og tage en snak med hende og så må jeg spænde ballerne sammen og komme igang med forløbet og håbe det går godt denne gang. Tak for svarene
MissBlue81 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2015, 08:17   #13
Snøvs
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2012
Lokation: Rudersdal
Indlæg: 36
Styrke: 12
Snøvs er ny på vejen
Jeg har desværre samme oplevelse med rehabiliteringsteamet.

Dvs. først spørger hver faglige medarbejder ind til forskellige forhold, dernæst bliver man sendt udenfor og afgørelsen bliver blot overleveret uden begrundelser, forklaringer eller overvejelser. Når man går ind til et rehabiliteringsteam, skal man have for øje, at der kun er afsat en halv time alt incl. Og det er ikke meget.

Min sagsbehandler var ikke med på mødet, og gik derefter til formanden for teamet, for at høre, hvad de nærmere havde tænkt om mit forløb. Hun kom tilbage med oplæg til et forløb, der lå milevidt fra mine behov..... De har ganske enkelt fejlvurderet min sag, men det havde jeg ikke mulighed for at opdage på mødet, da ingen begrundelser blev givet.

Som andre i ressourceforløb deltager jeg med positiv attitude også selv om det hele kører i ring og jeg er ved at blive ruineret, da jeg ingen ydelse får. Jeg håber på, at jeg derved kan få det afsluttet væsentligt hurtigere end de 3 år, det er fastsat til.
Mvh. Snøvs
Snøvs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension