K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-12-2010, 10:04   #11
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hej håber,
Låner lige nogen af de gode råd og svar der er i din tråd.

Har også problemer med at få tildelt en SB efter min revaydelse stoppede. Og med at få kommunen til at indhente/bruge relevante lægeoplysninger.


God jul!
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 15:36   #12
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
de skal indkalde til opfølgning.. men hvis de glemmer det har du også pligt til at gøre dem opmærksom på det..

det var hvad jeg fik besked om da jeg blev sat på et intro kursus. men en gammel af gårde sagsbehandler..

og hendes råd var så at hver gang du slutter en møde så får du en ny tid inden du går.. og samtidig beder du om et referat at mødet som bliver sendt hjem til dig et par dage efter.. og du har faktisk krav på det..

følger du det råd så vil du få det langt bedre med din stress.. for det handler meget om for stress ramte at de kan have lidt kontrol i sit liv...

held og lykke med det...
Tak for dit råd. Jeg plejer at få referat sendt.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 15:44   #13
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Tak for dit råd. Jeg plejer at få referat sendt.
ja jeg hørt så aldrig det omtalt inden det kursus på kommunen.. men gjorde dem opmærksom på mit krav og at jeg havde meget brug for det.. og de måtte give mig ret i at reglerne var sådan..
så efter det var der ingen problemer..

men jeg har så heler ikke noget dårligt at stemple mine sagsbehandler for de har altid vist mig et stort hensyn hele vejen igennem..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2011, 19:06   #14
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Nå jeg fik så fat i dem i dag efter de har holdt lukket for telefonerne mellem jul og nytår og jeg blev, af en ellers utrolig venlig dame, oplyst om, at jeg da vist var glemt og havde iøvrigt ingen sagsbehandlere længere.

Hun ville dog tage fat i deres souschef og bede ham tildele mig en sagsbehandler asap og så ville jeg blive indkaldt til møde snarest. Regner med at rykke fredag hvis jeg ikke har hørt fra dem inden.

Gad vide, hvor længe jeg havde fået lov til at gå hvis jeg ikke selv havde reageret?

Nå, men ihvertfald tak for jeres svar

p.s denne burde vel flyttes over i det nye underforum om sygedagpenge, men hvordan gør man det?
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2011, 19:40   #15
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Håber.

Du bør for en sikkerheds skyld, skrive brev hvori du ref. til telefonsamtale d.d. og indhold, både at du vist var glemt, at ingen sagsbehandler havde, og har fået lovning på tildeling af én pronto, samt at du samtdig beder dem indkalde dig til en samtale med den nye SB, også pronto.

Brevet afleveres på centret m. kopi hvor du får stempling af dato samt underskrift.

Samtidig med afl. du brev om aktindsigt, samme procedure m. dato og underskrift v. aflvering.

Kan du få hjælp af fagforening?
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skal kommunerne ikke overholde loven-jo de skal østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 4 04-08-2020 23:17
skal staten ikke overholde loven? einstein Politik og Samfund 15 03-02-2013 20:34
opfølgningssamtaler ved sygemelding fra aktivering Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-04-2011 15:30
Skal kommuner ikke overholde loven? Florken Skal kommuner ikke overholde loven? 31 17-12-2010 13:01
Jo kommuner skal overholde loven Susanne Skal kommuner ikke overholde loven? 9 09-03-2006 12:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension