K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2013, 01:50   #21
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
som jeg har forstået det - og ret mig hvis jeg tager fejl..

men jeg synes min læge sagde at fra 1 jan 13 har de ikke så meget at sige mere som før..de må næsten kun skrive hvad man kan - og ikke hvad man ikke kan

han er langt fra vild med den nye reform,fordi han gerne vil hjælpe dem der har behov- men kommunen har hele magten nu..og det er jo DESVÆRRE ikke diagnoser mere- men alene arbejdsevnen..jeg synes det kommunale er magtstyret på den måde- at hvis de ikke ønsker at samarbejde med læger og kloge folk og gør hvad vil og glemmer patiente´n- så er det altså op ad bakke

en 17 ja ku være en god ide- men KUN hvis aLle papir er 100 procent iorden eller bliver det afslag..men på kontanthjælp kan du ikke miste noget ved at søge

jeg har hjørt folk har fået hjælp af taxa lign til at komme frem..men skal jeg f,eks på kommunen eller bare nærmeste storby med det offentlige tager det 2-.3 timer hver vej og jeg ville skulle skifte..det er jo umuligt...

tænk over om der ikke var et andet lægehus eller forslå en rundbordssamtale og spørg omde ikke ku udsætte det til i har haft det og få¨læge med.

jeg har engang arrangeret sådan en selv,og alle sagde ja..det største problem var at finde en dato hvor alle kunne-tror vi var 8-...det krævede tålmodighed og en stor tlf regning..men alle bliver hørt og høre hvad andre siger

ønsker dig held og lykke

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2013, 10:45   #22
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
1. Du går promte til lægen, og viser hende, det forløb du bliver pålagt. Så ber du hende om at lave et journalnotat, om dels hvordan du skal komme dertil, dels ift træning, om den er direkte skadelig for dig.

2. Med det i hånden, møder du op på Quik care, og ber dem om, at underskrive et dokument, hvor de PÅTAGER SIG ALT ANSVAR IFT EVT: FORVÆRRING OG/ELLER NYE SKADER DER må opstå!

3. Samtidig sender du evt mail(indskanner journalnotatet), og ber dem sørge for at løse transport, frem og tilbage, da du jo ikke kan tage offentlig transport eller andet, for fremmøde.

Med dette, er jeg 99% sikker på, at du vil blive afvist.
Så kommer sagen tilbage til kommune, hvor du alternativt, bør henvises til et REVA-center for udredning af din restarbejdsevne. Og dette skal du insistere på, sker, PROMTE, uden ydereligere forhaling af din sag!
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension