K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2009, 22:56   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg tænder af mandag morgen

Jeg er jo pt på kontanthjælp, og så er der jo disse 3. mdrs sedler der skal udfyldes. Af bitter erfaring har jeg lært, at man skal holde øje med, at de kommer ( nogen gange glemmer de at sende dem ) og min kom ikke.

Var så til møde på kommunen ved min nye sagsbehandler d. 18 sammen med min bisidder, og fortæller, at jeg ikke har modtaget sedlen.

Han henter fluks en ny til mig, jeg udfylder den, og han ville ekspedere den videre.

Torsdag blir jeg lidt bekymret da jeg ikke har modtaget lønseddel i min E-Boks. Sætter mig ned og sender en mail til sagsbehandleren, og spørger om han fik den afleveret jeg havde nemlig ikke fået lønseddel, og svaret var at det var iorden.

Jeg har stadig intet modtaget i min E-Boks, så kan jo godt regne ud at der ingen kontanthjælp er på mandag.

Jeg ved, at jeg tænder fuldstændig af på den sagsbehandler mandag morgen, for skylden er jo deres, og er bare røvfattig.

Så der er åbentbart ingen garanti for kontanter selvom sedlen blir afleveret på kommunen. Men nu kan postvæsenet da ikke få skylden.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2009, 23:06   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nu kender jeg tilfældigvis én der arbejder på kommunen - og der er tilsyneladende noget bøvl med e-posten landet over - jeg har heller ikke fået mine meddelelser om penison+boligsikring som jeg plejer, ej heller den om fortsat udbetalt børnebidrag.

Så MÅSKE er Aalborg også ramt??

Dog skulle pengene, både kontanthjælp, pensioner, boligsikring komme normalt til udbetaling d 31 og d 1 September.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2009, 23:08   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hvis jeg husker rigtigt, så faldet der en dom i Greve for at kommunen IKKE må standse udbetalingen, fordi den seddel ikke er nået frem.

De skal kontakte dig og høre, inden de gør noget.

MEN.......det er en lidt ældre sag og reglerne kan jo være ændret.

Fandt den her:

http://www.ladk.dk/dine_rettigheder/...erklaering.htm

Sidst redigeret af Maj-Britt; 29-08-2009 kl. 23:09. Årsag: Tilføjelse
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2009, 23:35   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du har mailen fra sagsbehandler om at sedlen er afleveret hvis det værste skulle ske ..

Så mon ikke du med den i hånden kan forlange at få dem ind på din konto med det samme men ellers tror jeg bare at vi skal satse på det helenekr skriver og at der er bøvl med e boks det ville ikke være første gang jeg har heller ikke fået min fra boligsikring
  Besvar med citat
Gammel 29-08-2009, 23:40   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, og Supersus, det er heller ikke sikkert at din kontanthjælp allerede går ind på Mandag, de fleste steder går den faktisk først ind Tirsdag d 1 September - her i København er det kun pensionerne der bliver bogført d 31 August.

Ved ikke om det også gælder for Aalborg.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2009, 00:17   #6
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, og Supersus, det er heller ikke sikkert at din kontanthjælp allerede går ind på Mandag, de fleste steder går den faktisk først ind Tirsdag d 1 September - her i København er det kun pensionerne der bliver bogført d 31 August.

Ved ikke om det også gælder for Aalborg.
Vi har altid fået dem den sidste bankdag i måneden, og den dato står også som dispositions dato.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Du har mailen fra sagsbehandler om at sedlen er afleveret hvis det værste skulle ske ..

Så mon ikke du med den i hånden kan forlange at få dem ind på din konto med det samme men ellers tror jeg bare at vi skal satse på det helenekr skriver og at der er bøvl med e boks det ville ikke være første gang jeg har heller ikke fået min fra boligsikring
Jeg kender desværre kommunen ( de kan ikke udbetale før 3 - 4 dage efter )så det blir torsdag.

Denne gang er jeg så uden skyld i det.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nu kender jeg tilfældigvis én der arbejder på kommunen - og der er tilsyneladende noget bøvl med e-posten landet over - jeg har heller ikke fået mine meddelelser om penison+boligsikring som jeg plejer, ej heller den om fortsat udbetalt børnebidrag.

Så MÅSKE er Aalborg også ramt??

Dog skulle pengene, både kontanthjælp, pensioner, boligsikring komme normalt til udbetaling d 31 og d 1 September.
Blir da helt glad for dit indlæg, har nemlig heller ikke fået min for boligsikring.

Håber, at du har ret, men har hørt fra en anden i aalborg kommune ( en ansat i dagplejen ) hun havde fået sin i E-boks, men måske de ikke sendes samtidig.

Håber da at pengene er der mandag.

Sidst redigeret af Stezu; 30-08-2009 kl. 00:24. Årsag: 3 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2009, 10:17   #7
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nu kender jeg tilfældigvis én der arbejder på kommunen - og der er tilsyneladende noget bøvl med e-posten landet over - jeg har heller ikke fået mine meddelelser om penison+boligsikring som jeg plejer, ej heller den om fortsat udbetalt børnebidrag.

Så MÅSKE er Aalborg også ramt??

Dog skulle pengene, både kontanthjælp, pensioner, boligsikring komme normalt til udbetaling d 31 og d 1 September.
Har du heller ikke fået dine i E-boks endnu ?
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2009, 10:29   #8
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Jeg

får altid kontanthjælpen den sidste hverdag i måneden og boligsikring hver D. 1

brevet får jeg tit samme dag pengene er gået i banken.......så måske er de der til tiden.....Et til dig og vi håber de er der som de skal.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2009, 15:11   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Har du heller ikke fået dine i E-boks endnu ?
Nej min e-boks er gabende tom!! Der skulle have ligget mindst 3 meddelelser på nuværende tidspunkt.

Dog fik jeg stik mod forventning brev (papir) fra boligsikringen igår, Lørdag. Så de har nok valgt at sende almindeligt ud....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2009, 06:55   #10
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg fik så IKKE min kontanthjælp idag, var jo netop det jeg frygtede ville ske, så lige nu står min konto 5000 kr i minus.( pga budget).

Jeg har sendt en mail til sagsbehandleren,og bedt ham ringe mig op, give mig en god forklaring, og sørge for, at jeg fik pengene indenfor 1. time.

Hvis ikke de sætter pengene ind idag, har jeg tænkt mig, at bede dem om, at betale mit overtræksgebyr ( tvivler dog på, at de gør det ).

Lige nu er jeg godt gal.

Den til boligsikring fik jeg i E-boks her i nat.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kh-reform mandag Risa Politik og Samfund 36 25-02-2013 20:55
Til møde på mandag Maj-Britt Dit og Dat 65 24-11-2010 12:15
På mandag får jeg Maj-Britt Dit og Dat 10 17-12-2008 00:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension