K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-09-2009, 08:38   #21
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Hej Henrik

Tillykke med førtidspensionen
jeg er supper glad på dine vegne, men jeg må indrømme, at jeg også er misundelig
men du har fortjent den, er der ingen tvil om.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 10:44   #22
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 15
Cillenolle er ny på vejen
Tillykke Henrik.

Ja det siger vi jo, men kan godt forstå dine blandede følelser. Vil da helst have et normalt og almindeligt liv, som de fleste.

Håber det med tiden, giver ro og mulighed for at glæde sig over andre ting i dit liv.
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 00:02   #23
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Tillykke Henrik.
Ja det er en dag hvor følelserne kommer op til overfladen efter en lang kamp.

Pludselig ved man ikke hvordan man kan forholde sig til dette.

Jeg var både glad og ked af det Ja, rundt på gulvet, er kun fornavnet på min reaktion.

Nu har jeg lært at få det bedste ud af min endelige afgørelse, som jeg fik i okt. 08. en ftp.

Jeg har haft skiftende arb.tider som gjorde at min mand og jeg ikke var hjemme på de samme tider. Jeg har altid været rigtig glad for mit arb. som sosu. Et meget givende men også krævende arb.

Nu er der andre ting der står højere i kurs, mine 2 uhelbredelig børnebørn.

Ingen ved hvornår en skæbne rammer så hård at man må ned med nakken og igennem et system, som ikke gør det nemmere.

Det er dejlig at se du har planer for dit fremtidige liv og jeg vil ønske dig lykke til dette.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 06:33   #24
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Også stort *tillykke* herfra
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 12:15   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og endnu et stort tillykke herfra ikke med pension for er sikker på at du heller ville have haft et godt helbred

Men med at kampen nu er slut og du ved hvad dagen i morgen bringer og jeg tvivler for min del ikke på at du nok skal finde noget at bruge den til som kan gavne os andre ...
  Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 13:46   #26
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Endnu engang tak for jeres hilsner.

Ingen tvivl om jeg heller ville have et normalt liv uden en PTSD og de gener det giver.

Selvom jeg glæder mig over min kamp er slut så har jeg bare svært ved at tænke på at rigtig mange stadig må kæmpe en kamp. Jeg har arvet et gen fra min morfar som er et stort forbillede for mig. Han kæmpede en utrættelig kamp for et bedre samfund da han levede. Den kamp er værd at kæmpe og derfor vil jeg gøre mit til at kæmpe kampen videre.

Jeg har aldrig og vil heller aldrig komme til at forstå hvordan man kan sætte en varighedsbegrænsning på sygedagpenge.

Sygdom er ikke noget som bare lige ændre sig efter 52 uger når man er langtids syg. At man så har mulighed for at forlænge og folk skal være afklaret er anser jeg ikke som den store hjælp. Vi kender alle sammen til sager hvor folk ikke er afklaret osv der ender på kontanthjælp.

Der er noget galt i Danmark og sålænge vi har en lovgivning som bygger på Claus Hjort Frederiksen doktrin om at alle social og sygdoms mæssig problemer skal løses ved at sende folk ud og arbejde skal der kæmpes. Så fattigt et menneskesyn skal man lede længe efter.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 16:00   #27
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Du skal også have et TILLYKKE herfra, med den afsluttede kamp.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min kamp er slut Mrs. S Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 25-03-2013 13:44
Min kamp er slut... frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 15-02-2013 21:21
Mangeårig kamp er slut..... iben Spørgsmål ang fleksjob 8 22-04-2010 00:20
4 års kamp er ved at være slut. Henrikxxxx Din historie 4 30-06-2009 20:22
8½ års kamp SLUT gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 24-10-2007 13:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension