K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2010, 01:55   #1
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Psykiater

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Jeg vil gerne søge ftp. på foreliggende grundlag. Men inden jeg gør det, vil jeg være sikker på, at de har alle de papir de skal bruge.
Og jeg ved at de i hvert fald ikke har alt dokumention på diagnoser, da der er nogen af dem, der ikke er stillet helt endnu og nogen af dem, jeg ikke har fået dokumentation på. Så det skal jeg have styr på, sammen med en psykiater.

Jeg skal også have snakket med en psykiater, da jeg ikke kan klare en arbejdsprøvning og det behøver jeg dokumention på.

Så mit spørgsmål er, om der er nogen der kan anbefale en rigtig god psykiater på Sjælland?

Meget gerne med speciale, i enten: autisme, adhd, ocd eller angst.
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 08:32   #2
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Hej

Der ligger en i Roskilde, han hedder Henrik Veimer Jensen og bor i sct olsgade.
Man føler sig tryg ved ham og han er så god til at forklare problematikkerne omkring angst og ADHD. Jeg har ham og jeg lider af angst og ADHD
Hpber du kan bruge det til noget,
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 12:25   #3
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Mange tak.

Han lyder meget god.Men har desværre ventetid frem til September

Så må blive en anden.
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 14:44   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha, dem jeg kender har også ventetid på mellem 6 mdr og et år!!!

Hvad med den psykiater du har nu, kan h*n ikke anbefale en anden??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 15:01   #5
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Uha, dem jeg kender har også ventetid på mellem 6 mdr og et år!!!

Hvad med den psykiater du har nu, kan h*n ikke anbefale en anden??
Okay, det er utroligt, at ventetiden skal være så lang

Jamen problemet er, at jeg ikke har nogen.
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 15:02   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Du kan også ringe til ADHD foreningen, de kan helt sikkert nævne et par navne de kan anbefale. Du behøver ik være medlem de spærger ikke om medlems nr ell.

Måske OCD foreningen (er der en sådan) og angst foreningen lige så vil kunne hjælpe.

At du har lægepapirer der siger at arbejds prøvning frarådes, eller er direkte skadeligt, er altså ikke lig med at kommunen gider tage det alvorligt, nok hedder det sig at ens tilstand ikke må forværres, men det er sådan at det er op til sagsbehandleren at bestemme om lige DEN arbejds prøvning skader dig, da arbejds prøvning i sig selv kan være mange ting, også "blid"

Jeg fik selv en meget kraftig advarsel i forhold til arbejds prøvning både fra psyk og fra den ledende overlæge på afdelingen, det valgte kommunen at se stort på, men efter som at udeblivelse ville have MEGET store konsekvenser i mit tilfælde (og jeg altså har 3 små børn at sætte i første rekke) og man ikke kan nå at få en klage afgjort på under 14 dage, så havde jeg ikke rigtigt nogle muligheder, end at affinde mig med tingene som de var.
For at gøre historien helt kort besvimede jeg af angst da vi (manden måtte nærmest bære mig, pga angst) skulle til formødet, inde til selve mødet fik min tidligere sagsbehandler en ordentlig røffel af den læge der var på stedet, og fik forklaret hvad hun, lige havde præsteret at gøre ved mig, og min evne til i fremtiden at kunne samarbejde med kommunen, foruden at han var TOSSET over at de ikke havde modtaget alle papirer for havde han set det fra psyk, havde han sørget for at der ikke blev en arbejds prøvning på mig, som tingene så ud (han så papirerne til mødet)

Det jeg vil... skal du have stanset den arbejds prøvning, skal du altså huske at have papirerne i orden i god tid, så du kan nå at klage, og få den afgjort inden, lige så er det meget vigtigt at der ikke kan sås den mindste lille bitte tvivl om at det er ALLE former for arbejds prøvning der frarådes, ellers kan der findes en smutvej der heder, ekstra skånsom eller en ligende finere betegnelse... Jeg fik ikke muligheden, jeg fik besked lidt over en uge før formødet, og viste forøvrigt slet ikke at frerådningen fra payk var SÅ kraftig, som den rent faktisk var, jeg viste kun at de frarådede det.

Sidst redigeret af LUM; 11-05-2010 kl. 15:21.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2010, 02:49   #7
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Du kan også ringe til ADHD foreningen, de kan helt sikkert nævne et par navne de kan anbefale. Du behøver ik være medlem de spærger ikke om medlems nr ell.

Måske OCD foreningen (er der en sådan) og angst foreningen lige så vil kunne hjælpe.

At du har lægepapirer der siger at arbejds prøvning frarådes, eller er direkte skadeligt, er altså ikke lig med at kommunen gider tage det alvorligt, nok hedder det sig at ens tilstand ikke må forværres, men det er sådan at det er op til sagsbehandleren at bestemme om lige DEN arbejds prøvning skader dig, da arbejds prøvning i sig selv kan være mange ting, også "blid"

Jeg fik selv en meget kraftig advarsel i forhold til arbejds prøvning både fra psyk og fra den ledende overlæge på afdelingen, det valgte kommunen at se stort på, men efter som at udeblivelse ville have MEGET store konsekvenser i mit tilfælde (og jeg altså har 3 små børn at sætte i første rekke) og man ikke kan nå at få en klage afgjort på under 14 dage, så havde jeg ikke rigtigt nogle muligheder, end at affinde mig med tingene som de var.
For at gøre historien helt kort besvimede jeg af angst da vi (manden måtte nærmest bære mig, pga angst) skulle til formødet, inde til selve mødet fik min tidligere sagsbehandler en ordentlig røffel af den læge der var på stedet, og fik forklaret hvad hun, lige havde præsteret at gøre ved mig, og min evne til i fremtiden at kunne samarbejde med kommunen, foruden at han var TOSSET over at de ikke havde modtaget alle papirer for havde han set det fra psyk, havde han sørget for at der ikke blev en arbejds prøvning på mig, som tingene så ud (han så papirerne til mødet)

Det jeg vil... skal du have stanset den arbejds prøvning, skal du altså huske at have papirerne i orden i god tid, så du kan nå at klage, og få den afgjort inden, lige så er det meget vigtigt at der ikke kan sås den mindste lille bitte tvivl om at det er ALLE former for arbejds prøvning der frarådes, ellers kan der findes en smutvej der heder, ekstra skånsom eller en ligende finere betegnelse... Jeg fik ikke muligheden, jeg fik besked lidt over en uge før formødet, og viste forøvrigt slet ikke at frerådningen fra payk var SÅ kraftig, som den rent faktisk var, jeg viste kun at de frarådede det.
Mange tak for de gode råd
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Lonnie Alt det andet 1 21-10-2012 23:08
Er det alm for en psykiater? Snøften Alt det andet 35 12-07-2011 19:48
Psykiater m.m. Pixeline Alt det andet 2 03-07-2011 22:31
Syg psykiater Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-11-2010 23:04
Psykiater? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 6 15-11-2010 10:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension