K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2013, 10:26   #1
Stjerner
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2013
Indlæg: 11
Styrke: 12
Stjerner er ny på vejen
Møde i Pensionsnævnet

Rehabiliteringsteamet har indstillet mig til afslag til FP. Nu skal sagen så op i Pensionsnævnet i næste uge og hvor jeg forinden har bedt om et møde.

Har I nogle gode råd, anbefalinger til mig eller noget jeg måske skal være opmærksom på til mødet?

Ved I om det er hele Pensionsnævnet der vil være tilstede ved mødet?

Angående mine input til mødet, er det her en god ide, at aflevere mine input skriftlig eller skal det være mundtlig?
Stjerner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 16:28   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Mødet skal være foran dem som skal afgøre din sag....og i mange tilfælde afgøre de sagen samme dag....bemærk at det ikke altid er sådan...

Men jeg vil tro at du skal få dem overbevist mundtligt....du skal vise dem hvorfor rehab tager fejl når de indstiller til et afslag...

Skriv evt ting ned du ved du vil have sagt så du ikke kommer til at gå i stå midt i det hele...

Det er kun dig der skal tale der....de kan ikke svare dig på noget....så det minder mere om en monolog...det skal du også bare være opmærksom på...

Så du kan ikke rigtigt gøre andet end at du forsøger at få dem overbevist om at det trods alt skal være en pension du skal have...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 23:03   #3
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Hvis du vælger at komme til mødet skal du være klar over at det er dig og KUN DIG der fører ordet.

Du kommer med et for øje, og det er at fortælle dem hvorfor rehabiliteringsteamet tager fejl.

Du skal tage rehabiliteringsteamets indstilling til afslag, og slavisk modbevise hvad der står, kun på den måde har du en chance.

På mødet kan de vælge enten at sende sagen tilbage til rehabiliteringsteamet for at få den yderligere belyst, eller give et regulært afslag som i praksis også sender sagen tilbage, eller at tildele pension.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension