K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2017, 16:20   #1
Peter8
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2010
Indlæg: 47
Styrke: 14
Peter8 er ny på vejen
Varsel af møde mm

Jeg har fået en møg elendig og arrogant jobkonsulent, hun behandler mig som et barn og indgår aftaler omkring møder jeg skal deltage i, uden at høre mig. Nu har hun indkaldt til møde med arbejdsgiver, uden at høre om tidspunktet passer mig. Hvor lang tids varsel skal jeg have?

Mødet skal omhandle min effektivitet inden jeg starter i jobbet. Hvad kan jeg stille op, hvis hun forsøger at gøre den mindre end 100%?
Peter8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2017, 17:16   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
En ting du skal passe på...det er at sagsbehandleren ikke ser dig som usamarbejdsvillig...

Det vil kunne svare sig at bide diverse i sig...selvom det koger indvendigt..

Man kommer absolut længst med at virke som om man er samarbejdsvillig....og ens sag kommer hurtigere igennem end hvis man er usamarbejdsvillig...

Ja det kan være rigtig svært at føle at man bliver umyndiggjort og når andre laver aftaler hen over hovedet på en....men man må forsøge at bide der i sig....for ens egen skyld..

Ang 100 % effektiv....

Der skal du tænke på hvor meget du gerne vil have det arbejde....

Mange gange laver disse sagsbehandlere sådan nogle underhåndsaftaler om at fleksjobberen er mindre effektiv end det egentlig forholder sig...

Dette vil gøre at fleksjobberen får mindre i løn...men at arbejdsgiveren får en gulerod for at ansætte fleksjobberen...

Disse underhåndsaftaler er bestemt ulovlige....så du har retten til at holde fast på at du er 100 % effektiv...altså forudsat at du er det....

Omvendt....så kan det gavne en....altså det at man får et arbejde...holdt op imod at man får lidt mindre i løn....

Det er noget man selv skal overveje...

Mange tænker på at hvis de nu kan få og beholde der arbejde i de 9 måneder....sådan at de vil kunne få den høje ledighedsydelse....at det så er en mindre lønnedgang værd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension