K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2009, 12:44   #1
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Måske flexjob

Hej

Nu sker der noget i min sag,har lige snakket med min jobkonsulent og hun siger at nu skulle mine papire være i orden til flexjob efter en genoptræning samt 5 måneder arbejdsprøvning.Så jeg bliver indestillet af min sagsbehandler her i april,så er det bare at håbe efter at have været i cirkuset i 5 år.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 14:56   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det lyder dejligt, at der langt om længe sker noget.

Jeg vil krydse fingre for dig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 11:09   #3
Tino
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Indlæg: 80
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
Tino er ny på vejen
Det lyder rigtig godt!!!! Krydser fingre for at den sidste del med papirerne går glat igennnem, så du kommer igennem med dit fleksjob!
Tino er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 11:21   #4
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Takker for opbakningen,men skriver igen når der er nyt.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 11:23   #5
Tino
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Indlæg: 80
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
Tino er ny på vejen
Ja gør det. Det er rart at der også er gode historier herinde, så vi husker at der faktisk ER håb
Tino er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2009, 16:48   #6
bebs
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2009
Alder: 63
Indlæg: 5
Styrke: 0
bebs er ny på vejen
Hej kimmik... Jeg er ny herinde... og lidt ny i "systemet"... Har været i tre arbejdsprøvninger, og venter nu på indkaldelse til resourceprofil-skrivning.. MEEEN så lige, at du har været i "cirkuset" i 5 år ??? Hvad har du levet af i den tid ? Du kan jo ikke få sygedagpenge så længe eller ? Jeg er for tiden RÆDSELSSLAGEN for at blive sat på kontanthjælp. Så må vi nemlig gå fra hus og hjem med det samme ( Det er vist ikke mange håndøre jeg kan få - da min mand tjener 300.000 om året)...Jeg bliver bombarderet med oplysninger/gode råd osv...Men en`læge siger : Kan ikke forstå at du har så mange smerter endnu (?) - en`anden : Jamen gigten i dit knæ - sammenholdt med knæskaden da jeg kørte galt på knallerten (okt 2007) gør, at du har så ondt.. EGEN læge vurderer at der pt ikke kan stilles noget op pt, og at jeg fortsat skal tage medicin (84 piller pr uge, for at holde det ud)... Ja, undskyld at det hele lige røg i din "indbakke" - men aner ikke mine levende råd !!! Ud fra mit synspunkt - så MÅ lidelsen være stationær, når der ikke gøres noget fra lægens side ??? Jeg skal op til ham onsdag - og her FORLANGER jeg at han skriver noget mere end hidtil. Ellers er det jo svært at vurdere mig... SNØFT. KRYDSER fingre og tæer for dig - og håber at heldet til et fleksjob rammer mig, også. JEG VIL ARBEJDE !!! KNUUUUS
bebs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2009, 18:35   #7
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Hej Bebs
Jeg var på sygedagpenge i 4½ år før de smed mig på kontanthjælp,da min kone ikke tjener ret meget køre det lige rundt selvom vi også har 5 børn.Bebs følg deres plan og lad dem ikke få dig ned med nakken det skal nok gå altsammen nogen har jo fået flexjob efter et par år Held og lykke til dig også.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 20:59   #8
bebs
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2009
Alder: 63
Indlæg: 5
Styrke: 0
bebs er ny på vejen
4,5 år på sygedagpenge ? Jeg er forlænget med 26 uger, og efter dette er det UMULIGT, siger de kloge ??? Du kan se, at et svar - hurtigt giver anledning til flere spørgsmål. ggg. Vi kan godt leve hvis jeg får sygedagpenge - ikke noget problem - men kontanthjælp vil smide os på gaden med det samme... Godt gået af jer med 5 børn !!! Tak for din opmuntring..knus fra mig
bebs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 21:02   #9
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bebs Se meddelelser
4,5 år på sygedagpenge ? Jeg er forlænget med 26 uger, og efter dette er det UMULIGT, siger de kloge ??? Du kan se, at et svar - hurtigt giver anledning til flere spørgsmål. ggg. Vi kan godt leve hvis jeg får sygedagpenge - ikke noget problem - men kontanthjælp vil smide os på gaden med det samme... Godt gået af jer med 5 børn !!! Tak for din opmuntring..knus fra mig

jeg står i samme situation som dig og ja vi får seriøse problemer nu hvor jeg ryger på kontanthjælp, for økonomien bliver rigtig snæver.
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 12:27   #10
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
flex

Hej igen

Er nu først blevet indstillet til flexjob,snakkede med min sagsbehandler sidste uge og hun indstiller mig inden d 25 juli.Alle papier skulle være på plads hun sku bare renskrive det.Hun sagde også jeg kunne komme med når de afgøre det (passer det ?) nå jeg skriver tilbage når der nyt.

mvh Kimmik
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob måske råd søges :) Kampen Spørgsmål ang fleksjob 7 13-02-2013 05:36
Måske på vej i flexjob og et ? supersus Spørgsmål ang fleksjob 12 13-11-2011 22:15
Jeg er så lettet - "måske" flexjob sandie86 Spørgsmål ang fleksjob 1 09-02-2010 17:03
Måske Flexjob smukkebb Spørgsmål ang fleksjob 5 22-07-2009 01:28
virksomhedsrevalidering måske flexjob rumann Spørgsmål ang fleksjob 7 20-04-2007 18:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension