K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-05-2010, 09:56   #1
energizer
Hvor skulle jeg ellers være
 
energizers avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2010
Alder: 57
Indlæg: 112
Styrke: 15
energizer er ny på vejen
modregning i ydelser

Er der et klogt hoved der kan forklare mig hvad forskellen på invalidepension, (som modregnes i ledighedsydelse) og invaliditets ydelse (der ifølge §12 ikke skal modregnes) er... jeg får en invalidepension som er givet på baggrund af et erhvervsevnetab, ja, arbejdsgiver har indbetalt pension til mig, deraf har jeg så valgt at ta' 8% og fyre af på en forsikring, men de holder sig stadig til at den er arbejdsgiverbetalt, og er af en sådan karakter, at det er sædvanligt, at arbejdsgiveren bidrager til pensionen, ja til pensionen men sgu da ikke til forsikringen???
energizer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2010, 10:17   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af energizer Se meddelelser
Er der et klogt hoved der kan forklare mig hvad forskellen på invalidepension, (som modregnes i ledighedsydelse) og invaliditets ydelse (der ifølge §12 ikke skal modregnes) er... jeg får en invalidepension som er givet på baggrund af et erhvervsevnetab, ja, arbejdsgiver har indbetalt pension til mig, deraf har jeg så valgt at ta' 8% og fyre af på en forsikring, men de holder sig stadig til at den er arbejdsgiverbetalt, og er af en sådan karakter, at det er sædvanligt, at arbejdsgiveren bidrager til pensionen, ja til pensionen men sgu da ikke til forsikringen???
Hej

Jeg får invaliditetsydelse. Det har noget med svær invaliditet, som begrænser, hvor meget man kan på arbejdsmarkedet. Det kan f.eks. være meget nedsat hørehandicap. Man fik det fra 18 års alderen.

I dag kan man ikke længere søge om at få invaliditetsydelse. Det stoppede i år 2003. Dem som fik det før år 2003 får det fortsat.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ydelser Gin Din historie 16 30-09-2012 18:30
De løbende ydelser fra ASK Hp1975 Alt det andet 6 16-06-2012 22:38
Ydelser Zeus33 Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 2 18-11-2010 23:31
sociale ydelser Pial41 Alt det andet 7 30-09-2010 12:04
Spørgsmål til ydelser på lån last47 Alt det andet 6 01-11-2009 11:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension