K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2018, 19:10   #71
yoku
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2013
Indlæg: 51
Styrke: 11
yoku er ny på vejen
Kære Webmaster og Peter

Mange tak for jeres hjælp.
yoku er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2018, 10:31   #72
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Kære web og alle de 'gamle' jeg har haft fornøjelsen af, at interagere med, gennem årene.

FRYGTELIGT, UBÆRLIGT, og alt derimellem, er infoen om, at vores gennem tidernes største skræk, k10's endelige nedlukning - nu er en realitet!

Med mindre nogle af de der i denne tråd har tilbudt at overtage arbejdet, får en aftale stablet på benene med Web - vi er flere der har tilbudt at betale lidt til serverudgifter m.m. - det kan stadig igangsættes?

K10's brugerflade kan i disse info-støjs-tider ikke roses nok, for at være stedet man kunne være anonym og få vedholdende og sober hjælp, gennem meget lange perioder, og stole på niveauet af hjælpen.

ER det ikke i det mindste muligt, at holde siden kørende som et opslagsværk Web?

Tak for muligheden for selv at byde ind og dele sine erfaringer med andre, og derigennem føle værdi som menneske, trods begrænsninger i daglig udfoldelse.

Hvis nogen af de jeg har haft mest 'kontakt' med herinde, har lyst til anonym fb-kontakt, så skriv gerne her før den 31/12.


Og GLEM ALDRIG!:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2018, 02:15   #73
Bamze
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2016
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bamze er ny på vejen
Hvad kræver det at drive siden videre? Jeg har også erfaring med web og it, og deltager gerne sammen med de par andre som vil hjælpe.

Edit: Hvad koster det at drive siden udover tiden til det? Er der ikke bare årligt gebyr for domænet og web hotel?
Består arbejdet derefter i at tjekke om alle indlæg overholder reglerne? og måske oprette nye kategorier osv. ?

Alternativt kan vi jo starte en ny side, hvis I andre stadig er med på det? Jeg er ikke den store leder eller noget men har dog teknisk viden indenfor it.

Sidst redigeret af Bamze; 16-12-2018 kl. 02:29.
Bamze er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2018, 16:57   #74
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Tusind tak Web for at have givet os dette forum. Det har været en uvurderlig kilde af information for mig både til brug i min egen kamp og til at holde mig ajour med, hvad der sker inden for området politisk. Også en stor tak til alle jer, der har taget jer tid til at hjælpe andre med vejledning og gode råd. Jeg kommer til at savne k10 og hele k10-'familien'...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2018, 18:59   #75
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Vil også takke af. Måske har jeg gjort det før. Hukommelsesbevær er kun et af mine problemer !

Men ønske om rygvind fremover til alle, ikke kun webmaster Uden K10 eksisterede jeg slet ikke !, Paragraf rytteri osv

Men selv os alm mennesker kan faktisk belære kommunerne om loven, de fatter den nemlig ikke selv ;
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2018, 09:38   #76
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Øv, er helt rystet over det. Har først opdaget det idag. Men forståeligt.
Tusind tak for denne vidensbank, som hjalp mig navigere til min pension.

Der er heldigvis mange grupper på Facebook, hvor man også kan få hjælp.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2018, 18:53   #77
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Al held og lykke fremover.

Og husk at kranse dig selv med laurbær. Det er i al fald fuldt fortjent.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2018, 22:04   #78
mazda323
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2015
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
mazda323 er ny på vejen
Jeg er oprigtig ked af du ikke kan finde en afløser, som kan overtage K10.

Men fuld forståelse for at du ikke kan forsætte med sygdom mm.............

Tusinde tak for alt den hjælp du har været med til at give og alt held frem over.

Godt nytår
mazda323 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension