K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2013, 20:02   #821
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ok Boras.

der har du så et super godt sted at handle, hvis det er tæt på hvor du bor.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2013, 23:19   #822
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej

Jeg har lige et spørgsmål ... kan man dampe PG + aroma alene uden anden tilsætning ?
Manden tror ikke han kan tåle dampen, så han vil gerne prøve bare kun med nikotin basen ..

Jeg fik varer fra mulen i går, og til min store ærgelse havde de sendt mig vanille aroma og ikke pink candy som jeg havde bestildt .. skrev en mail til dem, at jeg synes det var ærgerligt at modtage forkerte varer .. og vips i dag var der mail tilbage at de med det samme ville sende mig den rigtige vare .. jeg har fået mail på nu at varen er på vej til mig nu .. det kalder jeg hurtig service
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 00:53   #823
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
I denne tråd, på side 53, indlæg #527 skriver helenekr.

"Jeg var inde i aftes og bestille VG rygevæsker på Liberty-flights (den engelske!), så nu er jeg spændt på hvordan det føles at komme tilbage til mit VG damp - jeg har længe dampet PG, eller blandingen af begge. Købte kun de små testflasker på 5 ml, for jeg har prøvet at brænde inde med de store 30 ml som jeg ikke kunne lide.."

Så det må man kunne, jeg har ikke prøvet det selv, damper kun VPG med e-juice iblandet.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12

Sidst redigeret af Boras; 14-01-2013 kl. 00:56.
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:07   #824
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Tak boras ..
Manden må prøve ..
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:09   #825
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så har jeg formuleret mig klodset, der skulle stå ''eller rettere blandingen af begge'' for jeg har aldrig dampet ren PG, men har dampet væske med høj PG. Fx 80% PG 20% VG....

Men jeg har dampet ren VG, og det er ikke lige mig......det er simpelthen for mildt, men en overgang syntes jeg det var fantastisk.

Hvis man damper ren PG kommer der ingen damp, det er jo VG'en der giver dampen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:16   #826
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
UPS!!!

Takker for info, troede bare jeg lige havde fundet de vise sten, kunne huske, at jeg havde læst det et sted i min research om e-cig da jeg skulle starte op.
undskyld min fejlinformation, men jeg var ikke klogere (hvilket en stor del af min omgangskreds sikkert gerne vil uddybe).
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:19   #827
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Neeej, det er ikke din skyld, det er bare mig der engang i mellem ikke får formuleret mig ordenligt - jeg skriver jo nærmest som om jeg har dampet ren PG. Såååå fejlen er min
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:20   #828
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
haha .. så blev jeg da også lidt klogere i dag ..

han må prøve det, og jeg har sagt til ham der ingen damp kommer, men det var fint for ham.

jeg skriver lige herinde hvad resultatet bliver..

boras bare det du kan finde rundt i tråden siger noget om din styrke .. jeg har opgivet, det er for vildt for mig ..
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:23   #829
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
AAA, som regel hvis man har problemer med dampen, så er det PG'en man ikke kan klare - så tror du ikke at han skal på ren VG??

Jeg har aldrig hørt man ikke kan klare VG - mange damper også kun VG af samme grund, da PG plejer at være synderen....

Prøver lige at uddybe..

PG giver haldskrads og hårdhed - jo højere PG, jo mere halskrads = ren PG, som at få haldskrads x 100 bare uden damp.

VG giver damp og rundhed - jo højere VG, jo mildere og fyldigere damp - bare uden PG'ens ''kvælningsfornemmelse''.....som også kan give lidt hjertebanken mm, hvis koncentrationen er for høj.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 01:30   #830
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
jamen så har jeg jo købt det forkerte
Det er netop denne "kvælnings" fornemmelse han taler om .. så troede jeg jo bare at det skulle være ren nikotin ..

Det vil sige hvis jeg prøver med langt mest VG, og en smule PG .. så skulle det være bedre ?
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension