K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2010, 14:25   #1
ComBo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
ComBo er ny på vejen
revalidering til ordinært arbejde fra fleksjob

Jeg har nogle spørgmål som jeg håber at nogle kan svare mig på:
Jeg er blevet tilkendt fleksjob, da jeg har haft en depression og har nogle dårlige knæ.
Jeg har vekslet mellem ledighed og ansættelser og er pt. ledig.
Da jeg har fået bearbejdet min depression og er kommet godt på den anden side har jeg nu "kun" mine dårlige knæ at slås med.
Jeg overvejer derfor at blive revalideret tilbage til ordinært arbejde som meritskolelærer og forventer at kunne passe et normalt arbejde, som underviser.
Mine skånehensyn til mine knæ er stadig de samme så mine spørgsmål er:

Hvis det viser sig at jeg allievel ikke kan holde til fuldtidsarbejde kan jeg vende tilbage til fleksjob ?

Jeg var medlem af a-kassen lige indtil jeg fik fleksjob, beholder jeg min gamle anciennitet eller skal jeg starte forfra på dimentent sats ?
ComBo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering når man er i fleksjob dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 11 23-01-2013 18:56
Skift fra mulig fleks til ordinært arbejde? Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 11 09-01-2013 10:30
Forlængelse af SDP, når ordinært arbejde er udelukket gunvor Et godt link! 3 27-06-2011 14:22
Hvilket ordinært job Nullemusen Alt det andet 25 18-08-2010 16:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension