K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-06-2008, 11:56   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Question Hjælp mig med at tolke denne udtalelse

Er lige nu i disse dage i fuld vigør og har mere end travlt med at skrive diverse klager.

Tænkte om nogle af jer ville give jeres kommentar til denne udtalelse fra den kommunale lægekonsulent.

Overholder han loven? Er der nogen ting som umiddelbart mangler? M.M.

Kan sige at jeg véd der umiddelbart mangler - eller måske har han valgt at se bort fra - en udtalelse fra Riget hvorpå man siger at tilstanden er kronisk og svært invaliderende!
Samt har han tilsyneladende kun forholdt sig til én diagnose når der samlet set findes 4!

Udtalelse:
Konklusion: Tilstanden vurderes uændret i forhold til vurderingen i 2005 og skånehensynene er uændrede. Bør undgå fys.belastende arbejde. Bør kunne skifte mellem siddende og lettere stående, gående arbejde.
Pt. funktionsevne vurderes fortsat og uændret sv.t. til en varig reduktion men ikke i svær grad såfremt skånehensynene respekteres.


Øh, måske har man også lige glemt at oplyse om at vi som sagt har hjemmehjælp, hjælpemidler, akutnr m.m. og nå ja, at Riget har udpenslet:
al belastning skal undgås, siddende, liggende, stående og gående stilling.

Glæder mig til at høre hvad i mener.

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogle der kan hjælpe med at tolke lægesprog? Nogle råd Dit og Dat 8 13-06-2013 22:35
Lægelig udtalelse Nedslidt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 13-05-2013 17:43
sagsbehandlers udtalelse nielsen69 Alt det andet 2 18-09-2012 12:50
Udtalelse Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 1 12-01-2012 18:52
§102 - har du som psykisk ramt fået tildelt hjælp efter denne paragraf? L.S. Alt det andet 20 23-07-2011 09:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension