K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2011, 23:52   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
En ny speciallæge som skulle kunne sige noget ud fra et besøg.

Din sagsbehandler tror formodentlig også på julemanden.

Når du får erklæringen, tager du den med til egen speciallæge, for udtagelse derfra.
Måske bliver den god nok, men lad være med at tage chancer.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 07:02   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enyja Se meddelelser
Jeg vil huske på, hvad jeg har "opdraget"mine børn med:
Vær mod andre- som du ønsker de skal være mod dig
Det er også en rigtig god idé, men samtidig må jeg sige, at når man har med kommunen, og dens "håndlangere", at gøre, så gør man klogt i, at tage nogle forholdsregler.

Prøv evt. at søge på "Eva Blach" her på siden, så kan du læse om nogle helt grelle situationer vedr. speciallæge.

Hvis du har en eller anden form for en optager (mp3'er, diktafon, mobiltelefon med optager), så optag undersøgelsen.
Nogen oplever en meget overfladisk undersøgelse, som så kommer til at styre sagsbehandlingen de næste år.

Hvis det går fint, kan du jo bare slette optagelsen igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 09:36   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Har selv diagnosen bindevævslidelse, med specifik mistanke om mb.betherw.

Det tager ofte lang tid at sætte diagnoser inden for dette område, og herunder at ihverksætte korrekt behandling.

Håber derfor at denne læge der skal lave en erklæring gør sig klart, at hun kun kan udtale sig om det din egen speciallæge har fundet ud af.

Husk at holde fast i egen speciallæge, og få denne til at komme med kommentarer til den nye erklæring, således at der IKKE bliver skabt tvivl om diagnose og/eller behandling.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 11:30   #14
Enyja
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
Enyja er ny på vejen
Hej igen.

Susa71 - kender kun trætheden alt for godt - det er lige med at vælge sine "skeer" - den lille historie, syntes jeg var så forklarende - ville være fantasrisk og måske lidt nemmere hvis vi kunne sludre. Så TAK!
Vovse -Ja, du har ret (det er jo netop det der gør mig nervøs - den kommune) men jeg kan mærke på mig selv allerede nu - bare det at skrive om det herinde og "tale" med jer giver lidt mere overblik - vil prøve at kigge på Eva´s historie!
Popiae - hej med dig Jeg er ked af det på dine vegne, at du også lide af en bindevævssygdom -især, hvis de ikke er 100% sikker på diagnosen - endnu -der blev jeg jo egentlig lettet over af få sat navn på - og så lidt chokket - men troede jo egentlig at så var der ro på .......men nej - jeg må indrømme jeg tænkte ligesom dig - 1 besøg og så ...... hvad kan se på 1 besøg, bla. er mit udslæt rigtig pænt lige nu - osv. - ting jeg gennem 8 mdr. har talt med min reumatolog om - skal det liiiiige gennemgåes på 30 min. - hvad med alle de blodprøver der er taget - kigger han på dem - de er jo som jeg forstår, det med til at de er ret sikre på diagnose.
Misforstå ikke - jeg ville være lykkelig, hvis det ikke var Sle/Lupus! Men har stor tiltro til min reumatolog - og mener også selv, at jeg desværre passer på diagnosen
Jeg har allerede bestilt en tid hos min reumatolog i begyndelsen af næste mdr. - og er blevet indkalt til en ny SB i slutningen af denne mdr. - så der er virkelig kommet fart på!!!

Til jer alle "Tak" og masser af for jeres støtte og gode råd - jeg sætter stor pris på det
Enyja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 18:11   #15
Sille81
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2011
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 54
Styrke: 14
Sille81 er ny på vejen
Hejsa

Nu ved jeg ikke lige hvilken kommunen du kommer fra, men jeg bor i Aalborg kommunen, og da de ville have endnu en udtalelse fra en reumatolog, bliver det sendt ud på en lidt mystisk måde. De har åbenbart en side hvor alle reumatologer, kan byde ind med hvem der har den hurtigste tid. Jeg fik så den tid og endte med to nye diagnoser, så her i Aalborg er det i hver tilfælde ikke kommunens "egen" reumatolog. Det behøver skam ikke være negativt at få endnu en læges øjne på sagen.

Krydser finger for dig..
Sille81 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode råd søges.... PiaTT Spørgsmål ang fleksjob 25 04-11-2011 00:08
gode råd søges! Tetsche Alt det andet 3 06-05-2011 19:53
Gode råd søges tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 30-01-2011 21:39
Gode råd søges ! marbocb Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 05-10-2010 21:18
gode råd søges fra gode mennesker;) nille Spørgsmål ang fleksjob 8 30-11-2007 18:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension