K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2017, 22:53   #1
Mundil
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
Mundil er ny på vejen
Question Uddannelse og fleksjob????

Hej
Jeg fik bevilliget fleks job for knap 2 år siden hvilket er den største lettelse nogensinde da jeg har været i systemet i maange år efterhånden selvom jeg er ung (24 år).
Jeg har fået så meget overskud og glæde ved livet igen at jeg tog beslutningen om at starte på en alternativ uddannelse til mentor som jeg er i fuld gang med, det er selvstudie og meget selvudvikling og proces, jeg har lært meget om mig og den måde jeg reagere på i situationer og det har gjordt mig stærkere og gladere

Jeg er faktisk kommet så meget til mig selv at jeg er blevet helt hug på det med at lære og uddanne mig og det at kunne bruge det i min proces og hjælpe andre at jeg ikke kan holde tanken tilbage om en lidt længere lidt mere udfordrende uddannelse.

MEN kan man som fleksjobber tage uddannelse??

Eller kan man gøre noget på deltid??

Hvis ikke er der plads i systemet til at et ungt menneske gerne vil prøve om muligheden er der for at tage en almen uddannelse og hvis det ikke går at jeg så kan komme ind i gen??

På forhånd tak
Mundil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2017, 01:07   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mundil Se meddelelser
Hej
Jeg fik bevilliget fleks job for knap 2 år siden hvilket er den største lettelse nogensinde da jeg har været i systemet i maange år efterhånden selvom jeg er ung (24 år).
Jeg har fået så meget overskud og glæde ved livet igen at jeg tog beslutningen om at starte på en alternativ uddannelse til mentor som jeg er i fuld gang med, det er selvstudie og meget selvudvikling og proces, jeg har lært meget om mig og den måde jeg reagere på i situationer og det har gjordt mig stærkere og gladere

Jeg er faktisk kommet så meget til mig selv at jeg er blevet helt hug på det med at lære og uddanne mig og det at kunne bruge det i min proces og hjælpe andre at jeg ikke kan holde tanken tilbage om en lidt længere lidt mere udfordrende uddannelse.

MEN kan man som fleksjobber tage uddannelse??

Eller kan man gøre noget på deltid??

Hvis ikke er der plads i systemet til at et ungt menneske gerne vil prøve om muligheden er der for at tage en almen uddannelse og hvis det ikke går at jeg så kan komme ind i gen??

På forhånd tak
Du har jo muliges for at søge revalidering, men hvis det ikke får må du gennemgå processen igen for at blive berettiget til fleks.

Men tal med jobcenteret om det, det er dem der sidder med den slags.ø
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension