K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2016, 12:25   #1
bjp
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 12
Styrke: 16
bjp er ny på vejen
CVR nummer - under den gamle ordning

Kære K10 brugere,

Der findes en stor masse af meget viden herinde, og jeg er sikker på at i kan guide mig.

Jeg er flexjobber, og ansat i gammel ordning. Jeg pusler med at starte egen virksomhed, men er ikke 100% sikker på om det holder. Men hvis man intet vover, vinder man intet. Det skal lige siges at jeg overvejer konsulentvirksomhed, og er i dag på 20-25 timer ugentlig.

Men spørgsmålet er:

Må man - under den gamle ordning - have sit eget CVR nummer?
Må man - under den gamle ordning - have en bi indkomst fra sin egen virksomhed? (så længe det ikke forstyrre det almindelig fleksjob)

Måske der kommer flere spørgsmål alt efter hvilke gode svar der kommer.

De bedste hilsner fra

Bjarke
bjp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2016, 13:32   #2
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Din arbejdsgiver får jo tilskud fra kommunen som kompensation for at din arbejdsevne er nedsat, og du fortsat får fuld løn.

Kommunen vil (typisk) stille krav om at din arbejdsevne bruges i dit fleksjob, altså kan du arbejde mere, skal dette øge de timer du arbejder i fleksjobbet. Hvis du arbejder effektivt 20-25 timer ugentligt nu, og kan øge dette vil der nok blive stillet spørgsmål ved om du er berettiget til et fleksjob.
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension