K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2011, 10:08   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Er der nye regler ved revudering-recurseprofil?

For nu har jeg været i arbejdsprøvning og de her opdateret min profil-jeg skriver de her opdateret,fer jeg syntes ikke det har forgået som aller andre gange .

efter afprøvningen og opfølgnings samtalerne,måtte jeg selv nærmest snyde mig til at få udleveret at der var sendt fra anden aktør til komunnen.

Og jeg har nu været til samtale ,om jeg havde noget at sige om det hele,det havde jeg men der var ikke noget med at vi gemmen gik alle pumter som vi plejer,med hvad de skriver ,mine kommentar og så vider,nej snare en sluder for en sladder,og så skulle det sendes til part høring.

jeg havde kun et par dage til det skulle på møde,så jeg ringede og bad om at hun igen skulle rette det der var helt forkert,blandt andet om at mine 12½ timer var indklusiv pauser og at det var på 5 dage og ikke 4 dage.
Spurte igen er der slet ikke noget jeg skal skrive under på og det siger hun der ikke er,det for står jeg ikke jeg har altid skervet min resurseprofil under alle andre gange-er der lavet noget om med det ??
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 10:38   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
har du ikke været til samtale hos anden aktør
jeg fik en 11 sider lang rapport
den blive jeg parthørt i og sendt til kommunen
havde en kommentar, så det var en fin beskrivelse
herefter lavet sagsbehandler en RP udfra de oplysninger
det skal jo være en sagsbehandler fra kommunen som laver en RP
men der er jo ingen grund til dobbelt arbejde
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 11:58   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg synes at have læst om flere herinde, der ikke har skullet underskrive deres rp.

Hvis borgeren ikke har underskrevet rp'en kan jeg forestille mig, at kommunen kan få et problem hvis rp'en kommer til, at danne grundlag for en afgørelse, som borgeren anker, hvis anken altså når til BAN.

Når rp'en ikke er underskrevet af borgeren må det jo blive svært for kommunen at bevise, at borgeren har godkendt rp'en, endsige haft den til partshøring.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 12:04   #4
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
De aktører jeg har været til, har sendt en rapport.meget udførlig, som jeg har gennemgået med dem og skrevet under.
Det er kun kommunen der har opført sig svinsk.
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 13:18   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der står ikke noget sted at man skal skrive sin RP under ej heller at kommunen skal forlange det...der står kun at den skal til partshøring...

Jeg kunne også forstille mig at kommunen kunne have et problem hvis der ikke er en underskrift...og ved ikke hvordan de lige vil bevise at den har været partshørt....og da slet ikke hvis der mangler ting i den..

Nu kan man jo heller ikke klage selvstændigt over en mangelfuld RP....men man kan klage over de afgørelser der er truffet på baggrund af ens RP...og dermed en mangelfuld RP
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 21:40   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg var ellers sikker på at man skulle skrive under-men ok det har også været lige meget om jeg havde været med i noget som helst denne gang-det føler jeg i hver fald,der er ikke blevet lyttet til hvad jeg har sagt,i guder hvor er jeg træt af hele det her cirkus ..

Dre har været møde om min revudering af flex ,men jeg har ikke fået berv om det endnu.

(11 sider report) ja mine plejer at være på mange flere sider,den er på tror det var 6 sider,men der er også godet let over det hele,der står det hele men syntes nu lige der mangler nogle poenter her og der,men det ville hun ikke tage med,så jeg er spændt på hvad der skal ske efterfølgende,men det må tiden jo vise-jeg vil bede om et flex bevis denne gang,for at se om det er noget jeg kan bruge til noget.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 22:29   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg kunne også forstille mig at kommunen kunne have et problem hvis der ikke er en underskrift...og ved ikke hvordan de lige vil bevise at den har været partshørt....og da slet ikke hvis der mangler ting i den..
Lige præcis.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 00:34   #8
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Der er indbygget plads til underskrift i RP, og det er der altså en mening med.

Ergo må du bare klage over at du hverken har set eller fået RP i partshørring.

så kommer der nok andre boller på suppen.

Metoden skal netop give grarenti for at borger bliver inddraget.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 07:15   #9
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Der er indbygget plads til underskrift i RP, og det er der altså en mening med.
De må åbenbart se forskellige ud, for det er der ikke i min! Der står bare stamoplysninger. Og jeg skulle ikke skrive under, det var ikke nødvendigt - jeg spurgte nemlig.
__________________
* Førtidspensionist pr. 1/12-2010 *
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 09:10   #10
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Jeg er også blevet orienteret om, at det ikke er et lovkrav, at der skal være underskrift på.. Min er heller ikke underskrevet.
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ang recurseprofil jyttels Alt det andet 1 03-12-2011 14:03
Førtidspension og revudering?? vips Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-10-2010 17:15
? om revudering og førtids pension. Dakota Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-11-2009 15:35
recurseprofil CHL Alt det andet 3 06-08-2009 09:55
Vedr. revudering af sag. cape Dit og Dat 12 07-10-2008 23:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension