K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2009, 19:38   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hjorten som ny finansminister!!

..............det tyder indtil videre på at det bliver Hjorten der får Lykkes post som finansminister. Hvis han bliver dét, så kan det sgo da kun gå frem af, hahahah....juuuubiiii!!!!!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 20:28   #2
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Det er for mig ligegyldigt hvilken person der sidder på den post. For alt deres politik er fastlagt oppefra. Der er ikke en eneste minister der tør slå en fis uden at have spurgt farmand fogh først. bare se eva kjær- birthe rønn- Rikke hvilshøj. osv Alle der udtaler sig forkert, bliver fundet ude i frihavnen med en telefonboks om halsen. knus Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 21:00   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
Det er for mig ligegyldigt hvilken person der sidder på den post. For alt deres politik er fastlagt oppefra. Der er ikke en eneste minister der tør slå en fis uden at have spurgt farmand fogh først. bare se eva kjær- birthe rønn- Rikke hvilshøj. osv Alle der udtaler sig forkert, bliver fundet ude i frihavnen med en telefonboks om halsen. knus Paw
Hjort vil kræve en hel telefoncentral... vi har set ham flyde i havnen før.
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 21:02   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
Det er for mig ligegyldigt hvilken person der sidder på den post. For alt deres politik er fastlagt oppefra. Der er ikke en eneste minister der tør slå en fis uden at have spurgt farmand fogh først. bare se eva kjær- birthe rønn- Rikke hvilshøj. osv Alle der udtaler sig forkert, bliver fundet ude i frihavnen med en telefonboks om halsen. knus Paw
Jamen Paw nu sidder Fogh i Nato og skal jo så ikke sige noget mere

Men mon ikke det er Hjorte dyret der så kommer til at trække i trådene ...

jeg er for så vidt også ligeglad med om ministeren hedder det ene eller det andet for det hele er og bliver noget L*** indtil vi får skiftet regering og så håber jeg bare at S og SF viser sig vores tillid værdig
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 21:09   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der har også været snakket om at skatteministeren Kristian Jensen skal skifte til finansministeret...

Velfærdsministeret skal deles op tror de....og Troels Lund Poulsen skal have den sociale del...men ok...det kan næppe blive værre end da mutter Karen havde det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 21:43   #6
duedal
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: aalborg
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
duedal er ny på vejen
Hjorten eller Rotten ...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
..............det tyder indtil videre på at det bliver Hjorten der får Lykkes post som finansminister. Hvis han bliver dét, så kan det sgo da kun gå frem af, hahahah....juuuubiiii!!!!!!!!!
Det er ikke navnet det afgør hvilken politik skal førres ud i livet,med den borgelig regering.......Bare det blive udført som Pia diktere det.

*******Nyvalg******* er løsning og ikke andet
duedal er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 22:44   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Navnet har MEGA betydning for MIG! Jeg kan ikke snuppe synet af Hjort, det vender sig i mig når jeg ser ham - og jeg er træt af at støde på hans fjæs herinde hele tiden. ALLE er mere sympatiske at se på end Hjorten! Så hvis han ryger i svinget, så er jeg da fri for at glo på ham

At der så kommer en der laver alle de samme ting som Hjort, må være hvad det være vil....bare han/hun så ikke ligner Hjort!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 22:58   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
SUK!!!

Ministerrokader betyder, at INGEN har ansvar for noget som helst.

Se Lene Espersen... Intet ansvar for overforbrug i politiet. Og Brian var jo ikke justitsminister på det tidspunkt. Sådan går det, hver gang der er ministerrokader. Ansvaret forsvinder i det blå.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 23:09   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis Zuza, man kan da ikke sige de ikke er strategiske!!!

Alt handler om at redde røv, og så vidt jeg ved, så har Hjorten sin i vandskorpen lige i øjeblikket!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 23:13   #10
MVP
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2007
Indlæg: 34
Styrke: 17
MVP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Navnet har MEGA betydning for MIG! Jeg kan ikke snuppe synet af Hjort, det vender sig i mig når jeg ser ham - og jeg er træt af at støde på hans fjæs herinde hele tiden. ALLE er mere sympatiske at se på end Hjorten! Så hvis han ryger i svinget, så er jeg da fri for at glo på ham

At der så kommer en der laver alle de samme ting som Hjort, må være hvad det være vil....bare han/hun så ikke ligner Hjort!!!!!
http://www.zityzen.dk/hjorten_vesterbrogade_2_aarhus-c
MVP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Detektor- Hjorten og FTP. hejhejhej Politik og Samfund 0 25-05-2013 13:47
Hjorten er krænket Maj-Britt Politik og Samfund 3 16-04-2010 07:59
Finansminister Hjort kræver nulvækst @PerChr Politik og Samfund 0 10-01-2010 22:47
SF stiller Hjorten spørgsmål zuza Manglen på Fleksjob 6 21-02-2009 08:50
hjorten i tv kimmik Politik og Samfund 14 30-01-2008 14:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension