K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2012, 17:07   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er rigtigt, ryggen er jo hele det bærende stativ, synes også at hele kroppen er i udu når ryggen teer sig. Jeg har også engang i mellem nogle nerver der går gennem ballen, ned gennen forsiden af låret og ender i foden, som gør VOLDSOMT ondt.....

Har også glidelagen, for ellers kan jeg simpelthen ikke vende mig i sengen. Og om morgenen kan jeg dårligt stå ud af sengen, og ligger og griber i alt hvad der findes man kan gribe i, så jeg kan komme ud......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 17:22   #12
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
... Jeg har også engang i mellem nogle nerver der går gennem ballen, ned gennen forsiden af låret og ender i foden, som gør VOLDSOMT ondt.....
Det er Ischias, jeg har det også .... , især når jeg fryser..
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 17:27   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå ja, det er dét den hedder

Men det er rigtigt, den begynder at tee sig når man fryser!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 17:29   #14
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Så nu kan du bedre forstår hvorfor jeg få raseri anfald, hver gang der blive kold i min lejlighed….
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 18:11   #15
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
De jag som LUM nævner får jeg også - fandeme som elektrisk stød, så man er ved at ryge ned af sofaen i et skrig.
Måtte altså grine af dit WC "besøg" ej det er ikke spor sjovt.

Ryger ned af sofaen... den kan jeg slet ikke komme ned at side i, eller jo men er alvorligt bange for at jeg ikke kan komme der fra igen, men så længe jeg så bare bliver siddende stiv som et brat så slipper jeg også for jagene. Måske jeg i morgen tør forsøge med fifaen, for jeg har da trods alt fået samlet mine ben nogen lunde sammen (nu er der kun en lille kage, jeg er ikke "klar" længere og tænk sig det driller gemalem farmer også med)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 19:48   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Har også glidelagen, for ellers kan jeg simpelthen ikke vende mig i sengen. Og om morgenen kan jeg dårligt stå ud af sengen, og ligger og griber i alt hvad der findes man kan gribe i, så jeg kan komme ud......
Nu skal man ikke grine af folk der har ondt....specielt når man selv ved hvordan det er....men jeg kunne ikke lade være med at smile over denne beskrivelse...
Håber du sover alene i den seng ha ha...

Det bliver spændende at se om det virker med de stamceller....når nu de har prøvet med succes på grise....

Citat:
Behandlingen blev godkendt af Etisk Råd i 2009 og er tidligere med succes udført på grise.
Kilde: http://borsen.dk/nyheder/generelt/ar...ygsmerter.html
Vi er ihvertfald mange som vil kunne få god brug af den slags behandling...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 20:09   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu skal man ikke grine af folk der har ondt....specielt når man selv ved hvordan det er....men jeg kunne ikke lade være med at smile over denne beskrivelse...
Håber du sover alene i den seng ha ha
, hmmmm....måske er det derfor jeg er single, hehe....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 20:21   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Se det ved kun du

Men uanset hvad...så er det nok ikke noget der skal med i dating profilen....hvis man altså har sådan en

Sorry for "sidespringet" i forhold til trådens emne..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 20:30   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, ellers skal man i hvert fald skrive i dating profilen, at man søger noget at rive i om morgenen, og at man er til glidelagen, høje støn og sjove stillinger (og man har ekstra stamme baller!) Så har man da ikke HELT løjet......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 20:35   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, ellers skal man i hvert fald skrive i dating profilen, at man søger noget at rive i om morgenen, og at man er til glidelagen, høje støn og sjove stillinger (og man har ekstra stamme baller!) Så har man da ikke HELT løjet......
Og så er de kedelige da med sikkerhed sorteret fra.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp mig med at råbe op! Rygsmerter! ajka Din historie 3 19-09-2013 10:42
Kom nu med nogle gode nyheder til os førtidspensionister! andersand10 Politik og Samfund 2 03-07-2012 20:25
DR efterlyser nyheder sun-lady Et godt link! 7 04-10-2009 15:09
Kroniske rygsmerter Mikail Spørgsmål ang fleksjob 6 11-12-2008 16:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension