K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2008, 09:10   #11
Sela12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Indlæg: 11
Styrke: 16
Sela12 er ny på vejen
Hej alle sammen
Nu det gik 3 uger, hvor jeg har været hos social rådgiver i smertercenteret i ålborg, hvor hun har sagt til mig at hun kontakter kommunen. Jeg har ikke fået noget besked fra kommunen. Jeg ved ikke rigtigt at jeg skal selv også kontakter kommunen eller venter på at de kontakter mig. Har I noget godt råd.
pht
sela12
Sela12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 09:46   #12
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej igen Sela12.

Efter 3 uger er det naturligt at du henvender dig til kommunen. Hvis du har navnet på din sagsbehandler og du tidligere har E-mailet til denne, sender du bare en høflig mail og spørger ind til din sag.

Hvis du har fået en ny sagsbehandler som du ikke kender navnet på sender du mailen til afdelingen, med alle dine spørgsmål og dit navn, adresse og personnummer.

Husk at telefonsamtaler er ikke fornuftige. Du skal have alt på skrift. Held og lykke.
Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2008, 11:32   #13
Sela12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Indlæg: 11
Styrke: 16
Sela12 er ny på vejen
Tak for dit svar Peter, men i går kl.15 har jeg blev ringet op fra en Jobcenter Ålborg kommmune. hvor hun vil hurtigt muligt holde møde med mig, hun har sagt at hun blev ringet op fra Ålborg smertercenter og de har sagt til hende at jeg ikke har så godt på arbejder. så vi har aftalt i morgen kl:11.
Så vil jeg meget gerne høre fra Jer, hvad skal jeg laver. Er det job center skal kontakter mig eller en social rådgiver. jeg meget gerne høre fra jer som har været i sam situation.
Tak Sela12
Sela12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2008, 12:43   #14
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej Sela12.

Du skal taget det helt rolig. Du skal være ærlig om din situation.

Men du skal bede om et kopi af hvad der bliver skrevet til dette møde. Men har du ikke mulighed for at tage en BISIDDER med, en ven eller veninde som du har tillid til.

Men vigtigst af alt til mødet så tag det så roligt som muligt og SPØRG hvis der bliver sagt noget du ikke forstår. Held og lykke. Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2008, 12:03   #15
Sela12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Indlæg: 11
Styrke: 16
Sela12 er ny på vejen
Hej allersammen
så har jeg været i samtaler i job center. Det gik roligt og hun har forstået min situation. Hun har givet mig et papir, hvor jeg skulle skrive under for at henter oplysninger fra min læge og sygehus(Afklaring af arbejdsevne). Hun kom med en forslig, men hun skal tale med syg dagpenge først. at jeg skal deltid sygmeldt og arbejder 3-4 timer om dagen til hun laver Ressourceprofilen til mig, når hun har alle oplysninge fra læge og sygehus.
hun sagde at det er sager det tage lang til men det er også sager det tager ikke så meget til. og i min stituation regner hun ikke med at det tager så lang til, da min arbejder nu krave ikke noget fysisk (kontor arbejder), og finder et job til mig lette end jeg har, er svært. jeg arbejder kun 4 timer og det går stadigvæk dårlig med mig.
Jeg vid bare spøge jer om jeres mening, og hvor lang skal jeg regne med at sagen bliver afklart.
pft
Sela12
Sela12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2008, 18:46   #16
Sela12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Indlæg: 11
Styrke: 16
Sela12 er ny på vejen
Hej Alle sammen
Nu det gik ca. 8 uger, hvor jeg har været til samtaler med en fra kommunen, men jeg har ikke høret nogen fra kommunen. Jeg har været til samtaler med min chef, hun har sagt tydeligt til mig at jeg er ikke i stand til at arbejde fuld til længere, da min helbred bliver dårlig og dårlig. Hun har tilbudt mig at finde en løsning til mig. Hun vil tale med social rådgiver fra smerte center og hun vil kontakte kommunen for at forklar min situation. Hun har også tilbydt mig en fleksjob, da min arbejdsplads vil have at jeg fortsætte med dem.
Jeg ved ikke hvad skal jeg gøre? har i noget godt råd
pft
sele
Sela12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2008, 15:34   #17
Sela12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Indlæg: 11
Styrke: 16
Sela12 er ny på vejen
Hej allesammen
Nu det skerte noget, jeg har været til samtaler med min sagsbehandler. hun har hentet oplysninger fra smertercenter og give det vedere til læger consulant. jeg har også fået en til hun min læge til general undersøgelse.
På mit arbejder har jeg været til samtale med min cheef. Hun har tilbydt mig fleks job. Det har jeg sagt til min sagsbehandler, som var rigtigt glad for. Hun har ringet til min cheef, hvor vi skal mødes om en uge, mig og sagsbehandler og min cheef sammen med en job consulant fra jobcenter. Jeg har spøgt min sagsbehandler om årsagen til møde, da kommunen ikke har beviligt fleksjob endnu. så hun svar at det er vigtigt at han dokomonter og accepter at ansatte dig, da kommunen ikke kan finde en bedre plads til mig, og kommunen vil accepter at jeg fortsætte på min nuværende job.

Vi skal mødes med sagsbehandler, vi skal lave ressosprofil færdigt.
Jeg vil gerne høre jeres mening, er der noget skal jeg være opmaksom på. min sagsbehandler sige rigtigt good og hjælpsom ud. Hun vil hjælpe mig, jeg er stoppet på smertercenter, da de ikke kan hjælpe mig længere. de har sendt mig papir til kommunen og anbeflte fleks job til mig.
pft
sela
Sela12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2008, 15:43   #18
anja
Gæst
 
Indlæg: n/a
hvis du kan magte dit arbejde er det en god ordning for dig. Du skal bare ikke sige ja til flere timer i flex end du kan magte. Du skal stadig også have et acceptabel liv, når du har fri. Pas på dig selv
  Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 03:02   #19
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Ny her

Hej Vim

Hvilken link er dette? Jeg er ny her...

Jeg har også PTSD.


Knus

Sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 03:08   #20
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
hejsa og velkommen til.

Måske du kan bruge det her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ejdspr%F8vning

Ellers kan du bruge søgefunktionen, så dukker der en masse op.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
smerter charles Din historie 1 25-05-2011 09:16
Er du langvarig syg med stress eller popcorn Alt det andet 2 22-07-2008 21:42
Langvarig sagsbehandling, smerter og sundhedssystem zuza Lægekonsulenternes Rolle 2 23-02-2008 22:27
Langvarig Hjernerystelse bantam Et godt link! 0 26-12-2006 13:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension