K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2012, 11:23   #41
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Så det i dag jeg meget gerne skulle modtage ressourceprofilen med posten. Af en eller anden grund så er der noget der siger mig at det gør jeg ikke.

Jeg fik jo afleveret en klage til jobcheften af sagsbehandlingen i sin helhed d. 7/11 og fortsat idag har jeg intet hørt derfra, men det gør jeg måske heller ikke?

Tror den kommunen er fløjtenes ligelglad
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 21:04   #42
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Ingen ressourceprofil til mig idag
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 21:46   #43
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvornår tror/ved du den var sendt? Mange gange kan der gå nogle dage alt efter kommunernes post gang.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 21:51   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kommunen har som regel en fast dag for al afsendelse, typisk ligger den Torsdag (B post) - det er bla derfor man altid modtager ubehagelige breve i weekenden (man ikke engang kan reagere på).

Det er sjældent de ''orker'' gøre sig ulejligheden med at sende før Torsdag. Med mindre det handler om opkrævning af skyldige beløb
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 21:53   #45
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
hej mener at de sender breve samlet ud torsdag-- men jeg ville nok måske ringe-mail til sagsbehandler , for at høre om den var på trapperne - eller om de havde en ide om det .
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 21:54   #46
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Sb sagde i forrige uge at den ville blive færdigbehandlet i fredags og at jeg godt kunne regne med at den ville ligge i min postkasse mandag eller tirsdag i denne uge.

Kommunen kunne idag ikke fortælle hvorvidt den er afsendt. Bad da om ny agtindsigt som fortæller hvad det er der lige er sket i hele mit forløb fra den første samtale med sb. hvor jeg mundtligt udtrykte at jeg ville søge førtidspension.

Aaaaah selvfølgelig har sb så først tid til at lave den færdig på en fredag...Typisk! Jamen så ringer jeg da bare til hende i morgen og hvis hun først mener at den kan sendes torsdag så vil jeg da personligt hente den.

De her julelege har jeg fået nok af og sb. skal være glad for der ikke var telefontid da jeg fik mit flip i dag.

Har indset hvor meget "lidt" den kommune har gjort for at hjælpe mig og det er uanset hvad det har handlet om.

Min tålmodighed med dem er sluppet op og uanset hvordan sagen den ender med hensyn til ftp, så er min tillid til systemet opbrugt.

Jeg kan ikke stole på nogen fra systemet og de holder ikke hvad de lover. Noget som med mine sygdomme er vigtigt at man gør, altså holder hvad man lover.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 22:01   #47
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Bad da om ny agtindsigt som fortæller hvad det er der lige er sket i hele mit forløb fra den første samtale med sb. hvor jeg mundtligt udtrykte at jeg ville søge førtidspension.
Fornuftigt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Aaaaah selvfølgelig har sb så først tid til at lave den færdig på en fredag...Typisk! Jamen så ringer jeg da bare til hende i morgen og hvis hun først mener at den kan sendes torsdag så vil jeg da personligt hente den.
Dette må jeg kraftigt fraråde dig at gøre.

Hvis hun i telefonen siger ja til, at du må komme og hente den, og hun så ikke overholder jeres aftale, så kan du ikke efterfølgende klage over det, da du ikke har dokumentationen i orden.

Nej, send hende en mail hvori du f.eks. skriver, at du er ked af, at din rp er blevet forsinket, men om du så ikke må have lov til, at komme og hente den, så du ikke skal gå og vente på posten.
Spørg om hun kan lægge den i receptionen så du kan hente den fredag lige før lukketid.

Hvis hun så besvarer din mail, og siger ja til dit spørgsmål, og hun så brænder dig af på fredag, så har du stof til en klage.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 22:17   #48
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Dette må jeg kraftigt fraråde dig at gøre.

Hvis hun i telefonen siger ja til, at du må komme og hente den, og hun så ikke overholder jeres aftale, så kan du ikke efterfølgende klage over det, da du ikke har dokumentationen i orden.

Nej, send hende en mail hvori du f.eks. skriver, at du er ked af, at din rp er blevet forsinket, men om du så ikke må have lov til, at komme og hente den, så du ikke skal gå og vente på posten.
Spørg om hun kan lægge den i receptionen så du kan hente den fredag lige før lukketid.

Hvis hun så besvarer din mail, og siger ja til dit spørgsmål, og hun så brænder dig af på fredag, så har du stof til en klage.


personligt fredag lige før lukketid
ja lige sådan er det rigtige - så får du også svar på om den er færdig--
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 22:38   #49
niklukda
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2012
Indlæg: 44
Styrke: 12
niklukda er ny på vejen
Hmm, sb kan jo også lade være at svare på mail, det har min gjort gang på gang indtil jeg fik min fagforening til at være mit talerør.
niklukda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 22:47   #50
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af niklukda Se meddelelser
Hmm, sb kan jo også lade være at svare på mail, det har min gjort gang på gang indtil jeg fik min fagforening til at være mit talerør.
Hvis sb ikke har svaret inden 14 dage, så klager man til jobcenterchefen.

Og hvis sb ringer kort efter man har sendt en mail med spørgsmål, så tager man ikke telefonen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Seriøst brug for en som ved noget om dette? Indiansummer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 09-10-2013 10:17
Nogen der kan gennemskue dette? Razmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 60 13-01-2009 23:51
Nogen der kender dette ?? søsser s Alt det andet 4 22-08-2008 15:28
Mon nogen kan bruge dette? Odenseaneren Et godt link! 0 01-05-2008 07:40
Er der en der ved noget om dette emne missepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 31-10-2007 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension