K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2008, 11:05   #1
mettemetzen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
mettemetzen er ny på vejen
flexjob

hejsa
jeg undre mig over at hver gang jeg spør min socialrådgiver samt job konsulent,hvor mange timer man skal have for at være berettiget til et flex job?? kan de ikke svare.. jeg har en arb skade(og nogen mener også fibromyallergi) som gør jeg pt efter aftale med social rådgiver skal arb to timer om dagen i en arb prøvning.. men da jeg så skulle ud nu her,var to timer alt for lidt så skal starte med tre og derefter arb mig op... Jeg har i ti år været i systemet,har kæmpet og været prøvet flere gange.. har sidst været på reva hvor behandlingen var under alt kritik.. hjlp mig.. søger virkelig svar.... vil ikke ødelægge alle de positive ting jeg har fået i mit liv,ved at skulle have det dårligt hver dag,og have smerter,så jeg ligger i min seng med migræne og smerter hver anden dag..det var det jeg gjorde på reva.. hjælpppp

Sidst redigeret af mettemetzen; 24-10-2008 kl. 11:11. Årsag: glemte at informere om noget
mettemetzen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 12:23   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mette det er fordi der ikke findes nogen nedre grænse for hvor langt man skal ned for at blive visiteret til fleksjob ...

Det vil sige at for den sags skyld kan de visitere dig til fleks på 10 timer om ugen men de ved også at det bliver håbløst at finde et job til dig , men du må og skal ikke modarbejde dem, det du skal gøre er at sige at du ved at du ikke kan arbejde de tre timer da det jo er prøvet , men at du giver det en chance men ikke lover noget.

Når du så kan mærke på dig selv at du ikke kan mere , så skal du gå hjem , og du skal sørge for at skrive en meget detaljeret jobdagbog og allerede efter 14 dage sender du dem en kopi af den dagbog ...

du sørger selvfølgelig også for at gå til lægen og fortælle hvordan du har det med det når du kommer op i timer, men samarbejde det skal du , men uden at smadre dig selv , kan du ikke arbejde tre timer så kan du ikke....

du skal også lige huske at skrive i din jobdagbog hvordan du fungere når du kommer hjem ...

med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 28-10-2008, 20:54   #3
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hej alle i dejlige personer på k10

så lykkedes det jeg har fundet et flexjob i et bowling center
jeg var tilsamtale i går og fik svar i dag,
så nu håber jeg at jeg kan holde til dette job,
det er på 25 timer

jeg vandt kampen mod systemet en lang og sej kamp i gennem 9 år
for guds skyld giv ikke op kæmpkæmp ...
og nu skal jeg have fat i arbejds skade styrelsen da jeg har en gammel sag kørende
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 00:14   #4
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Hej Mettemetzen
Jeg har lige været i bred erhvervsafklaring i 3 mdr., jeg blev sat til at møde 8 timer om dagen og jeg var dybt chokeret. Men jeg mødte som de bad mig om og 2 dagen meldte jeg ud at det kunne jeg ganske enkelt ikke klare og blev derefter sat ned til 4 timer. Det holdt jeg til 4-5 dage hvorefter jeg til sidst kom ned på en dag på imellem 2½-3 timer, med korte hvil indimellem.
Jeg er blevet bevilget fleksjob i 12 timer.
Kærlig hilsen Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension