K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2014, 16:47   #1
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Møde med rehabiliteringsteam

Vil høre om nogen kan hjælpe mig med hvad jeg skal være opmærksom ved møde med rehabiliteringsteam. Dette skal forhåbentlig foregå i januar. Skal til læge i denne mdr. og have lavet en LÆ265. Dette mhp. FP, er virkelig nervøs for hvad der kommer til at ske.
Gik ned med arbejdsrelateret stress som har udviklet sig til depression, angst og udbrændthed. Disse diagnoser er fra psykiater som i specialerklæring bla har skrevet alle behandlingsmuligheder er udtømte.
Har kun fået det værre siden jeg blev sygemeldt i foråret 2012...
Har brug for at høre fra andre som kender til dette, det fylder rigtig meget oveni det at være syg...
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 19:06   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.790
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hjertelig velkommen....

Kære MilleMai

Grundet manglende overskud, opfordre jeg dig til at læse denne tråd igennem.

Bliv her på din tråd fremover.

Det er Brikke`s tråd som også handler om mødet med Rehabiliteringsteamet.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=3...ghlight=Brikke

DUKH

http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...iliteringsteam

Så dukker der flere spørgsmål op.

Tag det roligt, du skal nok få svar på alle dine spørgsmål.

Men første betingelse er, at du søger aktindsigt ved alle og forstår alt, hvad andre skriver i din journal.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 08-12-2014 kl. 19:22.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 19:39   #3
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Skriv til din SB, at du ønsker at få en kopi af hvad SB har sendt til lægen.

På den måde kommer du på forkant, med hvad SB ønsker skal uddybes i LÆ 265..
til din fordel
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 21:03   #4
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Har aktindsigt fra det hele... God ide med at kontakte SB for at være på forkant til hvad der skal uddybes i LÆ265..
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 21:14   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu skriver du ikke om du har fået lavet den rehabiliterings plan der skal laves inden mødet....den forberedende del...

Men det er vigtigt at være grundig og omhyggelig når den skal udfyldes....så alt kommer med i den...

Ved du ikke hvad en rehabiliterings plan er så læs om den her http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...iliteringsplan

Hvis der er ting du vil have sagt til det rehab møde...så husk at skrive dem ned på et stykke papir inden mødet....mange har det med at glemme ting når de først sidder midt i mødet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 21:21   #6
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
SB er igang med den forberedende del, jeg bliver så indkaldt hvor vi sammen skal gå den igennem inden den sendes videre til rehabiliteringesteam...
Måske det ville være en god ide at have min bisidder fra fagforeningen med der.... Føler nu har har en SB som vil mig det bedste og virker meget forstående.. Men er godt nok nervøs for hvad der kommer til at ske...
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 22:54   #7
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MilleMai Se meddelelser
SB er igang med den forberedende del, jeg bliver så indkaldt hvor vi sammen skal gå den igennem inden den sendes videre til rehabiliteringesteam...
Måske det ville være en god ide at have min bisidder fra fagforeningen med der.... Føler nu har har en SB som vil mig det bedste og virker meget forstående.. Men er godt nok nervøs for hvad der kommer til at ske...


Hej hvis jeg var dig vil jeg efter mødet bede om at få den forberedelse del
Med hjem, så du i ro og mag kan gå den igennem, igen og igen og forholde dig til den.

Det er MEGET vigtigt at den bliver så præcis og fyldsgørende
Som muligt da rehab. Teamet skal forholde sig til den.


Jeg havde inden, taget til min fagforening hvor de hjalp
Med nogle stik ord jeg udfyldte den selv derefter over flere dage,
Ig der er jeg glad for. Jeg kunne ikke selv i løbet af en times tid være istand
Til at skrive den med min Sb. Det er. Alt for lidt tid, også fordi man kan komme
Til at glemme ret vigtigeinformationer, men hvis du har nogle dage til den
Kan du gå hjemme i fred og kikke på den.
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 23:06   #8
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Det synes jeg lyder som en god ide, det havde jeg slet ikke set som en mulighed. Tror SB er igang med den og vi så samlet skulle lave den færdig. Han har alt på mig bla speciallægeerklæring og også snart LÆ265.
Der er godt nok meget man skal have styr på og huske, dejligt man her kan få lidt hjælp.. Takker for i venlige mennesker der kommer med input jeg ikke selv havde tænkt....
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension