K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2014, 13:48   #1
skov trold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 77
Styrke: 15
skov trold er ny på vejen
Følgeseddel til fleksløns tilskud?

Hejsa.

Jeg ved godt reglerne for beregning af flekslønstilskud.

Men jeg har været så heldig at have fået et job. Ja faktisk i nogle mdr 2, da jeg har nogle få timer for FoF i nogle mdr.

Men når jeg får udbetalt flekslønstilskud, står der bare et beløb og en træk % til skat. Der står også at hvis jeg er utilfreds med beregningen så har jeg 4 uger til at klage.

Burde de ikke lave det sådan at jeg kan se hvordan de har beregnet det, og hvilke lønsedler der er med i hvilke mdr?

Hvor finder jeg regler for det?

Jeg har bekendtgørelsen om at de skal betale bagud og efter regulerer følgene mdr. Men der står ikke noget om at vi skal kunne se deres beregning.

På forhånd tak for hjælpen
Irena
skov trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2014, 14:31   #2
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af skov trold Se meddelelser
Hejsa.

Jeg ved godt reglerne for beregning af flekslønstilskud.

Men jeg har været så heldig at have fået et job. Ja faktisk i nogle mdr 2, da jeg har nogle få timer for FoF i nogle mdr.

Men når jeg får udbetalt flekslønstilskud, står der bare et beløb og en træk % til skat. Der står også at hvis jeg er utilfreds med beregningen så har jeg 4 uger til at klage.

Burde de ikke lave det sådan at jeg kan se hvordan de har beregnet det, og hvilke lønsedler der er med i hvilke mdr?

Hvor finder jeg regler for det?

Jeg har bekendtgørelsen om at de skal betale bagud og efter regulerer følgene mdr. Men der står ikke noget om at vi skal kunne se deres beregning.

På forhånd tak for hjælpen
Irena
Du finder ingen regler for dét.. Men det er dybt bekymrene, at der ingen udregning er med hver måned.

Jeg har endnu ikke hørt om nogen fleksere, som fik beregningen..

Der er sådan set ingen problem så længe en måned følger aftalen. Så kan man beregne selv. Men så snart at en måned ikke længere er som aftalen, så er vi på herrens mark.

Praksis er forskellig fra kommune til kommune. Nogen bruger aftalen som udgangpunkt, og modregner så måneden efter. Problemet er bare at det er lovligt at efterregulere i op til 12 mdr.. Så bliver det bare totalt uoverskueligt hvis der foretages en efterregulering, som ikke kan ses..
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension