K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2008, 17:19   #21
nettenuz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2008
Indlæg: 14
Styrke: 16
nettenuz er ny på vejen
hey

hey
har lige hurtigt skimtet hvad der er blevet skrevet det sidste stykke tid....
det er lige nu sådan at jeg er på kontanthjælp og har været sygemeldt et stykke tid.
Ens sagsbehandler vudere dig fra en scala fra 1-5 hvor et er du er klar og 5 at du ikke er klar til arbejdsmarked....
Er du fra 4 og op kræver de ikke du søger job eller at du kan komme ud på arbejdsmarked, men de kan vælge alt efter hvad egen og deres læge vudere du kan (jeg skulle ud men må ikke presses) ikke mit valg men sådan er det med dem og deres regler....
kender en der skulle sidde hjemme og skrive alt ned på sin dag hvad hun lavede....hvornår det gjorde ondt osv.....til sidst for at finde ud af de ikke ville bruge en dyt af det i hendes sag så hvorfor så foreslå det ved jeg ikke..
nu er der en del regler inden for kontant hjælp og vil bare kort sige hvad jeg ved
1 du skal ud på arbejdsmarkedt hvis du kan

hvis ikke så hedder det som regel kursus/ deres jobtrænings baner / praktik

2 det er nu afprøvet og ingenting af det kan du holde til og alle muligheder er nu aftømt så hedder det revlidering/ fleksjob

3 det holder du ikke til....så er der kun pension tilbage

er kun lige kort fortalt....

med din sag har du vist du godt kan visse timer...tror de kræver omkring 25 timer som minimum for at kunne klarer sig selv...måske derfor du får afslag fordi dine timer er deroppe omkring og netop derfor du får afslag plus den sygdom du har måske ikke er så kendt...
ved godt du har et godt job og gerne vil blive der...men jeg ville nok snakke med dem om en mulighed for komme tilbage hvis du ber om en fyrreseddel, blive fyrret og så tage kampen med kommunen...og håbe det kan hjælpe på den måde....ved ikke hvor meget du tjener nu og om du har børn ellers kunne du godt komme i klemme med hensyn til penge og så skal man nok tænke sig lidt om...håber du fik lidt svar )
nettenuz er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på Fleks :-( Dyrmose Spørgsmål ang fleksjob 5 19-06-2012 20:00
afslag på fleks. bevilget Revalidering Nana M Dit og Dat 23 02-03-2012 20:58
afslag på fleks lilleper Alt det andet 3 05-02-2011 16:30
kassetænkning og afslag på fleks hutti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 17 23-08-2009 12:46
Jeg fik afslag med posten i dag- fleks DaisyBoo Din historie 24 16-02-2009 09:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension