K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Midlertidig Førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Midlertidig Førtidspension Her vil vi sætte fokus på emnet midlertidig førtidspension, samt følge meget nøje med i hvordan politikkernes revurdering af førtidspensions loven forløber.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2011, 16:49   #1
Tullepigen90
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tullepigen90s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Lokation: Jylland
Alder: 33
Indlæg: 113
Styrke: 14
Tullepigen90 er ny på vejen
Erfaring søges!

Hej
Er der nogen af jer derude, som har erfaring eller viden om hvordan en genvurdering af førtidspension foregår??
Nu er jeg kun 20 år og er på førtidspension. Jeg fik pension midlertidigt i 3 år, hvilket vil sige at min pensionssag skal vurderes igen her i år. Er der nogen der har viden om, om de kun vil give mig pension 3 år af gangen indtil jeg bliver omkring de 25-30 år eller??
Det skal lige siges at jeg har en kronisk og fysisk sygdom, som ikke kan helbredes og at min tilstand nok er uden de store forbedringer på sigt.
Håber der er nogen søde mennesker her på k10, der vil dele lidt ud af deres viden og erfarring. Det er godtnok først til november, at min sag skal tages op igen, men jeg synes allerede jeg er begyndt at blive bekymret og lidt presset. Godtnok er min tilstand ikke blevet bedre siden jeg fik pension, men jeg er alligevel nervøs for deres afgørrelse
__________________
Mvh.
Nanna - (Tullepigen90)

Førtidspensionist pr. 1/11-2008
Tullepigen90 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring med Ombudsmanden søges. Sannepil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 01-08-2012 12:18
Erfaring søges !! doggerbanke66 Alt det andet 16 12-01-2011 11:11
Viden/erfaring med kobberforgiftning søges. lola44 Dit og Dat 5 10-11-2010 04:04
erfaring søges - stivgørende op vivims Alt det andet 4 25-12-2009 13:25
erfaring søges Hannepanne Spørgsmål ang fleksjob 6 14-03-2009 12:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension