K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2016, 19:47   #1
pgo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
pgo er ny på vejen
hvad skal jeg gøre

hejsa er ny her
siden 2009 har jeg bøvlet med en dårlig fod efter en ulykke og har fået to indgreb i den og skal nu for tredje gang sygehus læge har sagt at jeg skal have en pension/fleksjob da jeg med mit nu værne arbejde ikke kan klare det da kommunen af afvist en revalidering til mig to gange da jeg har en uddannelse men com on det er jeg den uddannelse jeg ikke kan bruge mere på grund af skaden i min fod har store smerter i den efter en lang da på arbejde jeg er en voksen mand på 51 år men nogen gange tuder jeg altså af smerte og kan ikke gå på den men ingen hjælp. så mit spørgsmål hvem skal hjælpe mig med at søge en invalidepension for man skal have miste 2/3 af sin arbejdsevner så meget ved jeg da skal jeg hyre en stærk advokat eller er det mig egen læge der kan hjælpe mig holder ikke til det mere med den skade fod p.s. skal man være sygemeldt inden man kan søge invalidepension kærlig hilsen pgo
pgo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2016, 21:33   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
er du ikke sygemeldt nu? vil det sige du stadig arbejder med foden?

det er meget svært at overbevise kommunen, om men er for syg til at arbejde, mens man gør det og så bliver alle døre hurtigt lukket.

efter de nye regler skal man have meget mindre end2/3 arbejdes evne for at få pension, folk der kan arbejde 2 timer ugeligt kan få fleks job.

Så det er nok helt udelukket, fleksjob er også svært at få men da ikek helt umuligt.

Hvad står der i det afslag du har fået til revaldering?
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2016, 22:36   #3
pgo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
pgo er ny på vejen
nej ikke sygemeldt har været tvunget til at arbejde kommunen lukkede jo for sygedagene man skal jo leve ang. afslag på revalidering fik at vide at jeg havde en uddannelse men det er inde for dette område jeg har problemer kan ikke tåle at gå for meget og stå stille for meget pga. foden ikke kan klare det,men det forstår kommunen jo ikke man mister jo hurtig magten når man ikke ved man skal gør over for en så stor magt man er lille i dette spil
pgo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2016, 00:12   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Invalidepension - er det ikke dit eget pensionsselskab du skal henvende dig til så?

Man kan ikke søge førtidspension, hvis man er i arbejde - eller jo, det kan man godt - men man får selvfølgelig afslag.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2016, 09:59   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
så læne du arbejder, er det svært at forklarer kommunen at du ikke kan arbejde

ved godt,at du bider smerten i dig men enten sygemelder du dig ellers kommer du ikke videre
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2016, 12:03   #6
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Er din skade sag afsluttet i arbejdsskadestyrelsen?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2016, 12:15   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Anvender du fx krykker til at aflaste foden?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension