K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2013, 11:30   #1
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Flexjob... Hvad så ?

Hej på siden

Jeg har ENDELIG efter flere års kamp, hørt ordene ''Vi kan godt se at du aldrig vil fungerer i et fuldtids job''... Så nu er man ude i flexjob.

Men hvordan fungerer det... Jeg har ikke været på arbejdsmarkedet i snart 5 år, og har levet på kontanthjælp on/off igennem de sidste 14 år, fordi jeg blandt andet har rigtig svært ved at indgå blandt andre mennesker (asperger syndrom og generaliseret angst).

Hvad sker der når man tilkendes flexjob ? Forbliver man så på kontanthjælp, indtil der er et arbejde der passer til alle de skånebehov jeg har brug for ?

For mig lader det til at være endnu mere stressende, og derved kommer til at påvirke mig yderligere
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Opsigelse af flexjob hvad så ? Sund34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 09-01-2010 23:44
Hvad gør jeg nu?? Flexjob eller?? Evy Alt det andet 5 04-10-2009 17:21
flexjob hvad kan de sætte en til lisbethl Spørgsmål ang fleksjob 11 09-08-2009 18:01
Hvad er flexjob? Annemette Spørgsmål ang fleksjob 10 20-05-2009 16:37
Flexjob og hvad så?? kianderdk Spørgsmål ang fleksjob 1 02-03-2009 01:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension