K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2017, 12:27   #251
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Onsdag d 15 nov 2017. Rykker for svar til Lærkevej.

Gmail - Att_ Jobcenterchef Mxxxx xxxxxx xxxxx - Manglende svar fra Jobcenter Lærkevej JKI , svar udbedes...

[Billedet slettet pga redigering]

De 2 klager kan læses her:

Vedr Sygemeldt via Jobnet. Løgnagtig og ulovlig sagsbehandling Torsdag d 19 okt 2017
[Billedet slettet pga redigering]

[Billedet slettet pga redigering]

[Billedet slettet pga redigering]

Klage over systematisk ulovlig sagsbehandling igen.Lørdag d 21 okt 2017



Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2017, 13:01   #252
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
nov 16. 2017 Svar og Redegørelse fra Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen.

nov 16. 2017
Svar på henvendelse til Beskæftigelsesministeriet (BM ID: 1408969)




nov 16 2017
Svar og Redegørelse fra Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen.

Igen en omgang ævl og udenomssnak Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen...




1. Om reglerne om førtidspension er klare nok, er ikke det faktiske problem.
Uanset hvor klare reglerne er, er det ikke argumentation for, at det er ok
at lyve, bedrage, manipulere samt at overtræde loven af de SB og Jurister
der "behandler" disse personlige sociale sager.

Hvad vil Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen gøre for at disse personer
stilles personligt til ansvar over for loven ?

Dette så alle borgere har en vished og retssikkerhed for at den lovgivning Folketinget
har vedtaget overholdes. Nøjagtig som flymekanikere, kloakmestre og EL-installatører.
De står derved til ansvar over for lovgivningen og ikke en tilfældig forvaltningschef`s
private mening om hvornår lovgivningen skal overholdes.

2. Det sker bare ikke, selvom man som borger gennem ens læge fuldt ud kan dokumentere
at ens arbejdsevne er meget begrænset og ikke kan udvikles, ja, min læge skriver dertil at
det kun bliver værre med årene...

3. Det sker heller ikke, selvom man som borger gennem ens læge fuldt ud kan dokumentere ikke kan udvikles...

Redegørelse ressourceforløb 19 sider.pdf
Disse 19 siders Redegørelse kan downloades her:
https://www.facebook.com/download/pr...92791801036844


.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2017, 13:04   #253
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
nov 15 2017 Rykker for svar til Lærkevej vedr "straks" siden d 10 sept 2017

Nogen her der tilfældigvis kan svare mig på de 2 følgende spørgsmål,
nu når Jobcenterchef Mxxxx xxxxx xxxxx eller Jobcenter Lærkevej ikke vil ?

--------------------------------------------------------------------
Vedr Indkaldelsesbrev til jobsamtale i kontaktforløbet

Jeg har tidligere fået en økonomisk sanktion, for jeg ikke RETTIDDIGT
havde orienteret om.... så hvad præcist menes med "Straks" ...?

Hvis der ikke er tale om force majeure, hvornår må en borger så senest melde afbud til et
indkaldt møde - f.eks. til kl. 10:30 mandag d 27 nov 2017, uden at blive sanktioneret ?

Hvordan må borgeren melde afbud: Mail, brev, telefonisk eller ved personligt fremmøde,
igen uden at blive sanktioneret ?

Og hvor i lovgivningen står det noget anført om emnet?

Mvh...
--------------------------------------------------------------------

[Billedet slettet pga redigering]


.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2017, 13:41   #254
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
nov 16. 2017 Brev fra Jobcenteret Orientering - 15-11-2017

Svar fra Axxxx sxxxx inde fra "JuristHæren"
CF 2. kontor, område 1
Bernstorffsgade 17
1577 København V


.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2017, 17:26   #255
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tror desværre ikke du vil/kan få svar på hvad straks betyder...ud over det de allerede har skrevet..

Så de har skrevet at straks betyder at du hurtigst muligt efter du opdager at du ikke kan møde...giver besked...

Men det er jo gummi sprog de bruger...straks....rimelig tid osv osv...

Der er ingen definitioner på disse ord...og kommunen kan selv bøje dem som de vil..

For hvad fanden er rimelig tid....eller inden for en rimelig tid...rimelig kan jo dække over lang tid...alt efter hvordan man definere ordet rimelig tid...

Men jeg ser frem til hvad de vil sige til dig....og især de henvisninger til love de bruger.....for jeg har ikke fundet noget på de ord og hvad de betyder...eller hvad kommunerne mener de betyder...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 18:57   #256
Michael H
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2017
Indlæg: 1
Styrke: 0
Michael H er ny på vejen
Hej Kio

Er igang med de samme mennesker som behandler din sag, mere rådne og løgnagtige mennesker findes simpelt hen ikke her i Danmark. Jxxx xxxxxxx xxxx og Sxxxx sxxxx sxxxx xxxxx tager klart første pladsen. Er iøvrigt blevet flået i jakken så den gik itu og var nær væltet ned af trappen fordi jeg havde glemt at logge ind på deres computer af en af deres vagter, samme vagt syntes næste gang han så mig at han skulle vise mig hvor hårdt han rev mig i jakken sidst hvilket har resulteret i en ødelagt telefon. Jobcenteret vil ikke dække jakken da han havde kaldt på mig to gange i et rum med ca 30 personer. Nu vil jeg se om de vil dække telefonen ellers overvejer jeg en politi anmeldelse. Held og lykke med din sag.
Michael H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2017, 19:59   #257
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Det er i dag d 21 nov 2017...

Og jeg har (endnu) ikke fået svar.

Men de har jo også til kl 23.59:59 i aften... Røvhuller, jer der læser med, jeg håber fanme I har en dårlig smag i munden og dårlig samvittighed at I kan opføre Jer så uhøvelsk over for Jeres medborgere...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tror desværre ikke du vil/kan få svar på hvad straks betyder...ud over det de allerede har skrevet..

Så de har skrevet at straks betyder at du hurtigst muligt efter du opdager at du ikke kan møde...giver besked...

Men det er jo gummi sprog de bruger...straks....rimelig tid osv osv...

Der er ingen definitioner på disse ord...og kommunen kan selv bøje dem som de vil..

For hvad fanden er rimelig tid....eller inden for en rimelig tid...rimelig kan jo dække over lang tid...alt efter hvordan man definere ordet rimelig tid...

Men jeg ser frem til hvad de vil sige til dig....og især de henvisninger til love de bruger.....for jeg har ikke fundet noget på de ord og hvad de betyder...eller hvad kommunerne mener de betyder...
Derfor jeg offentliggøre det hele Web.

Det er fanme ikke i orden at formulere et breve til borgerene, så ikke kan forstås og som "kan" give anledning til økonomiske sanktioner...

Eks.:
"Sprog: En jobplan er et juridisk bindende dokument for den ledige, a-kassen og Jobcentret.
Det er derfor vigtigt, at jobplanen skrives i et for de tre parter forståeligt sprog."

Det iht
BIF Sprogguide del 1.pdf
BIF Sprogguide del 2.pdf
Bilag 8 Koncept skrivevejledning til BIF borgerbreve.pdf

google det hvis I gider, har dem liggende herhjemme.
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2017, 20:11   #258
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Michael H Se meddelelser
Hej Kio

Er igang med de samme mennesker som behandler din sag, mere rådne og løgnagtige mennesker findes simpelt hen ikke her i Danmark. Jxxx xxxxxxxx xxxxx og Sxxxxx xxxxx xxxxxx tager klart første pladsen. Er iøvrigt blevet flået i jakken så den gik itu og var nær væltet ned af trappen fordi jeg havde glemt at logge ind på deres computer af en af deres vagter, samme vagt syntes næste gang han så mig at han skulle vise mig hvor hårdt han rev mig i jakken sidst hvilket har resulteret i en ødelagt telefon. Jobcenteret vil ikke dække jakken da han havde kaldt på mig to gange i et rum med ca 30 personer. Nu vil jeg se om de vil dække telefonen ellers overvejer jeg en politi anmeldelse. Held og lykke med din sag.
Bare kald mig Kim
Jeg kender alle de gamle vagter dernede, også ham der har været der længst.
Jeg har et godt forhold til dem, de har aldrig set mig sur eller højt-talende, indtil her de sidste par gange.

De "nye" vagter skal så lige lære mig at kende. De prøver så måske, især en af dem de sidste par gange, og han er ikke særlig stor (dansker), men jeg giver ham besked, eller hvad jeg nu siger

Du kan høre det her en af gangene: https://www.youtube.com/watch?v

Men... hvis det nu skulle ske at en af de "nye" vagter tager fat i mig, så vil jeg nok vælte omkuld, jeg går pt (og måske resten af mit liv) på 2 krykker (også hjemme i lejligheden) så vil der straks komme en politi anmeldelse, det som voldsforsøg/angreb mm imod en sagesløs handicappet borger, der passer sine pligter i at møde op på jobcentret når man skal, og jeg har ingen og har aldrig haft sager af denne karakter. Men de sidste par gange jeg har været dernede, han han pænt holdt sig på afstand, han ved godt har ikke skal sige ret meget til mig, og slet heller ikke om de dybt godnatte "Ordensregler" de nu har sat op på væggen igen, som heller ikke er lovlige...

En politi anmeldelse har jeg tænkt på i et stykke tid, men det er ikke vagterne jeg har et problem med, den påtænkes så de SB der ikke er kompetente og som bryder loven, faglig koordinator Hexxxx xxxxxx xxxxxx, jobcenterchef Mxxxxx xxxxxxx xxxxxog Jurist Bx xxxxx xxxxxfra CF 2. kontor, område 1.

Sidst redigeret af Kio; 21-11-2017 kl. 20:24.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2017, 08:44   #259
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Og jeg har (endnu) ikke fået svar.

Men de har jo også til kl 23.59:59 i aften... Røvhuller, jer der læser med, jeg håber fanme I har en dårlig smag i munden og dårlig samvittighed at I kan opføre Jer så uhøvelsk over for Jeres medborgere...
Hvis du, som forventet, ikke modtager et svar, så kan du jo bruge dette imod dem hvis du en anden gang kommer ud i sådan en klagesag.

Hvis du en anden gang bliver sanktioneret p.g.a. for sen aflysning, og klager så den ryger til ankestyrelsen, så vil du ved manglende svar kunne dokumentere, at du ikke kan få oplyst hvad "straks" betyder, og sende denne dokumentation med til ankestyrelsen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2017, 16:11   #260
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Torsdag d 23 nov 2017. Update.

Tak for feedback Vovse og andre.

Jeg er i gang med at lave den lydoptagelse fra min "jobsamtale" på JC Lærkevej
i går Onsdag d 22 nov 2017 med bl.a. Sxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx & Hxxxxx xxxxxxxxx.

Bliver snart offentliggjort.


.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension