K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2010, 07:45   #141
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Farveller

Karina Pedersen har nu, sagt farvel og tak til politikken, om det er egen eller andres beslutning, melder historien ikke noget om.

Har været inde og sige pænt farvel.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 10:29   #142
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Karina Pedersen har nu, sagt farvel og tak til politikken, om det er egen eller andres beslutning, melder historien ikke noget om.

Har været inde og sige pænt farvel.



Ragdoll
Ja, det så jeg i denne tråd i går http://www.k10.dk/showthread.php?t=14163 og måtte lige ind og tjekke selv.
Kunne hun ikke bare have lukket for kommentarerne, hvis hun ikke kunne overskue at skulle gå dem alle igennem?

Men ikke desto mindre, så er jeg ret glad! Og jeg har ikke tænkt mig at sige farvel til hende.

Kan se at vores kære JC stadig quoter et af mine indlæg i hendes indlæg konstant, så jeg lukkede hurtigt for vinduet inden mit blodtryk steg alt for meget. Den k*lling altså... og det siger jeg gerne højt!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 23:02   #143
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Nu har karina svaret på diverse ting,og hun siger at ragdolls indlæg er underlødige og skulle have været slettet.

Hvis der er nogen der skriver sobert er det sgu ragdoll.det beviser hvilken person denne underklasse kvinde som karina er for en person.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 14:02   #144
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Nu har karina svaret på diverse ting,og hun siger at ragdolls indlæg er underlødige og skulle have været slettet.

Hvis der er nogen der skriver sobert er det sgu ragdoll.det beviser hvilken person denne underklasse kvinde som karina er for en person.
Ragdolls indlæg var da de mest sobre af slagsens... hvorfor JCs indlæg ikke blev slettet kan jeg så slet ikke forstå.

En ting er sikkert, hvis jeg nogensinde får en datter skal hun ikke hedde Karina! Det har godt nok fået nogle dårlige associationer efter bloggen.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 22:42   #145
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Tusinde tak for jeres søde ord

Jeg kan fortælle at KP nu konsekvent sletter alle mine indlæg, men det er hun vel nødt til, for idet hun lyver om hvad jeg skriver, kan hun jo ikke risikere at folk går tilbage og læser dem og på den måde ser hvad der er sandt og hvad der er falskt.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 22:52   #146
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Tusinde tak for jeres søde ord

Jeg kan fortælle at KP nu konsekvent sletter alle mine indlæg, men det er hun vel nødt til, for idet hun lyver om hvad jeg skriver, kan hun jo ikke risikere at folk går tilbage og læser dem og på den måde ser hvad der er sandt og hvad der er falskt.



Ragdoll
Ja, alle dine indlæg er slettet .... hun fandt lige hendes overmand både udi skrivekunsten med så sandelig også i at være inde i emnet .. og det må ha været en bitter pille at sluge for hende..

Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 00:03   #147
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Ja, alle dine indlæg er slettet .... hun fandt lige hendes overmand både udi skrivekunsten med så sandelig også i at være inde i emnet .. og det må ha været en bitter pille at sluge for hende..

Kh
Lone
OMG, er vi i Nordkorea? Det kalder jeg selektiv censur.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 07:44   #148
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Har ikke været obs på denne debat, men har selvfølgelig nu sendt hende følgende skulderklap

Citat:
Du er dælme en gæv pige Karina – sådan selvlært at være klogere end både sagsbehandlere og læger. I disse tider bør vi se på, at nogle folk åbenbart er født klogere end uddannet fagfolk, så lad os fluks fjerne uddannelser og SU. I samme ombæring kan jeg se en massiv besparelse i sygehusvæsenet, - fantastisk viden at man blot skal tildele førtidspension, så bliver folk raske.

Jeg tror jeg vil linke din artikel til Kræftens Bekæmpelse, Gigtforeningen, Sjældne diagnoser og andre relevante personer, som dagligt kæmper for at løse helbredsmæssige problemstillinger. Det er jo ganske enkelt fantastisk, at vi kan spare så mange penge, ved et ganske simpelt træk.

Jeg forstår så bare ikke lige, at jeg – nu 2 år efter tilkendt førtidspension – stadig har mit sjældne, og medfødte handicap. Nå pyt, det er nok fordi der var så mange fejl i sagsbehandlingen (hvilket er bekræftet af jurist hos den sociale højskole).

Jeg poster lige dette indlæg på hjemmesiden www.k10.dk også – for de skal naturligvis vide, at du har løst århundreds gåde omkring helbredelse af syge, OG samtidig fundet vejen til massiv besparelse.

Hvis jeg lige må bede dig om en enkelt lille ting her til sidst – Socialministeriet vil helt sikkert gerne have dokumentationen i din forskning, så vi kan spare alle de rare skattekroner. Måske du vil sende den dokumentation til [email protected]

Ps. Ironi kan forekomme i indlægget

hendes farvel-blogg får da også lige en hilsen

Citat:
Sikke heldig jeg er i dag – af falde over hele 2 indlæg af dig Karina.

Er det ikke fantastisk, sådan at sparke på de svage i samfundet? Dem der ligger ned gør jo så sjældent modstand. De er så dejligt nemme at spille bedrevidende overfor – jeg mener de kæmper rigeligt med deres sociale problemer, og finder som udgangspunkt jo ikke herind og giver lidt modstand. Uhhm man bliver ski helt selvfed af at tryne dem.

De riges børn – der fordi de ikke bliver set – hygger sig i weekenderne med drugs og uforsvarlighed, ja dem er jeg helt enige i, at vi skal holde os fra. De har jo forældre med pengene og forbindelserne i orden, så de risikere jo at kunne give igen af samme mønt.

Som bloggbestyrer har man desuden den fantastiske mulighed at slette de indlæg, der bliver for trælse. Demokrati med censur – jow jow det kan vi li’

Det er så skide fedt at tjene gode penge, kunne jokke på de små, og samtidig er det jo fantastisk, når disse små alligevel gider tage vores børn med hjem efter skole, så vi kan tjene nogle flere af de fede penge (det kan ske at vores børn ikke kommer med dem hjem, - så ER det da fedt at ungerne er så selvkørende, at de sagtens kan få 6 timer alene efter skole til at gå, ja de penge køber os ski megen frihed).

Nå jeg må løbe igen, - kan siiiiiiiimpelthen ikke huske hvor ungerne tog hen i fredags, og det er jo vores månedlige hyggeweekend, så må lige se om jeg kan hitte dem.

Hov jow – så skal jeg for øvrigt også lige ringe til revisoren, der MÅ være flere fradrag jeg kan få, så jeg slipper for de uhyggelige skattekroner. Dælme godt, at VI får fradrag for både dytten og båtten.

Sidst redigeret af Odenseaneren; 05-09-2010 kl. 08:00. Årsag: tilføjelse
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 08:43   #149
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Ja, så har jeg også været inde og skrive endnu et af mine "underlødige" indlæg, som sikkert ligesom det sidste indlæg jeg skrev vil forsvinde inden længe.
Derfor får i det lige her:

Citat:
AF Raggy Ragdoll 08:33 5. SEP
Klag

Jeg er ikke enig i den tone enkelte debatører har tilladt sig at tale til dig i. End ikke selv om vi har vidt forskellige ståsteder.
Tonen hos nogle enkelte af debatørerne har været det du kalder underlødig, skældsord og mudderkastning.
Og det hører ikke til i en god debat.

Når det er sagt må du gribe i egen barm, for du har ved at tillade en enkelt debattør, uden nogen form for ordstyring, at svine alle til der ikke var enige med dig, vedkommende har fået lov til at bruge gemene skældsord, at udråbe andre som havende diagnoser, som vedkommende ikke har nogen jordisk chance for at kunne pådutte andre, og som er noget der er direkte ulovligt, idet kun læger må give diagnoser.
Denne person har fået lov til, uden redaktion, at dominerer hele debatten i dine blogs fra start til slut.

Du havde som blogvært kunnet bede vedkommende der åbenbart mener at støtte dig, og gøre dig en tjeneste om at holde inde, da vedkommende skader dig mere end vedkommende gavner dig.

Men vedkommende har sat tonen i denne debat, trukket den nedad og været med til at forrå den og du har på intet tidspunkt tilkendegivet at du ikke ønskede denne tone fra denne ene person, der som sagt skader dig mere end gavner.

Jeg er sikker på at uden denne ene person, havde vi kunnet haft en sober og fornuftig debat, med dig og med hinanden.

Men vreden over denne ene persons evige udgydelser, vedkommendes "jeg alene vide alt" mentalitet, har fået gemytterne i kog.

Du kunne have stoppet det, men gjorde det ikke, og derfor gik det galt.

Ragdoll


Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 08:46   #150
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Super god salut.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform af førtidspension er ingen mirakelkur Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2012 10:10
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension