K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2008, 02:26   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lidt opdatering.

Ja jeg skal lige ud med lidt frustrationer her.

Jeg var til det berygtede 3 måneders opfølgningsmøde i går, som jeg skrev om sidst. Jeg kunne jo ikke få at vide HVAD vi skulle snakke om inden åbenbart, og mødet blev enda rykket til d.20 fordi sagsbehandleren ENDNU ikke havde fået svar fra lægekonsulenten.

Aftalen var jo, at han lige skulle spørges om en speciallægeerklæring var nødvendig, og hvis den var, så skulle den indhentes fra min psykiater, og jeg skulle så blot have resourceprofilen til underskrivning. Den færdiggjorde vi jo samarbejdet med d. 22. sep.

Jeg regnede så med, at jeg skulle have lidt at vide om speciellæge erklæring i går, da det var det eneste der kunne være kommet i sagen, samt at hun havde fået skrevet resourceprofilen færdig så jeg kunne få den til partshøring.

Men ak... det var ikke det hele. Mødet startede med at bruge næsten 45 minutter på at skrive nøjagtigt de samme ting som jeg havde fortalt om i resourceprofilen ind i et ANDET system... ok... lidt spild af tid, men ok. "det skulle jo stå i flere systemer"... hvorfor det skulle gøres imens JEG var der ved jeg så ik, hun kunne se det hele i profilen.

Hun var smart fandt jeg så ud af, for hun gemte "overraskelsen" til efter dette.

Fik så at vide, at der jo ikke var stor chance for at jeg kunne få en FP uden arbejdsprøvning ... KAPOW! og man tænker, "Hvorfor FANDEN kunne du ikke have fortalt mig om DET når jeg spurgte tidligere hvad mødet skulle handle om!?". Har UDTRYKKELIG bedt hende om før at FORBEREDE mig på hvad der skal ske, da det betyder uanet meget for mig at være forberedt!

Hun viste mig lægekonsulentens skrivelse... han havde stort set givet både psykolog og psykiater og læge ret, men konkluderede så at han IKKE kunne se at det ville skade mig at komme ud på Reva Center Nord til arbejdsprøvning (det undrer mig jo så ikke... det er jo normalt at konsulenter affærdiger andres afgørelser).

DEN havde sagsbehandleren så lige fanget... og KUN det... de efterfølgende ord fra konsulenten var: "Men det virker grundet omstændighederne formålsløst." ... det havde hun så IKKE taget med i betragtningen.

Ydermere har jeg i mellemtiden inden mødet fået afgørelse på min borgmesterklage, og fået medhold i at det er uforsvarligt både at aktivere og arbejdsprøve mig, grundet min psykiaters udtalelser. Det har jeg underskrift på fra arbejdsmarkdsdirektoratet, efter at de har undersøgt sagen hos cheferne i jobcenteret.

Sjovt nok har jeg ALDRIG fået klageafgørelsen på netop den aktiveringsklage jeg klagede over... den kom altså ad "bagveje" igennem klagen til borgmesteren, hvor arbedjsdirektoratet så har undersøgt sagen direkte.

Jeg formoder altså at man undlader at informere mig om udfaldet af den aktiveringsklage i jobcenteret, enten via fejl, eller bevidst fordi den også omhandler arbejdsprøvning som man altså gerne vil smide mig i, men rent faktisk har meddelt arbejdsdirektoratet om, at jeg ikke er forsvarligt egnet til.

Da jeg modstridigt sagde dette til sagsbehandleren lignede hun et spørgsmålstegn og så meget forvirret ud... hun havde ikke engang fået dette at vide virkede det som om. Hun har dog selv sendt forespørgelsen om aktivering og arbejdsprøvning til min egen læge i en lægeattest tidligere (kan jeg se i mine agter, og der spørger hun til BÅDE aktivering og arbejdsprøvning og forsvarligheden heraf).

Da svaret er i agtindsigten (fra psykiateren) jeg allerede havde, MÅ hun have været bekendt med at det er uforsvarligt... hun har heller ikke talt om den tidligere aktivering overhovedet efter jeg klagede, selv om jeg var til møde efter.

Det vil altså sige:

Min læge siger min situation er stationær, og at alt relevandt medicinsk behandling er afprøvet uden hjælp.

Min Psykolog siger han ikke finder at jeg kan indplaceres på arbejdsmarkedet, og at der ikke er nogen relevant terapi, revalidering eller uddannelse der kan hjælpe. Han peger ydermere på mulig Tourette Syndrom samt Svær Personlighedsforstyrrelse.

Min Psykiater siger det er urealistisk at jeg nogen sinde vil komme på arbejdsmarkedet, samt at mit Asperger Syndrom er årsagen til at mit liv har været som det har, og at de kompetencer jeg har med musik aldrig har kunnet give mig en indtægt.

Min Psykiater skriver at jeg udvikler svær angst og stress når jeg bliver aktiveret, arbejdsprøvet eller kommer i job. Jeg lider af Social Fobi. Asperger Syndrom og mulig ADD (AD/HD uden Hyper). Han skriver også, at medicin er afprøvet, som kun giver bivirkninger.

Lægekonsulenten skriver det er formålsløst at sende mig i arbejdsprøvning.

Og så mener sagsbehandleren at jeg ikke kan få en FP og kan tillade sig at sende mig i arbejdsprøvning!? Sidste arbejdsprøvning endte i sygemelding og kom aldrig derned... hun var selv sagsbehandler i sagen dengang!!!

Hvad er det hun ikke fatter!?

........ ja den lader vi lige stå 10 sek. .........

Men jeg blev grundigt tosset deroppe... og for første gang slog tungen ikke knude, og jeg gik i debat mode (nogen af jer ved hvordan det ser ud )... Hun forsøgte bravt at argumentere for en arbejdsprøvning, men hvert forsøg havde jeg en logisk afværgning af, som hun underligt nok ikke forsøgte at modsvare.

Til sidst sagde jeg at der i den klageafgørelse fra arbejdsmarkedsdirektoratet stod skrevet MED UNDERSKRIFT, at jeg fremover ville modtage positiv og professionel sagsbehandling, og at jeg PÅ INGEN MÅDE opfattede dette her som hverken professionel eller positiv sagsbehandling! ...

Resultatet er så nu, at hun skriver resourceprofilen færdig (nej den har hun skam ikke færdiggjort i mellemtiden), og så får jeg den til partshøring snart (hvornår det så end er). Her efter ryger den til cheferne som vurderer om den skal indstilles eller ej.

På vejen ud får jeg et "Nå men så håber vi at du får en førtidspension, så du kan slippe for at tale med mig mere" ... mit svar var "Nahh, det er ikke så meget det... mere det at så kan man måske efterhånden snart få sig et LIV!".

Nu kan jeg så side og vente på, hvornår hun får lavet resourceprofilen færdig, og hvor mange ting jeg skal korrigere og tilføje.

Vælger cheferne at den ikke skal indstilles, så ryger der en 17'er afsted øjeblikkeligt, men det tvivler jeg også på, for det må være DEM arbejdsmarkedsdirektoratet har adspurgt i forb. med afgørelsen på aktivering og arbejdsprøvning, så de må jo mene at det er uforsvarligt at mene der mangler arbejdsprøvning, ellers stemmer det jo slet ikke overens med min klageafgørelse.

Sider nu og er stadig oprørt over turen... sad og rystede hele mødet igennem, men føj jeg er stolt over at jeg kunne holde debat-mode'en

Hun fik også at vide at der vil blive KLAGET over det hvis hun ikke droppede den arbejdsprøvning... Borgmester, jobcenter, Villy, Barfoed, Hjort... HELE bunken!!!

Nu sider jeg så bare tilbage, med den sædvanlige fornemmelse af, at de nok disker op med et eller andet IGEN næste gang... uforudset...

Jeg er nok ikke lige så populær hos sagsbehandleren mere, men det kan jeg altså ikke tage mig af længere... jeg synes jeg har været samarbejdsvillig nok siden maj hvor resourceprofilen blev startet med henblik på FP.

Puha!... en længere smøre, men nu kom jeg af med det
  Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 02:49   #2
Havmanden
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2008
Lokation: Ålborg
Alder: 64
Indlæg: 56
Styrke: 17
Havmanden er ny på vejen
Hej Razmo

Hjalp det at komme af med trykket

Så vent til du næste gang skal snakke med din sagsbehandler og få en lige så tåbelig besked som jeg fik.

Du er for god til FP men for dårlig til fleks så søg kontanthjælp.


M V H
Havmanden
Havmanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 03:29   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Havmanden Se meddelelser
Hej Razmo

Hjalp det at komme af med trykket

Så vent til du næste gang skal snakke med din sagsbehandler og få en lige så tåbelig besked som jeg fik.

Du er for god til FP men for dårlig til fleks så søg kontanthjælp.


M V H
Havmanden
Yep!... story of my life Havmand... en "Social Zombie" ... ikke rigtig syg, ikke rigtig rask... og der kan man så gå og rådne op

men det skal blive løgn skal det... kontanthjælp er en midlertidig ydelse (beskæftigelsesministeren må leve MEGET længe, hvis 20 år er midlertidigt... må guderne forbyde at han lever SÅ længe! )
  Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 13:27   #4
Havmanden
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2008
Lokation: Ålborg
Alder: 64
Indlæg: 56
Styrke: 17
Havmanden er ny på vejen
Hej Razmo

Jeg sage til min sagsbehandler, da jeg havde været ude i 3 jobafprøvning, at nu var det slut med afprøvning, da man havde de oplysninger, der skulle til at afgøre sagen om fleks job. Hun mente at det ville se godt ud i min sag, hvis jeg tog noget mere afprøvning. Jeg sage nej og det var her, at der blev slået en streg i sandet, og der blev taget en afgørelse.

Hun sage at hun ikke kunne indstille mig til FP eller fleks, men jeg kunne søge kontanthjælp. Kontanthjælp er en midlertiddig ydelse til man kan komme tilbage til ordinært arbejde, dette kan jeg ikke da jeg har en stor og varig arbejdsevne nedsættelse som hun selv har skrevet til mig. Der er heller ikke denne mulighed. Revalidering, fleks og FP er mulighederne mit problem er at jeg mister konsentrationen efter ca. 2 timers arbejde, men fungerer OK frem til dette tidspunkt. Jobkonsulenten havde hørt noget om, at der var andre steder, at man havde opstillet skurvogne, der kunne man så gå ud og sove i 3-4 timer, og så arbejde ½ time mere, hvis det var det der skulle til.

Nogle få dage efter blev jeg ringet op af min advokat, som oplyste at hun havde fået at vide, at alt det positive i min sag skulle skrives ind i RP, så sagen kunne blive afsluttet.

De havde stoppet mine sygedagpenge ved varigheds ophør 16-10 2008, efter alle de tænkelige forlængelser der er. Mit forløb startede 26-12-2004. Jeg oplyste dem, at det godt kunne være at de ikke kunne få refusion fra staten, men de kunne ikke stoppe mine udbetalinger, før RP havde været til partshøring, og man derefter havde taget stilling til afgørelsen i teamet. Jeg fik brev her den 18-11-2008 at de stadig ville udbetale med virkning fra 17-10-2008 underskrevet centerchef og en anden socialrådgiver.

Jeg har 20-11-2008 afhentet min RP, og en fremsendt til min advokat efter den aftale med aktindsigt. Der er kun ganske få fejl/rettelser men ellers OK.


M.V.H.
Havmanden.
Havmanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 17:59   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Havmanden Se meddelelser
Hej Razmo

Jeg sage til min sagsbehandler, da jeg havde været ude i 3 jobafprøvning, at nu var det slut med afprøvning, da man havde de oplysninger, der skulle til at afgøre sagen om fleks job. Hun mente at det ville se godt ud i min sag, hvis jeg tog noget mere afprøvning. Jeg sage nej og det var her, at der blev slået en streg i sandet, og der blev taget en afgørelse.

Hun sage at hun ikke kunne indstille mig til FP eller fleks, men jeg kunne søge kontanthjælp. Kontanthjælp er en midlertiddig ydelse til man kan komme tilbage til ordinært arbejde, dette kan jeg ikke da jeg har en stor og varig arbejdsevne nedsættelse som hun selv har skrevet til mig. Der er heller ikke denne mulighed. Revalidering, fleks og FP er mulighederne mit problem er at jeg mister konsentrationen efter ca. 2 timers arbejde, men fungerer OK frem til dette tidspunkt. Jobkonsulenten havde hørt noget om, at der var andre steder, at man havde opstillet skurvogne, der kunne man så gå ud og sove i 3-4 timer, og så arbejde ½ time mere, hvis det var det der skulle til.

Nogle få dage efter blev jeg ringet op af min advokat, som oplyste at hun havde fået at vide, at alt det positive i min sag skulle skrives ind i RP, så sagen kunne blive afsluttet.

De havde stoppet mine sygedagpenge ved varigheds ophør 16-10 2008, efter alle de tænkelige forlængelser der er. Mit forløb startede 26-12-2004. Jeg oplyste dem, at det godt kunne være at de ikke kunne få refusion fra staten, men de kunne ikke stoppe mine udbetalinger, før RP havde været til partshøring, og man derefter havde taget stilling til afgørelsen i teamet. Jeg fik brev her den 18-11-2008 at de stadig ville udbetale med virkning fra 17-10-2008 underskrevet centerchef og en anden socialrådgiver.

Jeg har 20-11-2008 afhentet min RP, og en fremsendt til min advokat efter den aftale med aktindsigt. Der er kun ganske få fejl/rettelser men ellers OK.


M.V.H.
Havmanden.
Jeg tænker: Hvor havde du mon stået uden advokat i sagen, plus at du har evnen til at "slå den streg" i sandet som mange andre ikke har?

Man skal åbenbart vise karakter, og sige NU kan det fame være nok! Nu er det DIG der hører her, og følger lovgivningen!

Bare ikke altid nemt, hvis man ikke er forberedt på overraskelserne, som jeg ikke var det, da min sagsbehandler ville sætte mig i aktivering... så slår min tunge knuder og jeg aner ik hvad jeg skal stille op.

Men denne gang havde jeg så lært af det... og forberedt enhver tænkelig kommentar hun kunne finde på at komme med. Bare utroligt at man skal bruge så megen energi og tid på at tænke så meget igennem. Tænk hvis de selv skulle tænke alle løsningsmuligheder igennem Borgeren kunne komme med!?

Det gjorde hun så heller ikke, og det var tydeligt ifølge hendes reaktion
  Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 03:39   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det jo sidst på året (læs: Budget Året)

Så du skal nok ikke undre dig over hvis du ikke modtager din ressourceprofil lige med det samme..

Du kan roligt regne med at de i det mindste...nok vil forsøge at trække den til starten af næste år...

Det har vi lært af Odense kommune....at det er sådan det fungere....det er ihvertfald det som de fortæller at deres social rådgivere skal gøre...ifølge socialrådgiver foreningens klage til statsforvaltningen...

Nu skal det i retfærdighedens navn lige siges at dette skete i 2006....og om de stadig gør sådan....ved jeg ikke....kommunen siger at de ikke gør....

Men nogle gange kan man jo godt få den tanke at de gør sådan i flere kommuner...

Det er jo også en måde at få budgettet til at gå op på...

Umiddelbart lyder din sag jo ganske lige til....og der burde jo ikke være noget som kunne få din sag til at trække ud...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 09:18   #7
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu er det jo sidst på året (læs: Budget Året)

Så du skal nok ikke undre dig over hvis du ikke modtager din ressourceprofil lige med det samme..

Du kan roligt regne med at de i det mindste...nok vil forsøge at trække den til starten af næste år...

Det har vi lært af Odense kommune....at det er sådan det fungere....det er ihvertfald det som de fortæller at deres social rådgivere skal gøre...ifølge socialrådgiver foreningens klage til statsforvaltningen...

Nu skal det i retfærdighedens navn lige siges at dette skete i 2006....og om de stadig gør sådan....ved jeg ikke....kommunen siger at de ikke gør....

Men nogle gange kan man jo godt få den tanke at de gør sådan i flere kommuner...

Det er jo også en måde at få budgettet til at gå op på...

Umiddelbart lyder din sag jo ganske lige til....og der burde jo ikke være noget som kunne få din sag til at trække ud...
Hej Webmster.

Ja det har jeg så ikke hørt, men det skal da ikke undre mig at det er sådan det er... de har vel for travlt med at hænge julepynt op og spise pebernødder og drikke kaffe deroppe, end at tage sig af folks sager i december.

Egentligt regner jeg heller ikke med at det bliver på denne side af nytår... Vi får jo ny lovgivning til januar omkring førtidspensions reformen, så mon ikke de allerede er bekendt med nogle nye love som vil gøre livet endnu mere surt for os alle sammen.

Men jeg tænker bare... sig mig ER der slet ingen grænser for hvor lang tid de må være om at skrive en resourceprofil færdig? ... har man ikke noget man kan holde sig til, og klage nr der er gået et vidst tidsrum? Ellers kan de jo bare gå i uanede tider og sylte en sag lovligt.

Jeg har Email'et sagsbehandleren og bedt om en dato, samt løbende agtindsigt. Den venter jeg dog stadig svar på, men det er jeg vandt til. Jeg får som regel svar sådan nr det passer hende, og sådan ca. 50% af spørgsmålene.

Egentligt er jeg godt sur over hendes behandling, da hun ikke advarede mig om den arbejdsprøvning hun ville fortælle mig om d.20. Da jeg fik indkaldelsen til opfølgning, var den ikke aftalt. Aftalen var at der muligvis skull eindhentes speciallæge erklæring, og resourceprofilen skulle til partshøring.

Jeg skrev og spurgte HVAD mødet skulle handle om, og fik et næsvist svar om at "Det KUNNE evt. være sygeopfølgning! Jeg vidste jo godt at det skulle ejg hver 3. måned"... jeg skrev tilbage at jeg ikk ekunne bruge et "KUNNE" til noget, da det ikk efortæller mig HVAD mødet skal handle om. Svaret tilbage var at hun rykkede mdet 10 dage, for hun havde intet fået fra lægekonsulenten og kunne derfor ikke svare mig på mine spørgsmål.

Hvorfor hun ikk ekunne skrive en email og advare mig om at hun lige pludseligt havde gang i arbejdsprøvning forstår jeg ikke, og jeg synes det er under alt kritik. Specielt taget i betragtning at der blev udvekslet flere emails om lige netop DET emne at fortælle hvad mødet skulle handle om.
  Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 10:00   #8
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Jeg har ventet på min recourceprofil siden August
har kun været til 2 møder siden d. 25-2-08 en i Juni
og en jeg selv bad om i Oktober.
med 2 forskellige sagsbehandlere den første var langtidssygemeldt
På mødet i Oktober var det meget vigtig at få profilen færdig sagde hun
og jeg ville få den tilsendt til godkendelse men har ikke hørt eller set skyggen af den endnu.
Jeg har så bedt om aktindsigt og efter 14 dage rykket for samme
der sker heller ingenting så ved ikke om de har holdt juleferie
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 10:30   #9
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Noget tyder på at også resourceprofiler bliver færdige efter "forgodtbefindende"... hvorfor er jeg IKKE overrasket?
  Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 10:40   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen man kan desværre ikke klage over en manglende ressourceprofil...

Og dog.....hvis de laver en afgørelse i din sag....hvor ressourceprofilen ligger til grund....ja så kan man klage over at den ikke er god nok eller mangler...

Men så længe de ikke afgøre noget i sagen....ja så kan man intet gøre...desværre...

Citat:
Egentligt regner jeg heller ikke med at det bliver på denne side af nytår... Vi får jo ny lovgivning til januar omkring førtidspensions reformen, så mon ikke de allerede er bekendt med nogle nye love som vil gøre livet endnu mere surt for os alle sammen.
Nu får vi ikke ny lovgivning i starten af det nye år....

De skal kun have den op til revision og se hvad de mere kan finde på....

Men der går nok et stykke tid før de får lavet lovgivning ud af det...vil jeg tro...

Ang aktindsigt....

Normalt skal man jo have sin aktindsigt inden for 10 dage....

Har man ikke fået det eller hørt fra dem af inden for 10 dage fra man har søgt af....ja så skal man klage med det samme...

De SKAL skrive og meddele en hvis de ikke kan nå det inden for de 10 dage...

Forvaltningsloven siger:

Citat:
§ 16. Afgørelsen af, om og i hvilken form en begæring om aktindsigt skal imødekommes, træffes af den myndighed, der i øvrigt har afgørelsen af den pågældende sag.

Stk. 2. Myndigheden afgør snarest, om en begæring kan imødekommes. Er begæringen ikke imødekommet eller afslået inden 10 dage efter, at begæringen er modtaget af myndigheden, skal denne underrette parten om grunden hertil samt om, hvornår afgørelsen kan forventes at foreligge.
Kilde: https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=59473#K4

Det er beskæftigelsesnævnet der tager sig af klagen http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=3426
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lidt opdatering siden sidst Annemette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 74 19-10-2012 23:46
Lidt opdatering siden sidst KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 4 23-04-2012 18:40
Opdatering af ressourceprofil dudde Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 05-11-2011 12:28
Opdatering på min mand siffeline Alt det andet 6 30-04-2011 10:06
Jeg er lidt forvirret..+opdatering Spunk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 19-02-2011 19:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension