K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2009, 22:16   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kristiansen Se meddelelser
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener, men jeg har skrevet med tre personer, men vil gerne i kontakte med mange, mange flere. Jo flere, jo bedre billede af helheden.



Selvom firmaet er lukket, vil vi meget gerne snakke med dig. Jeg synes det er en yderst vigtig historie.

Mange tror ikke de har noget at byde ind med, da det nok ikke er "interessant". Men når man først snakker med folk, viser det sig ofte, at der er en god historie. Det hjælper ofte, der kommer andre øjne på.

Tak til Buster. Jeg er blevet kontaktet af Flexteam Slagelse, og jeg snakker med dem senere i dag eller i morgen.
Det var sådan set også bare det jeg mente , hvis folk vil være annonyme så er det jo ikke sikkert at de skriver i tråden at de har skrevet til dig men det har du så selv gjort nu ...

Jeg skriver min historie til dig en af de nærmeste dag jeg kan skrive firma på også og fortælle hvordan det endte for mit vedkommen, så kan du se om du kan bruge det til noget du skal være hjertelig velkommen i hvert fald
  Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 22:29   #12
Kristiansen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Kristiansen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det var sådan set også bare det jeg mente , hvis folk vil være annonyme så er det jo ikke sikkert at de skriver i tråden at de har skrevet til dig men det har du så selv gjort nu ...

Jeg skriver min historie til dig en af de nærmeste dag jeg kan skrive firma på også og fortælle hvordan det endte for mit vedkommen, så kan du se om du kan bruge det til noget du skal være hjertelig velkommen i hvert fald
Det ser jeg meget frem til. Tak for det.
Kristiansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 13:57   #13
Kristiansen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Kristiansen er ny på vejen
Her er lige et link til et såkaldt Google Map:
http://maps.google.dk/maps/ms?hl=da&...,11.634521&z=7

Dette vil blive offentliggjort og brugt som talerør for fleksjobbere. Det er indtil videre en test. De blå pile er der, hvor der har været et problem, når det kommer til at køre kommer der historier på alle de pile, der bliver tilføjet.

Så store historier som små historier er derfor stadig vigtige. Kortet skal i sidste ende gerne give et billede af hele Danmark og ikke bare en by eller region.
Kristiansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 14:06   #14
Kristiansen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Kristiansen er ny på vejen
Jeg kommer med en opfordring til alle. Det skal ikke forstås negativt, men som en venlig og bestemt opfordring til, at man kommer på banen.

Scenarie 1: Vi består vores projekt ved at artiklerne er bygget op om nyheder, der er skrevet. Det bliver tyndt og er ikke til gavn for andre end os(journalisterne).

Scenarie 2: Der kommer en flekjobber på banen, der vil stå frem med navn og billede. Vi får navne på nogle firmaer, der udnytter systemet og eventuel andet nyttig information. Det betyder vi får noget ud af det, men det gør I, i den grad også.

Vi vil selvfølgelig gerne snakke med anonyme, men vi har brugt rigtig, rigtig meget tid på at snakke, lave aftaler, og så hører vi ikke mere. Det er spild af jeres tid, men også af vores.

Hvis det skal ud i offentligheden og give noget genklang, så skal folk på banen. Det er ligesom, at alle regner med, at der skal nok være en anden, der tager sig af det. Men vi har p.t. intet, der kan hjælpe denne historie på vej, så den gavner situationen for mange af de mennesker, der bruger dette forum.

Jeg forstår godt, at mange står i en svær situation, og det kan være uoverskueligt at snakke med en journalist. I kunne måske også gå sammen tre-fire mennesker og lade jer interviewe, så hviler det ikke kun på en person.

Jeg håber I har forståelse for det.

De bedste hilsner
Kenneth Kristiansen
Kristiansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2010, 11:17   #15
Kristiansen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Kristiansen er ny på vejen
Hej alle sammen

Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år. Jeg vil lige følge op på tråden, og de artikler, der skulle komme ud af det.

Kort før vores deadline sprang min makker fra. Det betød, at jeg havde under 24 timer til at lave to mands arbejde for at bestå. Det lykkedes næsten. Der er lidt fejl og mangler, der skal rettes, for at jeg kan komme godt i land med projektet. Det passer mig fint, da det oprindelige slutresultat var forhastet og ikke godt nok ift. den research, der lå bag.

Jeg er derfor i gang igen med at indsamle info osv., så projektet får den afslutning det fortjener. Derfor er folk stadig mere end velkomne til at bidrage, hvis de har noget på hjerte.

Jeg beklager, der er gået noget tid, men har som tidligere skrevet, har jeg haft travlt. Så har der også lige været en eksamen i samfundsfag.

De bedste hilsner
Kenneth Kristiansen
Kristiansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2010, 13:42   #16
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
[QUOTE=Kristiansen;86851]Hej alle sammen

Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år. Jeg vil lige følge op på tråden, og de artikler, der skulle komme ud af det.

Kort før vores deadline sprang min makker fra. Det betød, at jeg havde under 24 timer til at lave to mands arbejde for at bestå. Det lykkedes næsten. Der er lidt fejl og mangler, der skal rettes, for at jeg kan komme godt i land med projektet. Det passer mig fint, da det oprindelige slutresultat var forhastet og ikke godt nok ift. den research, der lå bag.

Jeg er derfor i gang igen med at indsamle info osv., så projektet får den afslutning det fortjener. Derfor er folk stadig mere end velkomne til at bidrage, hvis de har noget på hjerte.

Jeg beklager, der er gået noget tid, men har som tidligere skrevet, har jeg haft travlt. Så har der også lige været en eksamen i samfundsfag.

De bedste hilsner
Kenneth Kristiansen[/QUO

Spændende er det sku, altid godt at få focus på de ting der bare IKKE fungere i vores "velfærdssamfund".. Det sørgelige aspekt i denne tråd som jeg syntes er ligeså vigtig at få focus på er, at man skal kæmpe og kæmpe skrive lange klagebreve. Det kræver så mange ressourcer af en og man er helt opgivende nogle gange bare fordi man kæmper for sin "ret", og ydermer at sagsbehandlingsgangen skal tage så fuc.. lang tid. Det er totalt umenneskelig at blive behandlet på den måde, og hvis ikke man er småpsykotisk når man starter kampen, skal man sku nok ende med at blive det
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension