K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2006, 15:36   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvem skal finde arbejde?

Citat:
Kims skrev:
Citat:
Stella skrev:
hej Kims

Det "lyder" da lovende og at du allerede skal møde hende på fredag er hurtigt...så skal du skrive din R-profil...sjovt jeg vidste ikke at man selv kan skrive den derhjemme ?

Stella.
Hej Stella

Hun mente man fik det bedste billede, når man lavede den derhjemme over et par dage, uden at de kikkede over skulleren og kom med dårlige forslag. Jeg håber at jeg endelig kan få en god oplevels, det trænger jeg sku til. Hun
Skriver mere fredag.

Hilsen Kims


det lyder da endnu mere lovende
at hun tænker sådan om at skrive R-profil...husk nu at skrive alt hvad der er vigtigt.

B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2006, 15:10   #22
Kims
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2006
Indlæg: 66
Styrke: 19
Kims er ny på vejen
RE: Hvem skal finde arbejde?

I dag har jeg været til endnu et posektivt møde, med min "nye" Sagsbehandler, hvor vi diskuterede den R-profil jeg havde lavet, hun sagde at hun nok skulle lave en god profil til mig.
Hun fortalte også, at hun havde sat sin chef til at finde et flexjob til mig. Chefen havde været jobkonsulent i 7 år, så hun mente at der, nok SNART skulle vare en mulighed , da det stod klart for hende at, jeg havde en masse at tilbyde.

Hun vil kontakte mig i løbet af næste uge, håber hun, ellers bliver det efter julen.

Vender tilbage, så snart der er nyt i sagen.

En anden ting:

Jeg har snakket med min fagforening ang. at søge pension selv. Jeg fik fortalt, AT så længe man står tilrådighed for et fleksjob, kan de ikke tage ens ledighedsydelse fra en, selv om man ikke får pension.

God weekendt


Hilsen Kims
Kims er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2006, 15:15   #23
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Hvem skal finde arbejde?

Hej Kims
Det lyder da skønt,at de vil hjælpe dig til at finde et flexjob.
Kan du ikke lige sende den medarbejder til min kommune,nej spøg til side.
Rigtig meget held og lykke med det.

Hilsen Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2006, 15:16   #24
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvem skal finde arbejde?

hej Kims

Nogle gange møder man den rigtige sagsbehandler og det ser ud til du har vundet i lotto...hun virker som om hun vil gøre noget for dig og finde et fleksjob til dig denne gang...jeg tror sgu hun mener det...B)

Og du aner ikke hvor dejligt det er at få den nyhed fra dig fra fagforeningen...TAK fordi du spurgte dem...B)

Rigtig god weekend til dig og din familie Kims...B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem skal finde det fantastiske flex på 5 timer ugentligt? Wodpoulsen Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 2 23-09-2010 10:06
Skal job konsulent hjælpe med at finde et fleksjob? mimse Er det overhovdet til at få fleksjob? 48 19-09-2010 10:15
Hvem skal finde stedet for arbejdsprøvning? ayla Spørgsmål ang fleksjob 8 20-04-2009 16:40
Skal man bare finde sig i alt ? onboard Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 06-02-2009 16:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension