K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2007, 16:34   #1
andi1975
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2007
Alder: 48
Indlæg: 148
Styrke: 18
andi1975 er ny på vejen
Sociallæge

Jeg har været i arbejdsafprøvning 20 timer om ugen på domhuset i Odense i 4 uger.
Jeg har dagligt problemer med ryggen, de fleste eftermiddage må jeg efter arbejdstid bruge en 1 time på langs sammen med en kodimagnyl.
På det seneste har jeg næsten dagligt oplevet følingsforstyrrelser i mit højre ben. Disse følingsforstyrrelser havde jeg også på de to andre arbejdsafprøvninger på 20 timer i foråret i samarbejdet med joblinjen ( Dagpenge systemet ).
Tirsdag den 4. december var den helt galt med ryggen, som følge deraf gik jeg hjemme ca. kl. 11.
Der er to arbejdsfunktioner som belaster min ryg en del. Det er frankeringsarbejdet, pga. den lave bordhøjde og pakning af breve på Tinglysningen, pga. mange rotationer med overkroppen.
Vi havde en evaluering i mandags, hvor domhuset og reva-huset kom frem til, at jeg skulle stoppe, fordi ryggen ikke kan holde til det.

Nu venter jeg på en tid hos sociallægen ? Jeg føler at reva-huset er mistroisk. . . . . .Har han ondt i ryggen, eller spille han syg !! !

Hvorfor skal jeg ellers til sociallægen
Hvad kan sociallægen hjælp mig med

Forslag/ideer er meget velkomme

Frem til starten på Ringe Rygcenter 2006 havde jeg fået 41 behandlinger hos kiropraktor og fysioterapeut. Det er først for nyligt, at man har opdaget, at der er sammenhæng mellem Modic forandringer og rygsmerter, og derfor er forskningen i Modic forandringer i ryghvirvlerne heller ikke særlig omfattende endnu.
andi1975 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bliv sociallæge/kommunelæge Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 6 06-02-2010 13:14
Har DU talt med din sociallæge/lægekonsulent lena Lægekonsulenternes Rolle 16 02-11-2008 12:10
Møde med sociallæge mokkasine Alt det andet 14 05-12-2007 01:02
Klage sociallæge lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-10-2007 10:37
Må en sociallæge gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 13-07-2007 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension