K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2009, 16:35   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ham lægekonsulenten skulle vel ikke tilfældigvis hedde Jens Bang ?

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 16:46   #12
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Ham lægekonsulenten skulle vel ikke tilfældigvis hedde Jens Bang ?

Ham lægekonsulenten som står med navn i min ressourceprofil, han understøtter mig i alt og tilråder fleksjob. Mener ikke han hedder Jens Bang, men kan ikke huske det. Er på arbejde lige nu, så har ikke papirerne.

Ham som jeg ikke aner hvem er hedder Frank Lønneberg
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 16:50   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ok...ved bare at jens bang altid sørger for at folk ikke får det de søger...op med humøret og søg igen senere det må du godt gøre...ved godt det er meget hårdt at få afslag på noget man inderligt behøver...men det er ikke slut endnu du skal anke afslaget ikke ?

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 16:59   #14
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Jo, jeg skal nemlig anke afgørelsen. Sender papirerne til min advokat i dag og så skal vi tale sammen i næste uge om hvad vi gør.

Har desuden også sendt dem til min veninde som er socialrådgiver så hun lige kan kan komme med sig faglige vurdering af afslaget - det er meget rart at få.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 16:59   #15
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvis han nu hedder Lønnberg (og ikke Lønneberg), så kommer der en masse frem på google.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=...rank+l%C3%B8nn


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 17:00   #16
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Hvis han nu hedder Lønnberg (og ikke Lønneberg), så kommer der en masse frem på google.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=...rank+l%C3%B8nn
Hende der har sendt afslaget har skrevet lønneberg - men der er nu flere sproglige upser i det brev tak.

Aner stadig ikke hvilken relevans har
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 17:05   #17
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Godt du har en advokat med...held og lykke med det og hold ved herinde og fortæl hvordan det går for dig.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 18:17   #18
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Æv, hvor er det surt.
Et stort held og lykke med anken!
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 20:06   #19
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Morgause; Tak for tanken.

Nu har jeg lige afskrevet afslaget og det virker godt nok rodet synes jeg. NOgle som kan gennemskue det???

"Bgrundelsen er at vi vurderer at din arbejdsevne ikke er varigt nedsat og at du således kan opnå/fastholde beskæftigelse på normale vilkår. Herunder vurderer vi, at andre foranstaltninger end fleksjob skal afprøves.
Det vurderes at alle relevante tilbud efter Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats samt andre foranstaltninger, herunder eventuelt forsøg på omplacering på arbejdspldsen, har ikke været afprøvet for at bringe eller fastholde dem i ordinær beskæftigelse.
Ved afgørelsen har vi vurderet at din arbejdsevne anses ikke for varigt begrænset og at arbejdsevnen ikke kan anvendes til at opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår."

Og så er der lagt vægt på nogle lægers vurdering - som ikke har en hat forstand på min sag, og så ham jeg ikke aner hvem er.

"Udfra de lægelige oplysninger vurderes der at dine lidelse med venstre skulder ikke findes hindrende til at du kan opnå selvførsørgelse på normale vilkår".
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 04:33   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
NOgle som kan gennemskue det???

"Bgrundelsen er at vi vurderer at din arbejdsevne ikke er varigt nedsat og at du således kan opnå/fastholde beskæftigelse på normale vilkår. Herunder vurderer vi, at andre foranstaltninger end fleksjob skal afprøves.
Det vurderes at alle relevante tilbud efter Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats samt andre foranstaltninger, herunder eventuelt forsøg på omplacering på arbejdspldsen, har ikke været afprøvet for at bringe eller fastholde dem i ordinær beskæftigelse.
Ved afgørelsen har vi vurderet at din arbejdsevne anses ikke for varigt begrænset og at arbejdsevnen ikke kan anvendes til at opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår."

Og så er der lagt vægt på nogle lægers vurdering - som ikke har en hat forstand på min sag, og så ham jeg ikke aner hvem er.

"Udfra de lægelige oplysninger vurderes der at dine lidelse med venstre skulder ikke findes hindrende til at du kan opnå selvførsørgelse på normale vilkår".
Hvis du ikke har lavet nogle skrive fejl i det du skriver her...så kan jeg kun se at det de vil og mener....det er at de vil prøve noget revalidering...

De skriver at du ikke har varige begrænsninger i arbejdsevnen(deraf kan man ikke blive fleksvisiteret) og samtidig skriver de at arbejdsevnen ikke kan bruges på det ordinære arbejdsmarkedet...

Så kan der kun være revalidering tilbage...

Det de ikke melder ud...er hvordan de er kommet frem til at arbejdsevnen ikke kan bruges til alm jobmarked...medmindre det står i nogle af de ting du ikke har med her...du skrev noget om at der var noget fra nogle læger der ikke kendte dig...

Nu har jeg ikke set på din sag før...så jeg kender ikke så meget til den....
Jeg skrev bare lige hvad jeg ville tro de mente....
Det kan være at andre har en mening om det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på Fleks :-( Dyrmose Spørgsmål ang fleksjob 5 19-06-2012 20:00
afslag på fleks. bevilget Revalidering Nana M Dit og Dat 23 02-03-2012 20:58
afslag på fleks lilleper Alt det andet 3 05-02-2011 16:30
kassetænkning og afslag på fleks hutti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 17 23-08-2009 12:46
Afslag på fleks - hvad så?? Pussi83 Spørgsmål ang fleksjob 20 16-12-2008 17:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension