K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2010, 23:55   #21
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Hexi,

Er man så klædt i sæk og aske, hvis man tjener en dansk million før skat? Det er da nye toner her fra siden.

@Leduce, man tiltales ikke af skat som sådan, skat er en i første instans en administrativ mødighed, der kan udskrive bøder uden at tiltale - ligesom andre administrative myndigheder.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 23:59   #22
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Helenekr,

Det er nok fordi, de fleste V-O-K politikere betaler deres skat i DK - Ellers tror jeg såmænd, at de som Thorning ville være ligeglade.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:03   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Helenekr,

Det er nok fordi, de fleste V-O-K politikere betaler deres skat i DK - Ellers tror jeg såmænd, at de som Thorning ville være ligeglade.
Som VKO siger, så lægger man vægt på hvert individs lyst til at handle.
Så de kan bare sende deres ægtefæller afsted 180 dage om året og opnå de samme gode fordele!
Så der er SLET INGEN grund til misundelse, det står alle frit for at gøre det samme......

Måske er Solrun allerede påvej....who knows.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:05   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Helenekr,

Det er nok fordi, de fleste V-O-K politikere betaler deres skat i DK - Ellers tror jeg såmænd, at de som Thorning ville være ligeglade.
Og hvis man skulle tælle, så er de fleste V K'ere nok dem der arbejder mest i udlandet, nogle mere suspekte end andre, nogle endda også blevet busted for at lave en omvendt Helle.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:06   #25
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tilgiv, men måtte da lige ind på Forbryderalbummet endnu engang for at se hvem der figurerer: http://forbryderalbum.dk/

Hmmm...syns der er påfaldende mange af én bestemt slags partifarve.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:10   #26
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Hexi,

Er man så klædt i sæk og aske, hvis man tjener en dansk million før skat? Det er da nye toner her fra siden.
Jeg har ikke udtalt en mening om man er klædt i sæk og aske hvis man tjener en million før skat...

Jeg skrev:
Man behøver ikke være klædt i sæk og aske for at være socialdemokrat... og man må også godt være gift med en veluddannet ægtefælle der sidder i et internationalt velbetalt job og så være socialdemokrat... og også som socialdemokratisk leder ha en ægtefælle som tjener godt... Hvem kan ha ondt af det andet end nogen der vil koge mere suppe på en skattesag der viste sig at være mudderkastning...

Det sagen drejer sig om er vel den politik de vil føre... og ikke om ægtefællen tjerner 1 eller 10 millioner ....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:11   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det ser da vist ikke så godt ud i blå blok.....set med meget røde og trætte øjne!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:13   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Jeg har ikke udtalt en mening om man er klædt i sæk og aske hvis man tjener en million før skat...

Jeg skrev:
Man behøver ikke være klædt i sæk og aske for at være socialdemokrat... og man må også godt være gift med en veluddannet ægtefælle der sidder i et internationalt velbetalt job og så være socialdemokrat... og også som socialdemokratisk leder ha en ægtefælle som tjener godt... Hvem kan ha ondt af det andet end nogen der vil koge mere suppe på en skattesag der viste sig at være mudderkastning...

Det sagen drejer sig om er vel den politik de vil føre... og ikke om ægtefællen tjerner 1 eller 10 millioner ....
ROLIG NU, Superhoax kan ikke følge med når du skriver så hurtigt!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:13   #29
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
tilgiv, men måtte da lige ind på Forbryderalbummet endnu engang for at se hvem der figurerer: http://forbryderalbum.dk/

Hmmm...syns der er påfaldende mange af én bestemt slags partifarve.
He he ja der er da ellers samlet noget på den side
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:16   #30
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Hexi,

Givet vis dem, der lægger mærke til at Helle T gerne vil give indtryk af at have en mand, der er meget hjemme (mindst hver weekend, og forsøge at give den indtryk at hun er lige som os andre)

Når hun i virkeligheden er i den situation at hun kun kan køre-med rouletten, fordi hendes mand nyder godt at kunne undsige sig tilknytning til DK.

Men appropos ovenstående, så er denne gintberg video da meget

sjauv

http://www.youtube.com/watch?v=AqstO...eature=related
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Helle Thorning lokket i fælde Martin Politik og Samfund 9 22-08-2011 10:51
Helle Thorning-Schmidts mand betaler ikke en krone i dansk skat jomfruen Politik og Samfund 44 26-06-2010 07:13
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension