K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2018, 21:51   #11
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Ja, det er mest sikkert at ha alt på skrift, et notat kan jo forsvinde.

Jeg vil også sikre mig at min ansøgning om udvidet helbredstillæg og ældrecheck bliver behandlet.

Hun nævnte et beløb de havde beregnet ud fra, svarede at det var et forkert beløb, at jeg har ændret til det rigtige beløb i forskudsopgørelsen.

Det kunne hun godt se.

Så nævnte hun et andet beløb, svarede nej indtægtsbeløbet er mindre, jeg har efterfølgende været inde og rette på forskudsopgørelsen igen fordi jeg har udsat udb. af atp.

Det ville hun notere, så pension bliver beregnet ud fra det rigtige indtægtbeløb.

Mit husholdingsbudget / lommepenge er på under 1.200 kr mdl. så der er ikke penge til noget ekstra i julen, ville ellers gerne ha haft et juletræ, håber på at min ansøgning om julehjælp hos Frelsens hær bliver et ja.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2018, 17:06   #12
Bia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2013
Indlæg: 29
Styrke: 11
Bia er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Jeg har ringet til udb. Danmark. Mit pers. tillæg bliver 100.

De havde lavet en fejl, hun lavede et notat så det bliver rettet. Jeg nævnte også afslag på Varme/ Helbredstillæg, nedsat tv licens det kom bag på hende, det vil de også rette.

Spurgte om jeg så skal indsende den klage inden 4 uger, svaret var at det behøver jeg ikke, at jeg vil få det rigtige beløb udb. i januar.

Men nu går jeg med livrem og seler overfor alt hvad der er offentligt, så for en sikkerheds skyld skriver jeg til dem at jeg har ansøgt om de forsk. ydelser og fået afslag på alle, at jeg derefter har kontaktet dem pr. tlf.

Har fået at vide at der lå en fejl hos udb. Danmark i behandlingen af min sag, at det vil blive rettet i Januar ved udb. af min pension.
Hver gang jeg har haft en samtale med udbetaling danmark, bekræfter jeg den ved skriftlig at orientere dem om, hvad vi har talt om i telefon. Sluttelig beder jeg dem om, at kontakte mig, såfremt der er noget jeg har misforstået, og at hvis jeg ikke høre fra dem, så vil antage, at vi er enige :-)
Bia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2018, 12:07   #13
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Og den endelige opgørelse for fx 2018 frensendes helt automatisk i løbet af 2019 for skat, udbetalt pension og "boligsikring"
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension