K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2011, 13:22   #1
Tetsche
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 11
Styrke: 13
Tetsche er ny på vejen
gode råd søges!

jeg har i 6 år kæmpet for at få en diagnose og har fået bistandshjælp,i januar
måned i år fik jeg endelig en diagnose fra rigshospitalet der siger primær sjøgren syndrom som kommunen så har valgt at acceptere.i 1999 pådrog jeg mig også en arbejdsskade som ødelagde min ryg.


Nu er mit problem så at kommunen vil sende mig ud i ordinær arbejde og de vil starte med 20 timer som skal sættes op til 30 timer og de siger at bare fordi man har sjøgren syndrom så kan man altså godt have et ordinært arbejde.Kommunen har valgt at sende mig på en genbrugs station.


nu er det sådan at min læge har sendt en statusattest hvor han skriver at jeg er åben for aktivering men der vil være en lang række skånehensyn og at jeg i stor udstrækning selv skulle kunne regulere den tidsmæssige indsats.

jeg har idag modtaget en jobplan men har ikke fået en opdateret resurseprofil eller en handlingsplan.


i det daglige har jeg store problemer med smerter og træthed der er også svær tørhed i mine øjne,jeg tager morfinpiller og har svært ved at få en hverdag til at hænge sammen.

håber der er nogen der kan råde mig lidt her.......
Tetsche er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode råd søges... pipse3 Alt det andet 11 12-08-2012 09:49
Gode råd søges.... PiaTT Spørgsmål ang fleksjob 25 04-11-2011 00:08
Gode råd søges tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 30-01-2011 21:39
Gode råd søges ! marbocb Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 05-10-2010 21:18
gode råd søges fra gode mennesker;) nille Spørgsmål ang fleksjob 8 30-11-2007 18:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension