K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2010, 17:25   #91
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MineBørnsMor Se meddelelser
Hun skriver så at man jo ikke kan sige min tilstand er varig uden at alle behandlingsmuligheder er afprøvet. Men det er jo der jeg er nu. På ledighedsydelse imens de afgør om det er flex eller ftp.
Hjemmeopgave: (1. og 2. del til alle der gider byde ind)

Kan vi evt. få 1) en systematiseret gennemgang af, hvilke behandlingsmuligheder[1] der reelt findes imod kronisk stress, 2) hvor lang tid de ca. antages at skulle vare og 3) hvilke af dem du har gennemført.

[1] Dvs. med afsæt i adækvate, anerkendte og gennemprøvede behandlingsparadigmer, der er videnskabelig evalueret og fundet signifikant bedre end en ren placebobehandling.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 17:33   #92
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Hjemmeopgave: (1. og 2. del til alle der gider byde ind)

Kan vi evt. få 1) en systematiseret gennemgang af, hvilke behandlingsmuligheder[1] der reelt findes imod kronisk stress, 2) hvor lang tid de ca. antages at skulle vare og 3) hvilke af dem du har gennemført.

[1] Dvs. med afsæt i adækvate, anerkendte og gennemprøvede behandlingsparadigmer, der er videnskabelig evalueret og fundet signifikant bedre end en ren placebobehandling.
Så du er enig med mig i at mindfulness er et ord der er nævt af psykiater i sin tid og derfor SKAL afprøves fordi det står nævnt i min RP, men derudover i praksis ikke forventes at kunne medføre mirakler? Og at der ikke findes en reel kur, det er vi i hvert fald enige i!

MEN rent lovmæssigt? Kan man så 'gå baglæns' i sagen og pludselig være ikke varigt syg? Altså på papiret, ikke fordi ens tilstand er bedret...tvært imod? Jeg skulle jo ha været smidt af sdp, men så vurderede de at det var varigt, og jeg overgik til ledighedsydelse på det grundlag...MEN når sociallægen siger at sagen er lægeligt set velbelyst, så kan psykologen vel ikke pludselig gør min sag usikker igen? Eller hvad? MAn kan jo overraskes så grusomt i det her system!!!!
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 17:58   #93
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MineBørnsMor Se meddelelser
Så du er enig med mig i at mindfulness er et ord der er nævt af psykiater i sin tid og derfor SKAL afprøves fordi det står nævnt i min RP, men derudover i praksis ikke forventes at kunne medføre mirakler? Og at der ikke findes en reel kur, det er vi i hvert fald enige i!
Bemærk jeg skriver: anerkendte - dvs. de er endelig videnskabelig evalueret og funde signifikant bedre end ren placebo.

Spørgsmål: Foreligger der anerkendt, endelig evalueret dokumentation for en behandlingseffekt, der signifikant overstiger placebo, når vi siger: Mindfulness som behandlingsparadigme ?


Well, der findes også "dokumentation" for, at med kurser i Trancendental Meditation (siddha retningen) kan man lære at flyve ... om det bliver som grønne grise, skal jeg ikke kunne sige ...

BTW: De har ikke foreslået en okult healer i RP'en ? Det kunne jo være det hjalp, for måske kender sagsbeh. en fætter, der har en kone, hvis bekendt har en arbejdskollega, der har en søster, der vist nok har haft gavn af et eller andet med healing og meditation ... ... ... eller en anden anekdote om ugens glade sygdomsramte, der blev mirakuløst helbredt ved håndspålæggelse.


Ud over det, så tæller min mening ikke i din sag ;-)

Det jeg har brug for det er en systematiseret liste over 1) hvilke behandlinger (med de krav jeg har nævnt), 2) hvor lang tid det anslås at tage og 3) hvad du har gennemført, for at kunne tage stilling til om behandlingsmulighederne må anses for udtømte :-)

Sidst redigeret af TimeGuest; 28-09-2010 kl. 18:00.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 20:30   #94
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Bemærk jeg skriver: anerkendte - dvs. de er endelig videnskabelig evalueret og funde signifikant bedre end ren placebo.

Spørgsmål: Foreligger der anerkendt, endelig evalueret dokumentation for en behandlingseffekt, der signifikant overstiger placebo, når vi siger: Mindfulness som behandlingsparadigme ?


Well, der findes også "dokumentation" for, at med kurser i Trancendental Meditation (siddha retningen) kan man lære at flyve ... om det bliver som grønne grise, skal jeg ikke kunne sige ...

BTW: De har ikke foreslået en okult healer i RP'en ? Det kunne jo være det hjalp, for måske kender sagsbeh. en fætter, der har en kone, hvis bekendt har en arbejdskollega, der har en søster, der vist nok har haft gavn af et eller andet med healing og meditation ... ... ... eller en anden anekdote om ugens glade sygdomsramte, der blev mirakuløst helbredt ved håndspålæggelse.


Ud over det, så tæller min mening ikke i din sag ;-)

Det jeg har brug for det er en systematiseret liste over 1) hvilke behandlinger (med de krav jeg har nævnt), 2) hvor lang tid det anslås at tage og 3) hvad du har gennemført, for at kunne tage stilling til om behandlingsmulighederne må anses for udtømte :-)
Jeg kan da google mig frem til både kraniosakralterapi, healing, akupunktur....ikke rigtigt noget jeg synes jeg kan tilføje til listen. Måske skulle jeg overveje selv at foreslå Trancendental Meditation - så kan det jo være der er den positive sidegevinst at jeg lærer at flyve oveni hatten! Det gad jeg godt kunne!!!

Jeg har dog ikke prøvet nogle af ovenforstående behandlingsmetoder, men da de heller ikke er veldokumenterede, så gør det nok ingen forskel. Jeg har gennemgået et længere forløb hos psykolog, og det er vel noget nær det tætteste de kan komme på en behandling?
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 00:28   #95
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MineBørnsMor Se meddelelser
Jeg kan da google mig frem til både kraniosakralterapi, healing, akupunktur....ikke rigtigt noget jeg synes jeg kan tilføje til listen. Måske skulle jeg overveje selv at foreslå Trancendental Meditation - så kan det jo være der er den positive sidegevinst at jeg lærer at flyve oveni hatten! Det gad jeg godt kunne!!!

Jeg har dog ikke prøvet nogle af ovenforstående behandlingsmetoder, men da de heller ikke er veldokumenterede, så gør det nok ingen forskel. Jeg har gennemgået et længere forløb hos psykolog, og det er vel noget nær det tætteste de kan komme på en behandling?
Det sidste nye, jeg har hørt er gobleterapi!

Jeg har selv har meget stor glæde af kranio-sakral terapi. Det fik mig ud af min onde cirkel som holdt mig fast i forfærdelige, kroniske kæbesmerter. Jeg blev mere afslappet, rolig og kunne overskue flere ting. Men dette var meget intensive behandlinger, idet jeg valgte at tage deciderede uddannelseskurser for at få behandling 'nok'.
Dette var på et tidspunkt, hvor jeg ikke hørte til kommunen i 8 mdr, så der var ikke noget direkte pres på mig
Men effekten hang ikke ved. Så snart kommunen lagde nyt pres på mig, kom mine kæbesmerter igen, og hele cirkuset kunne starte forfra. Men ingen har råd til sådanne intensive behandlinger i længere tid. De 8 ugers sammenlagte kurser kostede omkring 25000kr
Selvom kranio-sakral terapi ikke er en 'anerkendt' behandlingsform, var det, det eneste, der kunne hjælpe mig på nogen måder. Men helbrede min kroniske stress har det ikke været i stand til

TG stiller nogle meget relevante spørgsmål. Mindfullness er et modefænomen, som folk bare springer med på, som om det er svaret på alt. Folk, der prøver det er meget begejstrede. Jeg personligt får en omgående stressreaktion, ved tanken om at skulle prøve det. Lidt i samme stil som når man i en overskrift kan læse: "Hvordan man effektivt slipper af med stress". Jeg kan ikke forklare, hvad der sker, men blot at skrive om det, giver mig en stressreaktion, så jeg haster videre..

Kan man tvinges til at være forsøgskanin i et smart fænomen? Måske virker det, måske ikke, men det springende punkt må vel være om det er veldokumenteret, videnskabeligt afprøvet og godkendt. Det er den politik staten har overfor alt, som skal godkendes i statsligt regi, og så kan man jo ikke bare vælge at det gælder for noget, men ikke noget andet

Jeg synes det er fint, hvis kommunen stiller sådanne kurser til rådighed, som tilbud til folk. Men tvinge dem, har jeg meget svært ved at forstå kan være lovligt
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 10:06   #96
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej MBH,

Jeg husker ikke hvor meget terapi du har været i ? Du skriver, at du har en psykolog, går du stadig hos hende ? Er der noget med kognitive vanskeligheder i din sag og ved den uvildige psykolog noget herom ?

Du skal nok også regne med, at kommunen vil sende dig til en psykiater for evt. udformning af psykiatrisk speciallæge erklæring. Her kan jeg formode, at man så vil foreslå videre terapi, hvis dette ikke er udtømt samt evt. anti-depressiv medicin !!

Hvad siger din læge i forhold til medicin, er det fordi det er noget du ikke ønsker ? Det kan jo blive svært, at nægte i forhold til udredning af om behandlings mulighederne er udtømte.

Mht. om lidelsen er varig, der har jeg fra Helene her fra K10 hørt, at man i psykiske termer umiddelbart "skal" have været i behandling herfor i mindst 5 år, før den kan erklæres som varig.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 12:09   #97
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Det sidste nye, jeg har hørt er gobleterapi!

Jeg har selv har meget stor glæde af kranio-sakral terapi. Det fik mig ud af min onde cirkel som holdt mig fast i forfærdelige, kroniske kæbesmerter. Jeg blev mere afslappet, rolig og kunne overskue flere ting. Men dette var meget intensive behandlinger, idet jeg valgte at tage deciderede uddannelseskurser for at få behandling 'nok'.
Dette var på et tidspunkt, hvor jeg ikke hørte til kommunen i 8 mdr, så der var ikke noget direkte pres på mig
Men effekten hang ikke ved. Så snart kommunen lagde nyt pres på mig, kom mine kæbesmerter igen, og hele cirkuset kunne starte forfra. Men ingen har råd til sådanne intensive behandlinger i længere tid. De 8 ugers sammenlagte kurser kostede omkring 25000kr
Selvom kranio-sakral terapi ikke er en 'anerkendt' behandlingsform, var det, det eneste, der kunne hjælpe mig på nogen måder. Men helbrede min kroniske stress har det ikke været i stand til

TG stiller nogle meget relevante spørgsmål. Mindfullness er et modefænomen, som folk bare springer med på, som om det er svaret på alt. Folk, der prøver det er meget begejstrede. Jeg personligt får en omgående stressreaktion, ved tanken om at skulle prøve det. Lidt i samme stil som når man i en overskrift kan læse: "Hvordan man effektivt slipper af med stress". Jeg kan ikke forklare, hvad der sker, men blot at skrive om det, giver mig en stressreaktion, så jeg haster videre..

Kan man tvinges til at være forsøgskanin i et smart fænomen? Måske virker det, måske ikke, men det springende punkt må vel være om det er veldokumenteret, videnskabeligt afprøvet og godkendt. Det er den politik staten har overfor alt, som skal godkendes i statsligt regi, og så kan man jo ikke bare vælge at det gælder for noget, men ikke noget andet

Jeg synes det er fint, hvis kommunen stiller sådanne kurser til rådighed, som tilbud til folk. Men tvinge dem, har jeg meget svært ved at forstå kan være lovligt
Det er faktisk nogle rigtig gode pointer, I kommer med...du og TG. Fordi mindfulness jo netop ikke er veldokumenteret, men formodet at have en positiv effekt. Men igen, som du selv siger, så får tanken om sådan et forløb mig til at gå op i stressniveau, fordi jeg stresses alene af det at skulle afsted, være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt osv. Så udbyttet af mindfulness skal jo kunne overgå den nedtur AND then some! Men der står faktisk i den skrivelse fra helbredsteamet at de finder det risikabelt at fastholde mig i krav om aktivering da det forværrer min tilstand..`?



Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej MBH,

Jeg husker ikke hvor meget terapi du har været i ? Du skriver, at du har en psykolog, går du stadig hos hende ? Er der noget med kognitive vanskeligheder i din sag og ved den uvildige psykolog noget herom ?

Du skal nok også regne med, at kommunen vil sende dig til en psykiater for evt. udformning af psykiatrisk speciallæge erklæring. Her kan jeg formode, at man så vil foreslå videre terapi, hvis dette ikke er udtømt samt evt. anti-depressiv medicin !!

Hvad siger din læge i forhold til medicin, er det fordi det er noget du ikke ønsker ? Det kan jo blive svært, at nægte i forhold til udredning af om behandlings mulighederne er udtømte.

Mht. om lidelsen er varig, der har jeg fra Helene her fra K10 hørt, at man i psykiske termer umiddelbart "skal" have været i behandling herfor i mindst 5 år, før den kan erklæres som varig.

Kh. EE
Jeg går ikke længere hos min psykolog da denne sagde at det ikke længere havde et formål. Fordi de ting hun kunne med kognitiv terapi og få styr på hverdagen, jeg skulle lære at mærke efter osv...det VAR ok. Jeg havde lært det jeg skulle og det var uden udbytte at fortsætte.

Det ER en psykiater jeg har været ved og har fået lavet en psykiatrisk speciallægeerklæring. Det er den famøse rapport, der skriver at der IKKE findes medicinering/behandlingsmuligheder men at mindfulness evt i forbindelse med stresshåndteringskursus kan hæve min livskvalitet! Jeg er ved at brække mig over den sætning!!!!!

De kan saftsusemig ikke tvinge mit på antidepressiv medicin hvis jeg ikke har brug for det. Antidepressiv virker på depressioner og angst. Jeg har ingen af delene. JEg har ødelagt nogle kognitive funktioner!

Varighed kan ikke kræve behandling i 5 år. For hvad gør man i de tilfælde hvor der ingen behandling findes???? MEN måske kan de kræve at der går 5 år....omvendt, så er jeg jo parkeret på ledigheds netop fordi de har sagt det er varigt! Så hvis det pludselig ikke er varigt, så er hele mit sagsgrundlag jo ændret , mit forsørgelsesgrundlag holder ikke osv...????
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 16:51   #98
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MineBørnsMor Se meddelelser
Nå, jeg fik jo skrevet mail til hende psykologen og fik i dag svar retur.

Hun skriver så at man jo ikke kan sige min tilstand er varig uden at alle behandlingsmuligheder er afprøvet. Men det er jo der jeg er nu. På ledighedsydelse imens de afgør om det er flex eller ftp.

Kan jeg risikere at de pludselig finder på at det alligevel ikke er varigt? Det er sociallægen der har vurderet at 'tilstand er varig, sagen er lægeligt set velbelyst, funktionsevne er nedsat varigt og i alle erhverv' og det er en psykolog (ikke min egen) der så skriver at man jo ikke kan sige det er varigt uden alle behandlinger er færdige???

Mindfulness (eneste tilbageværende behandling) er så vidt jeg læser ikke tænkt som behandling på min tilstand så jeg kan komme tilbage til arbejdslivet, men måske kan min dagligdag lettes så jeg måske kan komme op på flex...Ikke som mirakelkur.
MBM, hvem er denne psykolog ? Du har jo en psykiatrisk special lægeerklæring, kommunen har fået lavet som siger noget andet ?? Der er således uoverensstemmelse mellem det psykologen og psykriateren siger.

Underligt nok så er det som regel en psykolog der ville anbefale noget ala mindfullness og en psykiater der til det sidste ville holde på behandlingsmuligheder og varighed !!???

Er de stadig igang med at udrede dig selvom du er på ledighedsydelse ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 17:03   #99
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
MBM, hvem er denne psykolog ? Du har jo en psykiatrisk special lægeerklæring, kommunen har fået lavet som siger noget andet ?? Der er således uoverensstemmelse mellem det psykologen og psykriateren siger.

Underligt nok så er det som regel en psykolog der ville anbefale noget ala mindfullness og en psykiater der til det sidste ville holde på behandlingsmuligheder og varighed !!???

Er de stadig igang med at udrede dig selvom du er på ledighedsydelse ?

Kh. EE
Psykologen deltog til det helbredsteammøde hvor min vejlder deltog sammen med en fysioterapeut, en læge og så hende psykologen. Det var vejlederen fra afklaringsforløbet der havde indkaldt til det møde fordi hun syntes det var for risikabelt at lade mig fortsætte pga forværring af mit helbred. Ved det møde blev skrevet en konklusion der nu er sendt til min sagsbehandler ved kommunen. Der står bl. a:

''Der gives samstemmede udtryk for fra sundhedsteam'et at det er uklogt at fortsætte MBM's fremmøde på xxxxxxxxx.
Hun udsættes ved krav om fremmøde for et pres der aktiverer de symptomer MBM har når hun bliver presset.
Der kan ligeledes samstemmende udtales at det ikke vurderes at en jobkonsulent vil kunne finde job til MBM med de oplysninger om MBMs reaktioner på at møde her på xxxxxxx.
MBM ryster af udmattelse efter køreturen til xxxxxxxxxx og de daglige rutiner hun har indøvet for at fungere på hjemmefronten falder fuldstændig fra hinanden.
MBM oplyser at hun hver uge laver ugeplan. I ugeplanen kan indgå 2-3 aftaler ude af huset hvis hun skal have overskud til at klare hjemmefronten.
I og med hun deltager i aktivitet er dette overskud væk.
Det vurdereres at såfremt MBM skal være i stand til at klare opgaverne for sig selv og børnene vil det være risikabelt at fastholde krav om aktivering.
Vi vil foreslå at der iværksættes den foreslåede mindfuldness behandling for MBM og at der påny vil blive vurderet på MBM forsørgelsesgrundlag''

Efterfølgende skulle psykologen der deltog på det møde så skrive et psykologisk notat. Det er her hun skriver at der skal behandles i mindst et år, og derefter vil man kunne prøve en ny arbejdsprøvning.

Den gamle psykiatriske undersøgelse (fra oktober 2009) konkluderer: '' MBM opfylder kriterierne for udbrændthed med klassiske stresssymptomer ifa kognition, støjfølsomhed, reduceret evne til at multitaske, påvirket orienteringsevne, nedsat udholdenhed og indlæring samt øget trætbarhed. Graden af nævnte reaktion synes svær, eftersom tilstanden i alt væsentligt synes uforandret i 3 år (NU 4 år!) hvilket prognostisk efterlader en vis pessimisme'' og senere ''undersøger kan ikke pege på medicinsk behandling der vil kunne forbedre MBMs situation. Psykoterapeutisk vil undersøger anbefale mindfulness (Evt som led i stresshåndteringskursus) eftersom sådan indsats menes at kunne forbedre MBMs livskvalitet væsentligt og derved også fremtidig arbejdsevne''

Tilføjelse i ressourseprofilen pr april 2010:
''Sagen har været drøftet med den kommunale sociallæge, som vurderer at sagen er lægeligt set velbelyst. Det vurderes at de helbredsmæssige forhold samlet set begrænser funktionsevnen i et betydeligt omfang, der betyder at beskæftigelse på normale vilkår ikke kan forventes uanset erhverv, men det vurderes samtidig at der kan arbejdes med at få afklaret hvilke begrænsninger der foreligger, og på grundlag af en arbejdsprøvning få afklaret jobmulighederne og således medvirke til at genskabe funktionsevnen delvist''
og senere i samme
'DEt vurderes at ressourserne er nedsatte pga de helbredsmæssige forhold, men det kan ikke konkluderes, at ressourserne er varigt nedsatte i så stort et omfang at der IKKE er mulighed for delvis selvforsørgelse, jvf der er nævnt et mindfulnesforløb...''
og til sidst
''Det vurderes at der i samarbejde med MBM har fundet en afdækning sted af ressourserne samt gjort forsøg på at udvikle ressourserne optimalt. Det vurderes at arbejdsevnen må anses som varigt begrænset jvf sagen har været drøftet med den kommunale sociallæge, som vurderer at sagen er lægeligt set velbelyst. Det vurderes at de helbredsmæssige forhold begrænser funktionsevnen i et omfang, der betyder at beskæftigelse på normale vilkår ikke kan forventes - uanset erhverv. Der ses samtidig ikke at være behandlingsmuligheder der kan genskabe arbejdsevnen i fuldt omfang, dvs tilstanden er varig.''



Det er vist de væsentligste træk i min sag...

Sidst redigeret af MineBørnsMor; 29-09-2010 kl. 17:31.
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 21:08   #100
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Øv, jeg har lige fundet ud af at min fantastiske fagforeningsrepræsentant stopper ved årets udgang...så skal jeg til at ha sat en ny ind i sagen...og jeg kan ikke forestille mig jeg kan være så heldig med en ny som jeg har været med ham!
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag af sdp hvad nu ???? Scorpion Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 28-09-2012 12:17
afslag og hvad så ? ene Spørgsmål ang fleksjob 7 17-06-2012 10:04
Afslag på kontanthjælp, hvad gør vi nu...? Brille Alt det andet 8 26-10-2011 01:11
Afslag - hvad nu? Tin64 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 22-08-2010 14:32
Afslag på fleksjob og hvad nu jfm Spørgsmål ang fleksjob 9 21-01-2010 16:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension