K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2009, 09:59   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Exclamation Vi er mange.......

Gruppen på facebook vokser stille og roligt i antal. Samtidig kommer der flere grupper inde på facen omkring det at være syg og fanget i systemet!

Jeg kan kun opfordre til - hvis I har overskuddet - at skrive jeres historie og sende den til Socialudvalget (og evt. arbejdsmarkedsudvalget) på Christiansborg - kan nemt gøres her; http://www.ft.dk/default.asp?id={A38552C6-FA46-462C-95A2-1396C0379C59}

Jo flere henvendelser der komme - jo mere synlige bliver vi!!!!!

D. 18. marts er der konference omkring Lægekonsulentens rolle - http://www.socialpolitisk-forening.d...ads/folder.pdf

Jeg tror det kan være godt om Socialudvalget forud for denne konference får henvendelser for os som det rammer!

Pas på jer derude!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:21   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Også oversætter jeg lige for Odenseaneren der er mange grupper på facebook efterhånden der har samme problematik som os, mange af os herinde er også tilmeldt grupper der

Og det vil være en rigtig god ide hvis både dem på facebook og vi skriver inden mødet til marts sådan at de får rigtig rigtig mange historier at forholde sig til .. og de kan ikke sidde dem overhørig hvis de alle kommer her de næste par dage så grib tasterne og skriv
  Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:26   #3
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Hydr hydr

Tak for hjælpen Hejdien

Har I mod på det, synes jeg bestemt også I skal ligge der her i tråden. Men uanset så kan I sende dem til Christiansborg og krydse af i nej hvis de ikke må offentliggøres.

Og så vil jeg da lige fortælle jer alle sammen, hvad forskere forsker i pt (når nu det kniber med forskningen i sjældne diagnoser og Fib etc)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20832249.html

Hav en super dag, og husk at grine (ved det kan være svært med det l....system)
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:43   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Odenseaneren

Og så vil jeg da lige fortælle jer alle sammen, hvad forskere forsker i pt (når nu det kniber med forskningen i sjældne diagnoser og Fib etc)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20832249.html
Øv der tog du lige alletiders oplæg til en god blog der he he he

Men det forklare da meget ikke hvorfor forske i kræft fib og ed og alt andet når man kan bruge penge og tid på at finde ud af hvor navle fnuller kommer fra
  Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:54   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg har endnu ikke kunnet finde en troværdig forskning, der kortlægger hvor alle de forsvundne sokker bliver af.

Det er næsten dagligt, at jeg opdager, at jeg ikke kan "parre" mine sokker, fordi den ene er pist væk.

Den må da kunne udløse en Nobelpris, hvis nogen løser gåden.


Citat:
De gamle kan lære noget
Århus Stiftstidende, 1. sektion, side 9
03.03.2009
En Facebook-gruppe, der slås for bedre forhold for handicappede, ses ikke som en konkurrent til de eksisterende handicap-organisationer, hvor man dog godt er klar over, at man virkelig kan lære noget om brugen at de nye medier. "Vi ser den mere som en støtte, da vi arbejder for det samme," siger Stig Langvad, formand for Danske Handicaporganisationer, der repræsenterer 32 organisationer og 320.000 medlemmer. Han føler sig ikke ubehageligt åndet i nakken af, at den netbaserede gruppe i løbet af blot tre måneder har fået over 10.000 medlemmer. "Det er fint, at Facebook gruppen bruges til at skabe et folkeligt oprør om de spørgsmål vi også arbejder med. Men vi kan helt sikkert lære en masse om at bruge de nye medier, som er gode til hurtigt at samle opbakning om enkeltsager," siger Stig Langvad.




__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 04-03-2009 kl. 11:01. Årsag: tilføjet udklip
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 11:07   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
For lige at få os længere ind på sidesporet her

Er jeg så den eneste der har haft tanken om at der er ved at være facebook grupper for alting , her tænker jeg på sådan noget som underskrift indsamlinger på nettet , dem var der til en start meget stor tilslutning til men det blev for almindeligt at lave dem og der blev lavet underskrift indsamlinger mod ditten og datten det var som om det blev lidt udvandet og i dag er det næsten ikke til at slæbe nogen over til underskriftindsamlingerne , kan vi risikere at det bliver det samme med facebook grupper ...

Der er ikke et emne oppe nogen steder efterhånden uden at der dagen efter er nogen der har lavet en gruppe enten mod eller for ...

Nå bare lige en strø tanke syntes den fedeste gruppe med det fedeste navn må være gruppen kald mig perle he he he
  Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 11:10   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Problemet er, at vi ikke kan koordinere vores "indsats" mod elendig retssikkerhed, fordi det spredes overalt.

Håber, at de mange grupper henviser hertil, så kræfterne samles eet sted.

Jo flere, desto bedre.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 11:43   #8
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Se´følgelig henviser vi til K10 på facebookgruppen.
Hilsen Anna.
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 21:07   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er nemlig problemet...at det er spredt...

Der kan ikke ske noget i nyhederne uden at der er oprettet en gruppe for det...eller måske imod det...

Der sker nøjagtigt det samme for de facebook grupper...som der er sket for underskrift indsamlinger...

Der bliver for mange af dem og så udvandes de og så virker det ikke som tiltænkt...og det er ærgerligt...

Men ok...jo flere steder folk bliver gjort opmærksom på at folk´s ret´s stillig her i samfundet ikke er som den burde være....jo bedre...

At den ikke er ok....det kan man tydeligt se på vores medlems tal...

Der er mange dage hvor der kommer op til 10 nye medlemmer pr dag...og det er da en grim udvikling....

Altså ikke at de melde sig ind her på K10....men at der er så mange der har brug for at melde sig ind...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2009, 01:31   #10
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Problemet er, at vi ikke kan koordinere vores "indsats" mod elendig retssikkerhed, fordi det spredes overalt.
Ja! Men en spredning overalt udelukker ikke nødvendigvis en koordinering.

Sørgelig nok har f.eks. dagpleje-mødre der ikke kan komme af med de beskidte bleer nemmere ved at koordinere og rejse en fælles protestaktion mod kommunen, som samtidig bringer opstanden ud i medierne, skønt problemet er relativt bagatelagtigt i forhold til de store problemer som beskrives her i K10.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bt, en af mange debatter.. susa71 Politik og Samfund 8 21-01-2013 08:16
Godt nyt til mange!!!! Zastrow Politik og Samfund 8 09-05-2011 12:45
Måske mange nye job i det nye år.. c.l.e.o. Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 13-03-2010 09:43
første af mange ? ace dk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 10-08-2009 10:42
For mange timer... Elsebeth Spørgsmål ang fleksjob 14 02-10-2007 01:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension