K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2009, 08:47   #1
bjp
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 12
Styrke: 16
bjp er ny på vejen
Nyt fleksjob. Hvordan gør man

Hejsa K10.

Jeg har læst en del rigtig gode indlæg herinde og vil da derfor lige prøve om i også kan hjælpe mig.

Jeg har fundet et nyt job, og interessen for at søge det er meget stor, ligeledes er chancen for at få det men men men.....

Nogle siger at man ikke bare kan skifte fleksjob, og andre siger at det kan man godt.

Hvad skal man gøre? Jeg har prøvet at få sagbehandler i tale, men det er meget svært pga. restferie og sygdom, og der er umiddelbart ikke andre der kan/gider/vil hjælpe.

Har i nogle gode forslag?


nuværende fleksjob er i Århus kommune, bopæl i Århus kommune, nyt arbejde ligger i Horsens


Håber i har tid og lyst til at komme med et svar eller 2 :-)


Mangle hilsner


Bjarke
bjp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-05-2009, 08:08   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Bjarke ...

Du kan sagtens søge og skifte fleksjob hvis du ikke er glad for det du har.

Det du gør er at du skriver til din jobkonsulent og gør opmærksom på at du vil skifte job og har et muligt job på hånden og gerne vil have assistance for at få oprettet et sådan job , skriv at det ikke er lykkedes dig at få fat i din sagsbehandler...

Grunden til at jeg skriver til dig at du skal skrive til dem er kun for at gå med livrem og seler ..

For som loven rigtigt er skruet sammen så kan man skifte job så tosset man vil , det vil sige normalt så finder du jobbet snakker med virksomheden får fat i jobkonsulenten som så kommer og ordner resten ,,, men sådan foregår det bare ikke irl .. desværre ..

Så derfor skriv til jobkonsulent med kopi af brev til sagsbehandler ...

Og da det jo er noget der haster så ringer du efterfølgende til jobkonsulenten to spørger hvad der nu skal ske ...og hvornår vedkommen har tænkt sig at tage en snak med dig ..

Men lovmæssig ja der kan du skifte som du vil , er du i fagforening så tag en snak med dem også så de er med indenover ...
  Besvar med citat
Gammel 06-05-2009, 10:38   #3
bjp
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 12
Styrke: 16
bjp er ny på vejen
Hej Hejdien

MANGE tak for dit svar (og sorry for det lidt sene svar)

Jeg vil straks gå videre og henvende mig til jobkonsulenten, så må vi se hvad hun siger.

Jeg skriver her igen hvis der sker noget spændende.
bjp er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob- hvordan griber jeg det an? Den nye Spørgsmål ang fleksjob 2 13-02-2012 23:08
Hypermobil - fleksjob, hvordan? *Nirak* Din historie 8 29-01-2012 17:21
fleksjob og hvordan?? V_Brask Spørgsmål ang fleksjob 3 25-12-2010 23:06
Fleksjob, hvordan... Manne76 Spørgsmål ang fleksjob 7 21-12-2009 15:30
fleksjob hvordan?? lillesine Spørgsmål ang fleksjob 1 15-06-2009 21:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension