K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2012, 23:34   #21
havheks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2010
Indlæg: 206
Styrke: 14
havheks er ny på vejen
hælspore tror jeg det er .. har det selv i perioder...
havheks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 00:18   #22
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
Jeg synes at det kunne lyde som en forvridning el. forstuvning...
Prøv med skiftevis iskoldt og varmt vand - gerne fra en bruser, så der også kommer lidt massage med...
hilsen og
0401AMvB
0401AMvB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 07:35   #23
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af havheks Se meddelelser
hælspore tror jeg det er .. har det selv i perioder...
Det kom jeg også til at tænke på - det er ganske ufarligt, men gør helt forfærdelig ondt. Har selv lidt af det i to omgange.

Men uanset hvad det er, så rigtig god bedring og fortæl os i næste uge, hvad lægen mener det er. Men hvem ved, måske er det gået over af sig selv inden da Det sker jo heldigvis i mange tilfælde!

Mange hilsener fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 09:27   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen hælspore.....sidder det ikke i hælen?? mit problem sidder over vristen.

Tog de der panodil og ibpfrofen igår, men de hjalp overhoved ikke, men de tog til gengæld mit hold i nakken, så helt skidt var det ikke...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 09:35   #25
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja ,jeg har også haft linde smerter nærmest tortur agtigt der kom og gik ovre nogle dage særlig en weekend var jeg næsten ved at blive sindsyg,men det gik over igen.

Men komme hvis jeg har gået meget for meget ,så det kunne godt have noget med diskus der afklemmes,he selv nedslidninger i ryg og nakke.

Linde smerter kommer i hånden hvis jeg ikke sidder ordenligt ved pc eller læser.lægen kan ikke finde grunden.

Det med at side i skrader stilling er heller ikke utænkligt kan være grunden,for der ligger foden lidt klemt i en buget stilling-selv kan jeg ikke sidde sådanne men der er mange knogler i foden hvis nok 74 så der skal ikke så meget til af slid høvelser for at der kan komme en dårlig funksion.

Jeg har slid et par skæve tær et par hammertær nedfaldenforfod raster af hælespore alt sammen er desvære ikke noget der giver tilskud til indlæg.

Husk at det er godt at skifte sko flere gange om dagen.

God bedring.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 09:40   #26
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen hælspore.....sidder det ikke i hælen?? mit problem sidder over vristen.

Tog de der panodil og ibpfrofen igår, men de hjalp overhoved ikke, men de tog til gengæld mit hold i nakken, så helt skidt var det ikke...
Problemet (årsagen) sidder i hælen, men jeg havde smerter over vristen, så det føltes som om hvert eneste lillebitte fodled over vristen var gået ud af led. Det gjorde SKRIGEondt!
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 09:48   #27
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Jo mere man fokuserer på smerten, jo værre bliver den.

Jeg har svært ved at forestille mig at situationen bedres af denne tråd, men det er da meget underholdende at læse.

Jeg har gættet hvad det er der er galt ;-)
Men prognosen er IKKE god
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 10:08   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja det er rigtigt Papaya, det gør SKIDE ondt hver gang jeg læser her i tråden, og halter nærmest væk fra computeren fuldstændig invalideret - når jeg så har glemt det lidt, så går det STRAKS meget bedre

Jeg har lagt mærke til, at det gør mest ondt om aftenen. Men der har jeg jo så også brugt foden hele dagen. Igår sad jeg oppe på køkkenbordet (fy da!) og benene hang bare ned uden at kunne røre gulvet, og DET kunne min fod så absolut ikke lide, for der begyndte det at brænde endnu værre end nogensinde, og selvom jeg hoppede ned i en fart, så fortsatte det et godt stykke tid efter, med borende jag og svidende fornemmelser, som senere ebbede noget ud.
- jeg skrev lige episoden ned, måske kan lægen tolke udfra dén oplevelse?!

Jeg prøvede også massagen, og dén går ikke! hvis jeg begynder at massere stedet, så blusser smerterne op og jeg kan slet ikke fortsætte massagen.

Det tip med koldt og varmt, føles faktisk rigtig rart og afslappende og forværre i hvert fald ikke nogen symptomer, så det er nok den vej jeg skal fortsætte.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 22:45   #29
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg sidder og får den tanke, om du har noget du går og spekulerer over, måske noget med et af dine børn.

For ca. 8 år siden havde jeg min store niece boende, hun boede ellers i Jylland med sin mor og lillebror, men havde været rodet ind i noget med en bande.
Min niece stod mig dengang meget nært, og havde gjort det fra hun var helt lille.
På et tidspunkt var hun tilbage i Jylland og der gik rigtig ged i det hele for hende, så hun måtte tilbage hertil i en fart.

Da oplevede jeg, at vågne om natten med de mest sindssyge brændende smerter ud i den ene hånd, jeg havde ellers aldrig haft nogle problemer med mine hænder.
Jeg gik rundt i stuen og svingede med armen, for jeg var overbevist om, at der måtte være noget i klemme, imens trillede tårerne ned af mine kinder.
Havde jeg ikke haft både niecen og mine egne to børn at tage hensyn til, så havde jeg skreget af smerte.

Da det endelig holdt op gik jeg i seng igen, en time senere gentog det hele sig igen, og sådan gik hele natten, og den næste nat.
Så kontaktede jeg lægen, som gav mig en recept på Dolol (syntetisk morfin), så jeg kunne sove fra det.

Bagefter kunne jeg se, at det simpelthen har været en psykisk reaktion, fordi jeg havde så mange spekulationer i forhold til min niece.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2012, 23:11   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nææ, jeg synes ikke jeg går med nogle spekulationer omkring børnene - synes jeg er inde i en ret stabil periode rent psykisk - den mindste er lige stoppet i børnehaven og er startet på fritidshjem, men det er kun positivt og dejligt (at det endelig er kommet samling på tropperne).....

Puha, kom lige til at se en væmmelig video på BT omkring børnemishandling, jeg er fuldstændig fra den og sidder og ønsker at jeg aldrig havde set den.....huuuulk. Så jeg kan ikke rigtigt tænke lige nu. Tror jeg må ud og lave en kop te at sunde mig på.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årebetændelse/blodprop i foden?? Ninja Alt det andet 11 04-04-2013 20:51
Om kost og sindssyge nocturne Politik og Samfund 12 22-02-2012 22:48
Knyst på foden.. Yasmin Alt det andet 4 28-08-2009 17:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension