K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-09-2009, 17:51   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig.

Sikke et forfærdeligt land Danmark er blevet på grund af politikerlede må jeg skylde skylden på poitikerne for det er dem der er ansvarlige for det her L... !


Citat:
»Du tvangsudsendes til meningsløs aktivering, du skal finde ud af, om du er en papegøje eller en anden fugl, du skal møde op til kurser, hvor der ikke sker noget, du bliver behandlet som en ting, der bliver talt ned til dig, og du har ikke lov til at beskæftige dig med det, du har lyst til.«
Kan ikke siges bedre end...

http://www.metroxpress.dk/dk/article...1-83/index.xml

Gad vide om de kloge hoveder ved hvordan en fleksjobber der har været ledig i 5 år har det ?

Næ vel...de er skide ligeglade men når raske mennesker mister deres job så er himmel og helvedet løs for at hjælpe dem , men os fleksere ...INTET ...kun hetz.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 17:59   #2
Lilli Susanne
Elsker at være her på K10
 
Lilli Susannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2009
Lokation: tilflytter til Slagelse
Alder: 66
Indlæg: 68
Styrke: 15
Lilli Susanne er ny på vejen
At skabe en klient

er en bog som er værd at læse,

At skabe en klient - institutionelle identiteter i socialt arbejde
Antologi om mødet mellem klient og system i forskellige institutionelle sammenhænge (antologien er redigeret af Margaretha Järvinen og Nanna Mik-Meyer)



Projektansvarlig Margaretha Järvinen
Øvrige medarbejdende forskere Nanna Mik-Meyer (medredaktør), øvrige forfattere: Kathrine Vitus Andersen, Turf Bøcker Jakobsen, Tine Egelund, Kaspar Villadsen, Tobias Stax
Lilli Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 18:04   #3
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Sikke et forfærdeligt land Danmark er blevet på grund af politikerlede må jeg skylde skylden på poitikerne for det er dem der er ansvarlige for det her L... !




Kan ikke siges bedre end...

http://www.metroxpress.dk/dk/article...1-83/index.xml

Gad vide om de kloge hoveder ved hvordan en fleksjobber der har været ledig i 5 år har det ?

Næ vel...de er skide ligeglade men når raske mennesker mister deres job så er himmel og helvedet løs for at hjælpe dem , men os fleksere ...INTET ...kun hetz.

Tro mig, de er også ligeglade med folk der har været ledige længe, uanset om man er rask eller ej. Har prøvet begge dele! Man er totalt jaget vildt og hjælp? Nej, det ser man ikke meget til.

Virkelig ikke en særlig opløftende artikel når man som mig mistede mit job pga. depression og angst... og siden ikke har arbejdet og stadig er syg.

Og det er da heller ikke særlig opløftende at læse, at man som flexjobber bliver udsat for hetz.. går du fra du mener man bliver jaget? Så er det da heller ikke noget man som psykisk dårlig har lyst til at gå ind i
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 19:39   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg er ledig flexer på 6år jo kan føle sig jaget men lige nu føler jeg mig glemt er i arbejdsprøvning hos anden aktør efter 4 uger smidt til prøvning i noget der ikk tager højde for mine skånehensyn efter 2 uger d.24 august bliver tiden sat ned og konsulenten ville komme en til to dage efter med dagbog jeg skal skrive .han kom ikk og 31melder jeg mig syg og bre sagsbehandler ringe til mig men nej jeg er glemt her ikk hørt fra dem.må vel bare kravle på job igen.det et helvede at være uden job
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så bliver jeg fyret fra mit job Ole-Oliver Dit og Dat 9 11-04-2013 09:41
Nøj, jeg bliver gal... Te-pigen Politik og Samfund 1 05-02-2013 10:07
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
Når nok bliver NOK Henriette_Dyrr Politik og Samfund 4 26-05-2009 22:47
Når barnet bliver 18 sun-lady Politik og Samfund 7 05-07-2008 09:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension