K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2010, 17:31   #31
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Har lige været afskåret fra omverdenen pga virus på pc'eren.

Imellemtiden har min fagforening klaget. Den seneste lægelige udtalelse er kommet hvor der bl.a. står: citat "Kommunen har en tro om, at imurel eller mtx kan forbedre pgl arbejdsevne, dette har næppe været realistisk. Selv med systematisk behandling vil pgl aldrig blive fuld arbejdsfør"

Så må vi så bare se, hvad de så finder på næste gang. Kontanthjælpen kan de heldigvis ikke tage fra mig eller kan de???? Jeg må lære at nyde livet som single.... det er jo noget af et forhold at komme ind i, hvis nogen tør....
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 21:03   #32
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
SUK!! Fedt, at du har bevaret din sans for humor midt i det hele.

Hvis du keder dig alt for meget i ventetiden, så har jeg et forslag, som måske kan åbne øjnene på diverse mennesker rundt omkring - måske også nogle politikere.

Opret en datingside for kontanthjælpsmodtagere, hvor man søger en, der er villig til at forsørge andre på fuld tid.

Bare det, at der findes sådan en side, ville da være en øjenåbner for nogle, ikke?

Endnu værre, hvis det er handicappede på kontanthjælp, så begrænser "markedet nærmest sig selv.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 21:08   #33
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
jeg har oplevet det samme

jeg var udsat for det samme af min sagsbehandler på kommunen at de bare stoppede mine sygedagpenge da de ikke havde kunnet nå at sende mig det skrift pga ferie var de nødtil at ringe til mig det var deres undskyldning jeg blev så gal
jeg fortalte så min sagsbehandler hvad der stop i de forskellig § og jeg fik mine sygedagpenge igen.

lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
pension meddelse hvornår ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-12-2011 12:58
indkaldelse den hedder LÆ 132 nono222 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 30-08-2011 07:25
Hvad er det nu det hedder.... Susanne2412 Dit og Dat 2 11-11-2010 17:28
øhh hedder §17 blevet til § 15?? V_Brask Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 20-10-2010 21:09
Hvad hedder det ? andi1975 Alt det andet 3 12-01-2008 18:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension