K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-02-2013, 09:56   #1
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Lidt info vedr. nye regler om praktik og beskrivelser

Hej alle

Jeg har været til møde med jobkonsulent som fortalte mig at meget af det nye vedr. praktik er at der skal beskrives MEGET mere end der skulle under de gamle regler!

Så min 2 år lange praktik vides ikke endnu om er brugbar! Netop på det grundlag! MEN, hun mente at der skulle være en chance for at de blot kunne gå ind og beskrive den forfra da den lige er afsluttet Uden dog at kunne love det!

Endvidere er det stadig usikkert om jeg skal ud og afprøves i præcis samme fag som den 2 årige praktik dækkede over! Hvilket jeg synes grænser sig til idioti! Ikke nok med at 2 år var for længe i praktik, men hvis de så ligefrem vil sige at den har været nyttesløs i forhold til at søge fleksjob, ja så tror jeg nok bare jeg kravler i seng igen!

Jeg ved godt at der er stort set INGEN der ved hvordan de nye regler kommer til at se ud i praksis, men er der mon alligevel nogen der har lidt at sige til dette?

Skriver det også for at dem der måske ikke vidste at beskrivelser af praktikker skal være yderst fyldestgørende i forhold til gamle regler....

God dag til alle

h

Lige et bonusspørgsmål. Hun sagde at jeg skulle igennem et ressourceforløb..... troede at det kun var til dem de mente vare i fare for at skulle på FP. For det er jeg ihvertfald ikke....
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!

Sidst redigeret af hboegelund; 12-02-2013 kl. 10:16. Årsag: et sidste spørgsmål
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørgsmål vedr. praktik..... Gekko Alt det andet 6 12-09-2013 01:05
Kørsel vedr praktik til kommende fleksjob Taxamor Alt det andet 16 02-04-2013 19:40
Barn syg under praktik-regler? frk.lykke Alt det andet 6 05-11-2009 16:19
Regler vedr. sygedagpenge. TinaB Dit og Dat 5 12-05-2009 02:11
info om EU regler mm buster Politik og Samfund 1 12-12-2008 14:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension