K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-02-2010, 17:37   #11
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa mange tak for jeres svar nu føler jeg mig bedre tilpas ang det med pauserne, så det var rart at få på plads og jeg skal kun gøre det jeg kan holde til og holde pauser når det bliver for meget eller tage hjem hvis det er helt galt og jeg skal ikke lade mig presse selv om kommunen vil have mig op i flere timer, har jeg forstået det rigtigt ???
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2010, 21:09   #12
metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2008
Lokation: københavn
Indlæg: 11
Styrke: 16
metropol er ny på vejen
Ja, det har du. Du skal blot huske, at det er vigtigt, at du møder op hver dag, også selvom du kun kan klare, at være der i 15 min. Det er altid bedre at møde op kort tid, end at blive hjemme. Held og lykke med det. Jeg er selv blevet færdig med min arb. prøvning på 10 uger PUHA
metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2010, 22:32   #13
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa mange tak jeg fik bare den opfattelse i fredags da jeg var der at de så meget hårdt ned på at man gik før tid, blev også nævnt da de sagde at nu skulle jeg jo huske at det var til kl 15 jeg skulle være der, blev der sagt i en bestemt tone! da man jo er billig arbejdskraft for dem så jo mere de kan få jo gladere er de , bare min opfattelse men jo ikke mig de skal vurdere som sådan det er jo kommunen.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2010, 22:47   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg vil da bare lige sige ,jeg lige er revuderet til flex,og det til 12½ time om ugen jeg var der 12½ time med pauser ,så det hedder 12½ time med arbejds evne på 10 timer ....
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2010, 09:33   #15
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa tak nu er jeg der så i 15 timer og holder en pause på 30 min hverdag eller mere så min arbejdsevne er omkring de 12½time hvis nok men har kun været der en dag men kender mine ressurcer hvor meget jeg kan holde til, det er der lige som fundet ud af da jeg gik i skole i sin tid men kommuner vil jo gerne prsse ind til de 37 timer jo flere timer jo bedre og det hænger mig langt ud af halsen undskyld sproget da man jo ved hvad man kan klare og ikke klare. selv om jeg kun skal sidde ned og sortere papire i arkiveret er 1 time nok efter det mister jeg overblikket, koncentrationen og begynder at glemme hvad hva det lige jeg skulle, så holder jeg pause og derefter arbejde i ca en time igen også fri men så kan jeg heller ikke mere den dag desværre.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2010, 09:55   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Men kan jo også hvis ,man ved med sig selv at i dag klare jeg kun kort tid ,ringe og sige jeg kommer en time sener eller linde .Mit sidste sted var fra 12 til 14.30 og der var da dage hvor jeg tænkte at skulle jeg ha mådt kl 9 så ville jeg ha været nød til at sige jeg ikk blev klar til tiden...Men pøj pøj med din af prøvning..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2010, 11:19   #17
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa ja det er rigtig møder selv kl 12 da jeg ikke kan klare at stå op til et vækkeur så er dagen mere eller mindre ødelagt, så er jeg så forvirret, skal vågne af mig selv, så med at møde kl 12 passer mig ganske udemærket og skal så gå igen kl 15 her i de første 14 dage men skriver dagbog for hverdag, så kan de se på sort på hvidt at de ikke skal sætte mine timer yderligere op og jeg skriver hver pause ned jeg holder om det så lige er 5 min det hele bliver skrevet ned. Håber snart jeg kan komme videre og der bliver en afslutning på hvad jeg skal for det er meget hårdt psykisk for mig det her tæger på ens kræfter.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2010, 14:32   #18
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa var der i dag i 1 time, det hele drillede mig totalt og ville ikke som jeg ville, kunne ikke koncentrere mig og glemte hvad det var jeg lige var ved, men var min kontakt person på stedet der synes jeg skulle tage hjem, da han kunne se det hele drillede for mig idag, så blev helt glad at han bemærkede det :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 17:25   #19
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa er meget spændt på imorgen når min jobkonsulent kommer til møde ude på mit praktik sted, for planen var at jeg skulle være der 15 timer om ugen, 3 timer hver dag men har kun kunne holde til 7 timers arbejde på 4 dage, så er spændt på hvad der så skal findes ud af og har husket dagbog for hverdag også weekenden. Nogle af jer der har arbejdet under de timer som i havde aftalt og hvordan gik det, er noget nervøs nemlig om de skælder mig ud og presser mig mere, for jeg laver ikke andet når jeg har fri end at sove faktisk, er simpelthen så smaddert og brugt i hele kroppen at 3 uger endnu er meget lang tid hvis jeg kun skal bruge tiden på at sove og være i praktik jo.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 18:31   #20
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Husk på, at det er kun dig der ved hvordan du har det og kan du ikke klare de timer der er bestemt fra start, så må i revudere timeantallet.

Jeg er selv i praktik i 15 timer, men er så lige gået ned til 12 timer da jeg har fået en fridag midt på ugen. Det syntes jobkonsulenten vil skulle prøve, så vi kunne se om det gav færre sygedage.

Det er muligt de vil presse dig, men der er noget der hedder livskvalitet og den har du vist ikke meget af lige nu, Man skal også kunne fungere når man har fri, men det glemmer de vist

Håber mødet går godt og de lytter ordentlig til dig.
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension