K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2009, 17:39   #1
momoria
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-10 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
momoria er ny på vejen
? fertilitets behandling

Åh jeg har et spørgsmål, som jeg håber, at nogen kan svare mig på.
Jeg går ledig og er i fertilitets behandling, men nu har kommunen fundet et sted som jeg kan komme i noget arbejdsprøvning, men så er det at jeg bliver lidt fortvivlet om hvordan det ser ud med behandling, for er jo nød til at holde fri, når det passer med min cyklus og det er nogengange nogle dage i træk. Men jeg har vel krav på, at tage fri til det eller hvad?? Og har jeg lov til et par dages fri efter inseminering??
Jeg er vel også nød til at sige det til det arbejdsstedet jeg kommer ud til?
Håber at der er nogle som der har forstand på det, for jeg er så nervøs for, at de kan finde på at sige noget til det og jeg vil jo ikke opgive vores forsøg pga. noget kommunen vil have mig til, jeg går jo immervæk kun ledig pga jeg ikke kan bestride mit job som frisør pga eksem, så vil jo ikke opgive min drøm om et barn pga dem, men det har de vel heller ikke ret til at bestemme over??

Åh håber at der er nogen som kan hjælpe mig!

Knuzz
momoria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 20:06   #2
Nullemus
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2009
Indlæg: 142
Styrke: 15
Nullemus er ny på vejen
Fertilitetsbehandling går ind under de gældende regler for sygefravær, så du skal sådan set sygemelde dig de aktuelle dage.
Nullemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 21:56   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hej jeg mener ikkk men skal sygemeldes ,det må være det man kalder behandlings dage,og så passer man det man kan under arbejds prøvningen,men vend det med din læge for det er måske en belastning/stresset at skulle bægge dele samtidigt .men hel og lykke med det
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fys behandling nielsen69 Alt det andet 8 10-05-2012 18:54
God behandling Timmy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 14-04-2012 08:57
atlasprofilax behandling zolskin Alt det andet 0 27-09-2011 10:16
Re5-behandling extra Alt det andet 8 31-05-2011 23:21
Behandling Trold Dit og Dat 7 17-12-2009 00:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension