K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 16:44   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg skal bruge hjælp.

Er lige blevet ringet op af en veninde, det kører skævt for hendes datter på 22 år.

1: Hun har sagt op på job, hun magter ikke mere.

2. Hun har tydeligt en depression.

3. P.g.a denne dep. har hun tumlet rundt med sin økonomi, og er bagud med huslejen, hvorpå KAB nu har sagt hende op, sagen vil lande ved fogedretten.

4: Hun har gjort det så godt, hun kunne, men nu knækker filmen.

Der gik panik i min veninde, der straks troede at datteren ville blive sat ud på mandag, og kunne jeg have katten........

Mit svar var:

Rolig nu, hun bliver ikke sat ud mandag, sagen skal jo først vende i fogedretten og der kan gå et stykke tid ( hun skylder 15.000).

Få hende til lægen, få en sygemeldning på dep. få hende i behandling, tag kontakt til hendes sagsbehandler og råb om hjælp, de SKAL da hjælpe med den husleje, alternativt genhuse tøsen.

Er jeg galt på den, har jeg glemt noget, love og §, jeg tager med til sagsbehandler som bisidder.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny bruge - hjælp til ressourceprofil jane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 09-08-2010 08:28
skal bruge et hurtigt link.."hjææælp" ace dk Alt det andet 2 14-07-2010 14:02
Skal lige bruge et par §er Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 08-01-2010 18:25
Hjælp til at bruge forummet Webmaster Hjælp til Forum Brug 0 17-10-2009 16:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension