K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2010, 12:02   #1
Heeman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
Heeman er ny på vejen
søgte om førtidspension og de fatter minus ?

søgte om færtidspension da jeg ikke har kunne holde jobs, siden jeg var 14. og skole har jeg heller aldrig kunne passe. eneste job jeg har haft har varet 1 år. og der var konflikter slagsmål og sådan noget indtil jeg blev fyret. er 24 nu så det i 10 år jeg har prøvet kunne have job.. det ignorer kommunen og mener at der ikke er prøvet det der skal prøves for jeg kan få job. mange jobs kursus osv som kommunen har sendt mig i er oftest endt med slagsmål og lign. og det kan de bare ignorere den dag idag. ??? !!!!!!!! idioter siger jeg bare. min diagnose er ADHD svær grad, og får bivirkninger af medicinen, og den special psyko de har sendt mig til siger også personligheds forstyrrelse..
og han skriver at jeg ikke vil være istand til have arbejd uden et job som er særlig skræddersyet til mig, og at en evt arbejdsgiver skal kunne accepterer mit forbrug af hash.. jeg bruger hash til falde ned når jeg bliver alt for aggresiv? jeg drikker ikke engang alkohol eller ryger tobak.. og de siger jeg har et misbrug, og sender mig i center for socialt udsatte.. hvor jeg ringer ned og forklarer dem hvordan mit forbrug hænger sammen, , han siger at det lyder ikke nødvendigt og hvis de bare vil have mit til tage pisprøver kan jeg gøre det ved min læge. så han siger at jeg ikke skal der ned for det er ikke nødvendigt. nkommunen siger jeg SKAL men de vil ikke havde mig der ned, og nu tager kommunen mine penge.. kan fandme ikke være rigtig at fordi kommmunen og scu ikke kan kommunikere så skal det gå ud over mine penge, og jeg kan absolut intet gøre. ****e system,, !!!!!!!
Heeman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 12:11   #2
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
Hvad siger din læge?
Er du på kontanthjælp eller sygedagpenge?

Har du fået nogen diagnoser konstatateret?

Har du været i arbejdsprøvning?

Har du på skrift at du skal deltage i det din kommune har sendt dig ud i, og har du på skrift at det sted du er sendt ud i siger du ikke skal deltage? ellers så få det.

Klag over de tager dine penge, såfremt det er ulovligt.
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 12:29   #3
Heeman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
Heeman er ny på vejen
sygedagpenge.
og ja har fået diagnose af 2 forskellige special læger
efter jeg fik adhd konstatere har jeg været i 3 løntilskud. men har først søgt førtidspension for 6 måneder siden ca.
nej har det ikke på skrift.at de ikke vil have mig der. de har sagt det til mig 2 gange nu, og der står i brevet jeg skal der ned. men hvis de ikke vil have mig der ned kan jeg jo ik gøre noget ved det.

kommunen har prøvet finde job til mig siden jeg var 14. og har aldrig lykkedes dem,
Heeman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 13:11   #4
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
Heeman hvis kommunen forlanger du skal tage derned, så skal du tage derned, også selvom de ikke vil have dig.

Når de så siger de ikke vil have dig, så forklarer du dem pænt at hvis ikke du er der får du ingen penge, og bliver der til stedet har talt med din kommune og fundet en løsning. Kommunen er desværre så firkantet at du er nødt til at gøre som de beder dig om, også selvom det andet sted siger noget andet.

Du er ALTID nødt til at gøre som kommunen forlanger, man får intet ud af at modarbejde dem, uanset hvor dumme deres ideer og forslag er.

Mød op på stedet så kan kommunen ikke nægte at udbetale dine penge. Så må stedet tage fat i kommunen og sige at du ikke hører til hos dem, men det kræver du møder op

tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 14:02   #5
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heeman Se meddelelser
søgte om færtidspension da jeg ikke har kunne holde jobs, siden jeg var 14. og skole har jeg heller aldrig kunne passe. eneste job jeg har haft har varet 1 år. og der var konflikter slagsmål og sådan noget indtil jeg blev fyret. er 24 nu så det i 10 år jeg har prøvet kunne have job.. det ignorer kommunen og mener at der ikke er prøvet det der skal prøves for jeg kan få job. mange jobs kursus osv som kommunen har sendt mig i er oftest endt med slagsmål og lign. og det kan de bare ignorere den dag idag. ??? !!!!!!!! idioter siger jeg bare. min diagnose er ADHD svær grad, og får bivirkninger af medicinen, og den special psyko de har sendt mig til siger også personligheds forstyrrelse..
og han skriver at jeg ikke vil være istand til have arbejd uden et job som er særlig skræddersyet til mig, og at en evt arbejdsgiver skal kunne accepterer mit forbrug af hash.. jeg bruger hash til falde ned når jeg bliver alt for aggresiv? jeg drikker ikke engang alkohol eller ryger tobak.. og de siger jeg har et misbrug, og sender mig i center for socialt udsatte.. hvor jeg ringer ned og forklarer dem hvordan mit forbrug hænger sammen, , han siger at det lyder ikke nødvendigt og hvis de bare vil have mit til tage pisprøver kan jeg gøre det ved min læge. så han siger at jeg ikke skal der ned for det er ikke nødvendigt. nkommunen siger jeg SKAL men de vil ikke havde mig der ned, og nu tager kommunen mine penge.. kan fandme ikke være rigtig at fordi kommmunen og scu ikke kan kommunikere så skal det gå ud over mine penge, og jeg kan absolut intet gøre. ****e system,, !!!!!!!
Hej det var da godt nok en dårlig behandling du har fået af kommunen

1 Bivirkninger fra medicin
Har du mulighed for at prøve en anden medicin eller har du prøvet flere ?

2 Har kommunen disse lægelige udtagelser du giver udtrykt for ?

3 Har du en bisider eller går du til sagsbehandleren alene
ellers find en du kan stole på som kan gå med dig til Kommunen

god kamp vær stærk tro på dig selv
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DSB - fra plus 7 til minus 12 på ingen tid nocturne Politik og Samfund 1 29-11-2011 19:38
jeg fatter NADA! buster Alt det andet 4 01-12-2010 01:05
Jeg fatter intet hkirkedal Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 19-11-2008 23:32
Fatter det ikke malleaa Fremtiden for fleksjob og førtidspension 21 27-11-2007 13:51
Minus på lønsedlen???? zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 9 14-10-2007 01:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension